|
nietmeer
|
ook hoi rustig op het moment
|
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
halloow  |
|
nietmeer
|
Quote alweerdood: halloow  idem dito |
|
gothic Erelid
 WMRindex: 1.818 OTindex: 5.537
|
hallo allemaal
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
goeienavond gothic |
|
nietmeer
|
hallo alleen |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
*zucht* wat een stilte in dit topic  |
|
nietmeer
|
moet je wat zeggen |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@alweerdood, ik leef me uit in de discussie over wilders  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
CNC ik ook;) Volgens mij sta ik langs je  |
|
nietmeer
|
Quote Cee-N-Cee: @alweerdood, ik leef me uit in de discussie over wilders  vraag niet hoe |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Hans. Steen: Quote Cee-N-Cee: @alweerdood, ik leef me uit in de discussie over wilders  vraag niet hoe Met woorden... |
|
gothic Erelid
|
Het is lekker rustig hier. |
|
nietmeer
|
Quote Cee-N-Cee: Quote Hans. Steen: Quote Cee-N-Cee: @alweerdood, ik leef me uit in de discussie over wilders  vraag niet hoe Met woorden... wilders zou zich rot lachen |
|
nietmeer
|
Quote gothic: Het is lekker rustig hier. zo is dat welke hoek uiyt noord holland kom je vandaan |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Hans. Steen: Quote Cee-N-Cee: Quote Hans. Steen: Quote Cee-N-Cee: @alweerdood, ik leef me uit in de discussie over wilders  vraag niet hoe Met woorden... wilders zou zich rot lachen Omdat hij het niet snapt dat er mensen zijn die een beetje humaan zijn en van mening zijn dat islamieten geen kwaad kunnen. Hoezo hans, sta jij op een lijn met wilders? lijkt het wel op |
|
gothic Erelid
|
bij edam, volendam |
|
nietmeer
|
Quote Cee-N-Cee: Quote Hans. Steen: Quote Cee-N-Cee: Quote Hans. Steen: [quote=Cee-N-Cee] @alweerdood, ik leef me uit in de discussie over wilders  vraag niet hoe Met woorden... wilders zou zich rot lachen Omdat hij het niet snapt dat er mensen zijn die een beetje humaan zijn en van mening zijn dat islamieten geen kwaad kunnen. Hoezo hans, sta jij op een lijn met wilders? lijkt het wel o[/quote]absoluut niet en dat nedoel ik je legt de boel wel eens krom ut ik stop met deze onzin want dat is juist wat wilders wil dat mensen zich verslikken in discussie gewoon negeren die vent en verder naast en met elkaar leven en omgaan wat voor geloof een mens dan wel of niet heeft wat voor kleur of wat een mens ook is maakt niet uit gewoon elkander hoe dan ook waar dan ook accepteren ik heb veek over de aardkloot gezworven en een hoop geleerd van vele verschillende soorten mensen en nu koffie |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
@Hans volledig mee eens;) Voor mij is dit een geweldige oefening voor argumenteren etc. voor later  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Hans, gewoon negeren die vent is iets te kort door de bocht, zolang er mensen zijn die zijn standpunt delen zijn er anderen die de regering in komen en zulke standpunten uitdragen. Alleen als je het volk ervan overtuigd dat de islam en immigranten zo slecht nog niet zijn heb je een wapen tegen wilders en trawanten. Negeren kan je proberen maar dan gaat hij gewoon door met zijn activiteiten omdat er altijd een groep is die hetzelfde denkt. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
alweerdood, hoe kom je in hemelsnaam aan die naam  |
|
nietmeer
|
Quote alweerdood: @Hans volledig mee eens;) Voor mij is dit een geweldige oefening voor argumenteren etc. voor later  ik heb vele jaren geoefend waar dan ook van alle geloven die er bestaan wat gezien er is maar een oplossing elkaar accepteren en schouser aab schouder same verdergaan graag bakkie koffire |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
zie mijn PP.. ik overweeg hem trouwens te veranderen in stootachtig  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Hans. Steen: Quote alweerdood: @Hans volledig mee eens;) Voor mij is dit een geweldige oefening voor argumenteren etc. voor later  ik heb vele jaren geoefend waar dan ook van alle geloven die er bestaan wat gezien er is maar een oplossing elkaar accepteren en schouser aab schouder same verdergaan graag bakkie koffire  Das de enige manier |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Quote Cee-N-Cee: Quote Hans. Steen: Quote alweerdood: @Hans volledig mee eens;) Voor mij is dit een geweldige oefening voor argumenteren etc. voor later  ik heb vele jaren geoefend waar dan ook van alle geloven die er bestaan wat gezien er is maar een oplossing elkaar accepteren en schouser aab schouder same verdergaan graag bakkie koffire  Das de enige manier inderdaad, was ik ook van plan om te gaan doen, over de wereld reizen, mensen ontmoeten  |
|