|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
@alweerdood, haha, soort van "Sir Diealot" maar dan anders  |
|
nietmeer
|
Quote Cee-N-Cee: @Hans, gewoon negeren die vent is iets te kort door de bocht, zolang er mensen zijn die zijn standpunt delen zijn er anderen die de regering in komen en zulke standpunten uitdragen. Alleen als je het volk ervan overtuigd dat de islam en immigranten zo slecht nog niet zijn heb je een wapen tegen wilders en trawanten. Negeren kan je proberen maar dan gaat hij gewoon door met zijn activiteiten omdat er altijd een groep is die hetzelfde denkt. ga je weer de fout in maar goed als je deleider negeert mag best een flinke aanhang hebben het bloeddood kijk bv naar janmaat lou de palingboer chrisriabs allemaal te vergelijken met wilders |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Sorry Hans dat ik het zeg, maar kan je volgende keer de berichten, of de tekst kopieren en dan in Quote tags zetten, of de ge-quote tekst inkorten?  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Quote Cee-N-Cee: @alweerdood, haha, soort van "Sir Diealot" maar dan anders  Jup, ik gebruik 'm bij ieder spel  Alle hollanders lachen zich dood als ze mijn naam zien, en dan knal ik ze overhoop  (Als het een schietspel is  ) |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Jeetje, heb zojuist het toppunt van drukke kinderen meegemaakt  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
@Jannick, goed dat je het zegt, er word erg veel gequote de laatste tijd..  |
|
nietmeer
|
Quote Jannick: Sorry Hans dat ik het zeg, maar kan je volgende keer de berichten, of de tekst kopieren en dan in Quote tags zetten, of de ge-quote tekst inkorten?  je heb geljk je hoef gee sorry te zeggen hoor jij mag opa zeggen |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Hans. Steen: Quote Cee-N-Cee: @Hans, gewoon negeren die vent is iets te kort door de bocht, zolang er mensen zijn die zijn standpunt delen zijn er anderen die de regering in komen en zulke standpunten uitdragen. Alleen als je het volk ervan overtuigd dat de islam en immigranten zo slecht nog niet zijn heb je een wapen tegen wilders en trawanten. Negeren kan je proberen maar dan gaat hij gewoon door met zijn activiteiten omdat er altijd een groep is die hetzelfde denkt. ga je weer de fout in maar goed als je deleider negeert mag best een flinke aanhang hebben het bloeddood kijk bv naar janmaat lou de palingboer chrisriabs allemaal te vergelijken met wilders Ik ga niet de fout in, je zegt het net zelf, alleen als mensen elkaar accepteren lukt het. Als je er niet voor zorgt dat mensen omgepraat worden zodat ze elkaar accepteren dan blijft er haat en nijt bestaan. Jou argument om hem te negeren is tegenwoordig onmogelijk met al de media. Zeker internet is een manier voor minderheden om met elkaar te communiceren. Dus negeren gaat niet werken. Want waar de een negeert, luistert de ander. En als je niet let op wat mensen zeggen kun je er ook niet op reageren. |
|
nietmeer
|
Quote ikky: @Jannick, goed dat je het zegt, er word erg veel gequote de laatste tijd..  en ikke doet het nooit dag ikke welkom in de kroeg |
|
NeaRoW
Erelid
 WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
Iemand nog suggesties voor eten? :/ Kan even niets anders verzinnen als al weer pizza... |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
@Hans. Steen Wil je alsjeblieft ook punten etc. gebruiken, het komt soms wat verwarrend over;) |
|
nietmeer
|
@cc niet op de manier zoals jij er voor staat maar ga verder nij wilders topic |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote alweerdood: Quote Cee-N-Cee: @alweerdood, haha, soort van "Sir Diealot" maar dan anders  Jup, ik gebruik 'm bij ieder spel  Alle hollanders lachen zich dood als ze mijn naam zien, en dan knal ik ze overhoop  (Als het een schietspel is  ) Hahahaha, geweldig  wat voor games speel je zoal dan? (ben te lui om je hele pp door te lezen  ) Ik hanteerde vroeger de naam Kenny (ja, afgezaagd) maar het kwam nauwelijks tot "Omg, I killed kenny" meer van "Omg, Kenny killed you"  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
* Kruipt met een kopje thee in een hoekje en zakt weg in een zitzak * |
|
nietmeer
|
Quote alweerdood: @Hans. Steen Wil je alsjeblieft ook punten etc. gebruiken, het komt soms wat verwarrend over;) we gaan beleren he ben soms al bjij dat ik mijn armen heen en weer kan krijgen om te tikken |
|
nietmeer
|
Quote Little Queen: * Kruipt met een kopje thee in een hoekje en zakt weg in een zitzak * sinds wanneer hebben we die |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
ik speelde, gunz, ik wil warrock gaan proberen.. runescape dus  en nog meer van dat soort zooi.. ik verspil mijn geld nooit aan serieuze shooters, ik kan op 't moment geen echt verslaving erbij gebruiken;) |
|
macfreak Erelid
 WMRindex: 535 OTindex: 2.168 S |
hee allemaal  ik ben weer terug van weggeweest |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
@Hans beleren neuj  Zou niet durven;)als het niet mogelijk is dan laat maar zitten, het viel me alleen op;) |
|
NeaRoW
Erelid
 WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
Wat is jullie lieverlingseten?! |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ Hans.. sinds we in cafe 4 zitten @ NeaRow.. uuh chinees  of iets van pasta ofzo  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Hans. Steen: Quote Little Queen: * Kruipt met een kopje thee in een hoekje en zakt weg in een zitzak * sinds wanneer hebben we die Sinds het begin van cafe 4 |
|
nietmeer
|
Quote alweerdood: @Hans beleren neuj  Zou niet durven;)als het niet mogelijk is dan laat maar zitten, het viel me alleen op;) geef nie   |
|
macfreak Erelid
 WMRindex: 535 OTindex: 2.168 S |
@NeaRoW: poffertjes.... ik kan er niet afblijven |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote alweerdood: ik speelde, gunz, ik wil warrock gaan proberen.. runescape dus  en nog meer van dat soort zooi.. ik verspil mijn geld nooit aan serieuze shooters, ik kan op 't moment geen echt verslaving erbij gebruiken;) Mijn broertje doet dat voor mij  die koopt echt alles wat los en vast zit... |
|