|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
kpuc Dank  *nipt heel voorzichtig van de koffie* |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Leegte... Alsof je leven geen zin lijkt te hebben... alsof je in de sleur meegesleurt wordt... gedwongen wordt te handelen... dingen tedoen die je totaal niet intereseren... waar je niet achter staat... klem tussen verplichtingen... normen en waarden... verwachtings patronen... opgelecht door de maatschapij...
Ik zal voort marcheren met opgeheven hoofd... geen blijk van zwakte tonen... Als al mijn mede lotgenoten... een richting op marcherend die wij mischien verafschuwen... dat doet blijkbaar niet terzaken... maar één ding is zeker... het is onze ondergang tegemoed... |
|
Blend
Oud Moderator
Ik heb zo'n vermoeden dat Hoskeu wel een kopje koffie kan gebruiken. |
|
nietmeer
|
Quote Blend: Ik heb zo'n vermoeden dat Hoskeu wel een kopje koffie kan gebruiken. blend doe mij er ook maar een danke |
|
nietmeer
|
Het lijkt er wel op, misschien wel met een scheutje pretwater er in, Hoskeu, koffietijd!!  |
|
Hoskeu Erelid
|
@BlendIdd... ik kan wel een bakkie gebruiken... doe er maar een stevig borreltje doorheen... Poeheej... ik heb slecht geslapen ofzo denk ik... |
|
Blend
Oud Moderator
De koffie pot gaat rond met een fles vuurwater ernaast, voor de liefhebber  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
goedemorgen allemaal, ben net wakker, ging om 5 uur slapen  En ik hoor vanaf hier mijn zusje en haar vriend slapen  Ze liggen er schattig bij  |
|
Blend
Oud Moderator
@TheEJe hoort ze slapen??  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Opgeheven hoofd - een teken van sterkte en noodzaak - als een steen meegevoerd met het opstuwende ijs - gekoeld en getempert - elke dag weer een stukje.
Een einde aan de tussen ijstijd kent nog geen begin, wollige mamoets lopen langs me heem |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Blend: @TheEJe hoort ze slapen??  jup deuren open, je weet wel, van die hele rustgevende adem  Eigenlijk had haar vriend al een uur op school moeten zijn, hij moest om 6 uur op, hij moest met de trein en spullen thuis halen. Ik vraag me af of hij nog naar school gaat vandaag  |
|
nietmeer
|
Quote heraux: Opgeheven hoofd - een teken van sterkte en noodzaak - als een steen meegevoerd met het opstuwende ijs - gekoeld en getempert - elke dag weer een stukje.
Een einde aan de tussen ijstijd kent nog geen begin, wollige mamoets lopen langs me heem en de pinquins stellen zich vast op in het hersengespinsel van heraux om de parade te lopen |
|
Hoskeu Erelid
|
Maar ik heb aan verwachtings patronen te voldoen... aan de normen en waarden van de huidige zieke maatschapij... mezelf met dingen bezig te houden waar ik niet achter sta en mij ook totaal niet intereseren... Dus ik gaat maar weer eens voortmarcheren... over de lange stoffige weg die leven heet... voor ik verder klem kom te zitten... in dat wat maatschapij heet... Een prettige voortzetting van deze morgen... ik moet me maar weer eens druk gaan maken over niets  ... |
|
nietmeer
|
Goeiemôge deze môge (juffrouw Jannie...) Weet iemand iets tegen depressiviteit? werd vannochtend wakker met "always look on the bright side of life", en daar word ik altijd spontaan depri van......  |
|
Theetje
Oudgediende
@Muad, ik vind dat nou echt een geweldig liedje, mijn maakt het vrolijk. Ik werd vanochtend wakker met een lief smsje, mijn dag kan niet meer stuk |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
môge Muad Ehm, bel iemand op en hou een geanimeerd gesprek zou ik zeggen, daarna een lekker hyperactief muziekje en dan gaan joggen  |
|
nietmeer
|
@TheE: is ook wel een leuk liedje hoor, alleen niet 's ochtends vroeg als ik net wakker word... liever ergens in de middag.... @CnC: gaat niet lukken... zit al op m'n werk.... (kan natuurlijk wachten tot iemand een pot chloroform laat vallen ofzo, maar dan heb je zelf ook maar zo kort lol.....) |
|
nietmeer
|
Quote Muaddhib: Goeiemôge deze môge (juffrouw Jannie...) Weet iemand iets tegen depressiviteit? werd vannochtend wakker met "always look on the bright side of life", en daar word ik altijd spontaan depri van......  nou als je daar al depri van wordt denk ik aan acute opname |
|
nietmeer
|
mwa... zit nu wel al in een ziekenhuis, dus..... |
|
Blend
Oud Moderator
@HoskeuJe kan wel mee marcheren met de rest, maar wel op je eigen deuntje. Sta niet gelijk met je rug tegen de muur als je iets nodig hebt op tegen aan te leunen... zoek verder.. kijk nog eens goed.. Lees het, voel het..Iedereen geeft zijn eigen invulling op de alledaagse dag. De jouwe is anders dan de mijne. Toch zitten we in diezelfde zieke maatschappij, toch moeten we allebei met gebogen hoofd volgen. Maar kijk om je heen.. zie dat iedereen met de borst fier vooruit door het leven gaat.. Af en toe een moment van zwakte wil niet zeggen dat je onder doet aan diegene die dat moment nog moeten krijge. succes met de zaken die afgehandeld moeten worden. Was trots op jezelf en op de andere om je heen |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Muaddhib: mwa... zit nu wel al in een ziekenhuis, dus..... Je werkt in t ziekenhuis? gezellig |
|
nietmeer
|
Erasmus universeit, in de afdeling: medische microbiologie en infectieziekten, research.
Zie dus geen patienten, meestal in ieder geval... |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Muaddhib: Erasmus universeit, in de afdeling: medische microbiologie en infectieziekten, research.
Zie dus geen patienten, meestal in ieder geval... Moet je ook van die leuke mutsjes dragen enzo?  |
|
nietmeer
|
nee hoor  gelukkig niet, alleen labjassen en soms handschoenen hm... ga maar eens tegen de psych zeggen dat ie al die depri mensen naar WMR moet sturen  ben weer vrolijk  |
|
Hoskeu Erelid
|
@BlendWat je zegt is waar... Al zal ik nooit mijn hoofd buigen... ik zal niet zwichten... Keuzes uit het verleden zijn niet de juiste geweest... maar toen had ik dat niet kunnen voorzien... maar wie zijn billen brand moet op de blaren zitten... Die zaken die ik af moet handelen... dat is gewoon mijn werk wat ik alle dag dien tedoen helaas... |
|