|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
doegg eetze |
|
Whiteley Erelid
 WMRindex: 615 OTindex: 2.529
|
Smakelijk eten puppy. CnC Zo'n dom mensen dat denkt dat ze grappig is en iedereen af kat.  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Okee queen, veel succes  "zie" je straks wel weer  |
|
nietmeer
|
Wow, Ik denk van ik haal makkelijk een patatje gyros, kom bij die toko aan, kijk even op de prijslijst, 1 heel patat gyros. 6€. Meneer, die is dan wel zeker giga, heb je geen kleine portie, hij van neujj, dit is normaal. Owww, schuif dan je laai maar dicht want zo ver valt mijn bek niet open karel kras.. De deze is voorlopig weer genezen van de patat en aanverwante boeren  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Whiteley: Smakelijk eten puppy. CnC Zo'n dom mensen dat denkt dat ze grappig is en iedereen af kat.  Oh dat zijn de leukste... Quote Kpuc: Wow, Ik denk van ik haal makkelijk een patatje gyros, kom bij die toko aan, kijk even op de prijslijst, 1 heel patat gyros. 6. Meneer, die is dan wel zeker giga, heb je geen kleine portie, hij van neujj, dit is normaal. Owww, schuif dan je laai maar dicht want zo ver valt mijn bek niet open karel kras.. De deze is voorlopig weer genezen van de patat en aanverwante boeren  Jou leven draait echt om bier en eten he  |
|
Whiteley Erelid
|
huiswerk. ik maak eigenlijk nooit  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Quote Whiteley: huiswerk. ik maak eigenlijk nooit  Ik ook niet.. maar is niet goed  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Huiswerk????
Kan iemand me even inlichten wat dat is?? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote ikky: Quote Whiteley: huiswerk. ik maak eigenlijk nooit  Ik ook niet.. maar is niet goed  Ik doe mn best om het wel te maken, maar meestal wint de weerstand het van het gezond verstand |
|
Whiteley Erelid
|
Quote Blend: Huiswerk????
Kan iemand me even inlichten wat dat is?? Normale mensen moet dat voor school doen. |
|
Chocolate Erelid
 WMRindex: 30 OTindex: 2.414
|
Quote Blend: Huiswerk????
Kan iemand me even inlichten wat dat is?? Geeeeeeeeeeeeeeeeen idee  Doe ik niet aan  Hoi allemaal  |
|
Whiteley Erelid
|
Hoi Choco. |
|
ikky
Oudgediende
|
Chocooooo Hoi |
|
Chocolate Erelid
|
Hooooooooi  Hoe was jullie dag? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
|
|
Whiteley Erelid
|
Quote Chocolate: Hooooooooi  Hoe was jullie dag? 1 woord: School. |
|
ikky
Oudgediende
|
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Mijn dag? mijn dag was winderig en bijlesserig en fietsig en slaperig |
|
Chocolate Erelid
|
|
|
Chocolate Erelid
|
Quote Cee-N-Cee: Mijn dag? mijn dag was winderig en bijlesserig en fietsig en slaperig Goh... net zo boeiend als mijn dag dus....  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
heb je gemist op wmr chocolaatje |
|
Chocolate Erelid
|
Quote Whiteley: Quote Chocolate: Hooooooooi  Hoe was jullie dag? 1 woord: School. Nog 1 woord: Saai |
|
Whiteley Erelid
|
Quote Cee-N-Cee: heb je gemist op wmr chocolaatje Mij niet zeker  |
|
Chocolate Erelid
|
Quote Cee-N-Cee: heb je gemist op wmr chocolaatje Owww niet zo droevig kijken. Want: *trommelgeroffel* Hier ben ik   sorry ff melig |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Whiteley: Quote Cee-N-Cee: heb je gemist op wmr chocolaatje Mij niet zeker  Jou ook wel hoor  wil je ook een knuffel?  |
|