|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Dan toch maar wakker kussen Thee...  EDIT: Ga die kikker eens wakker kussen... of is het nu al een leuke prins??  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
hahahha, zal d'r vriend leuk vinden  ik laat ze maar slapen, hij gaat toch niet meer naar school vandaag, ik hoop voor hem wel naar zijn werk  edit: volgens mij is het wel een prins  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Ik had je nog gewaarschuwd dat ze niet gingen slapen   |
|
Theetje
Oudgediende
|
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Blend: Ik had je nog gewaarschuwd dat ze niet gingen slapen   Slapen??... dat kandie thuis ook... daar ga je toch niet voor naar je vriendin??  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
|
|
Theetje
Oudgediende
hahha, ff voor jullie wetenschap, mijn zusje is 15  Maar ze liggen nu wel heel schattig  |
|
Hoskeu Erelid
|
@TheEUhmmm... Het zal de eerste niet zijn op die leeftijd... EDIT: Maargoed... zijn die kikkers nou al wakker??  |
|
Theetje
Oudgediende
nope, maar het niet zo dat haar vriend (1  erg bedreven is op dat gebied  En mijn zusje heeft een behoorlijke eigen mening daarover, namelijk dat ze pas 15 is  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Theemonster: nope, maar het niet zo dat haar vriend (1  erg bedreven is op dat gebied  En mijn zusje heeft een behoorlijke eigen mening daarover, namelijk dat ze pas 15 is  maar toch, samen in bad  |
|
Hoskeu Erelid
|
@TheEDan zal ik wel raar geweest zijn op die leeftijd... ooow wacht... dat ben ik nogsteeds...  |
|
Theetje
Oudgediende
hahah, ach, ze moeten het zelf weten  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Theemonster: hahah, ach, ze moeten het zelf weten  Idd.. doe je niks aan  als ze het leuk vinden  |
|
Theetje
Oudgediende
woei, ze leven nog! ze zijn het bed uit   |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Theemonster: woei, ze leven nog! ze zijn het bed uit   Duurt lang  |
|
Hoskeu Erelid
|
Achja... zolang ze de risico's (kans * impact) maar een beetje door hebben...  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Hoskeu: Achja... zolang ze de risico's (kans * impact) maar een beetje door hebben...  Hahahahaha, je weet het maar nooit, je bent jong en ongebonden  en je ziet de risico's niet dus je gaat gewoon los  |
|
Hoskeu Erelid
|
CNC Lach er maar om... Zal niet de eerste tienermoeder zijn  ... Je bent wilt en je jongt wat... of wat dat nou andersom??...  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Hoskeu: CNC Lach er maar om... Zal niet de eerste tienermoeder zijn  ... Je bent wilt en je jongt wat... of wat dat nou andersom??...  volgensmij is dat wel goed  Ik lach uit medelijden... |
|
Hoskeu Erelid
|
Laten we er maar over ophouden voor we straks Theemonster haar zusje zwanger praten en Thee straks nog Thee-tante gaan noemen...  Zijn de kikkers weer spring levend?? Ik wilde bijna weer over kikkervisjes beginnen... maar ik hou er over op...  |
|
Hoskeu Erelid
|
Ik ga er maar eens een bak thee en een boterham bij pakken...  Nou ben ik nog niet aan mijn werk begonnen...  |
|
Theetje
Oudgediende
hij is naar huis  ruzie met zijn ouders, niet naar school geweest, morgen maggie niet meer komen (hij zou eigenlijk met mijn ouders mee-eten morgen  ) Nu ga ik hier maar het bier en lege flessen opruimen  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Theemonster: hij is naar huis  ruzie met zijn ouders, niet naar school geweest, morgen maggie niet meer komen (hij zou eigenlijk met mijn ouders mee-eten morgen  ) Nu ga ik hier maar het bier en lege flessen opruimen  Waarom doet je zusje dat niet  |
|
tmind Senior lid WMRindex: 161 OTindex: 97 Wnplts: Nijnsel S |
Quote Hoskeu: Quote Blend: Ik had je nog gewaarschuwd dat ze niet gingen slapen   Slapen??... dat kandie thuis ook... daar ga je toch niet voor naar je vriendin??  Tenzij zij een fijner bed heeft?  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote tmind: Quote Hoskeu: Quote Blend: Ik had je nog gewaarschuwd dat ze niet gingen slapen   Slapen??... dat kandie thuis ook... daar ga je toch niet voor naar je vriendin??  Tenzij zij een fijner bed heeft?  En je krijgt haar dr gratis bij  |
|