|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
@Muad, haha, rammstein... dat is een muzieksoort die ik liever niet als wekker gebruik, heerlijk om smiddags en savonds naar te luisteren, maar niet als je net de halve nacht in coma hebt gelegen. |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Rammstein 's morgens als je op wilt staan = niet cool  |
|
nietmeer
|
en dat bedoel ik nou maar ja, dan moet ik ook niet m'n mp3-speler als wekker gebruiken heh, eigen schuld, dikke bult
Tot ziens allemaal, weer eens squashen vanavond, wish me luck |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
ik val met rammstein in slaap  heeerlijk, cdtje aan, genieten maar  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Môge muad @alweerdood, nee ook echt niet  ik zet graag wat rustige muziek op die ook langzaam opbouwd en niet direct begint te raggen Maar Ohne Dich van rammstein zou wel lekker zijn om mee wakker te worden denk ik |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Even voor de mensen die het willen weten. Ik zit nu aan het bier  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Quote Blend: Even voor de mensen die het willen weten. Ik zit nu aan het bier  Ik wil oooook  |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Ik ga aan mijn eten... |
|
nietmeer
|
hij wel....
(grmbl, kom weer niet weg.... nu gaat IE echt uit!) |
|
Blend
Oud Moderator
Nog een half uur, dan ga ik naar huis  Moet het wel bij 1 biertje houden, moet nog rijden  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Theemonster: ik val met rammstein in slaap  heeerlijk, cdtje aan, genieten maar  Ik val nooit met muziek in slaap, maar luister meestal wel wat muziek voordat ik ga slapen. Tis me een keer met Linkin Park overkomen, 2 uur later werd ik wakker met de muziek nog steeds aan het tetteren  Als ik muziek op heb moet ik er naar luisteren, kan dus niet eerder in slaap vallen eigenlijk  En smorgens graag wakker worden met Zero 7, Enya, Delerium, of andere Dance/Drum&Bass/Lounge muziek, maar geen rock  |
|
puppy Erelid
|
Quote Blend: Nog een half uur, dan ga ik naar huis  Moet het wel bij 1 biertje houden, moet nog rijden  drink je op je werk dan?  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote puppy: Quote Blend: Nog een half uur, dan ga ik naar huis  Moet het wel bij 1 biertje houden, moet nog rijden  drink je op je werk dan?  hij heeft pakjes appelsap met bier dr in  |
|
Blend
Oud Moderator
@puppyIs dat zo gek dan??  @CNC  appelsap  Met bubbeltjes  |
|
puppy Erelid
|
Quote Blend: @puppyIs dat zo gek dan??  Beetje vreemd (maar wel lekker  ) |
|
Whiteley Erelid
 WMRindex: 615 OTindex: 2.529
|
Hallo mensen  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Heeey Whiteley |
|
puppy Erelid
|
Hoi Whitely, wat kijk je  ? |
|
Whiteley Erelid
 WMRindex: 615 OTindex: 2.529
|
School is weer begonnen. We hebben iemand nieuw voor nederlands. Ik zie al dat het leuk wordt.  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
wat is er aan t handje whiteje |
|
Blend
Oud Moderator
Quote puppy: Quote Blend: @puppyIs dat zo gek dan??  Beetje vreemd (maar wel lekker  ) Zeker  Owh, je had het over het bier... |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Whiteley: School is weer begonnen. We hebben iemand nieuw voor nederlands. Ik zie al dat het leuk wordt.  Ah! zo'n takkenwijf die al lang de houdbaarheidsdatum heeft overschreden? |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Ik moet ff weg moet ff de buurkinderen van de BSO halen tot straks  |
|
puppy Erelid
|
Nou succes ermee Witheley
Ik ga er nu vandoor,
ETEN!!!
doeiiii |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
*loopt naar de bar en pakt ene spaatje en gaat weer achter de computer zitten in de hoek om verder te gaan met de maraton van gemiste afleveringen*
|
|