|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Little Queen: Heey Whiteley en Blend... @ Blend wel okay.. ben 3 uurtjes eerder vrij  Ik ben er ook hoor  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
CEEEEE   |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
  beetje leuke dag gehad meid? |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ CnC.. mwaah wat je leuk noemt he... viel wel een beetje tegen... ik moest een ovarium van een kat tekenen voor bio joepiie (ahumh) een ovarium zijn de eierstokken.. voor diegene die dat niet wisten  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Little Queen: @ CnC.. mwaah wat je leuk noemt he... viel wel een beetje tegen... ik moest een ovarium van een kat tekenen voor bio joepiie (ahumh) een ovarium zijn de eierstokken.. voor diegene die dat niet wisten  Ik weet  heb zelf ook bio gehad de leukste ervaring die ik met bio heb gehad *kuch* was de keer dat we longen, nieren, hersenen etc moesten opensnijden en bestuderen  vers van de slacht |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ CnC iieeeellllggghhh  |
|
Whiteley Erelid
 WMRindex: 615 OTindex: 2.529
|
Joepie zeg. Ik ben al uit  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Queen, ja, nogal... nja, beter dan het ontleden van een kikker dacht ik zo |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Whiteley: Joepie zeg. Ik ben al uit  Waar uit? |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
CnC Ik heb ook wel eens koeie ogen moeten ontleden...
EDIT: Zit vies stinkend sap in trouwens voor de mensen die het weten willen |
|
Whiteley Erelid
|
School natuurlijk  Waar praten we over in t cafe? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Whiteley: School natuurlijk  Waar praten we over in t cafe? Over smerige dingen  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Gatver.. koeienogen ontleden mag ik ff gaan kotsen  ..... |
|
Whiteley Erelid
|
We zijn weer lekker duidelijk zie ik al. |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
hoii iedereen koeienogen hahah doe t me ff denken aan iets haha |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Whiteley: We zijn weer lekker duidelijk zie ik al. Altijd he  Hey whiteley, vermenigvuldig je OTindex eens met 2 en tel daar 4 bij op  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Miertje  |
|
Whiteley Erelid
|
He, loop je me nou belachelijk te maken  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Nee  |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
alles goed hier ?? |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Quote Hoskeu: CnC Ik heb ook wel eens koeie ogen moeten ontleden...
EDIT: Zit vies stinkend sap in trouwens voor de mensen die het weten willen En voor de mensen die het niet willen weten??? |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Little Queen: Gatver.. koeienogen ontleden mag ik ff gaan kotsen  ..... Die grote ronde koeie ogen liggen je dan aantekijken op zo een schaaltje... doe je je handschoenen aan... scalpel in je hand... Voorzichtig pak je dan dat oog wat je aan ligt te staren vast... dan probeer je er in te snijden... Het is heel stug spul dat oog... dus druk je er steeds harder op... dan ineens... *SPLAT* Drek spettert in het rond en loopt over je tafel... een vieze rotte stink lucht dringt door in je neus... de eerste beginnen kokhalzend het lokaal uit te spurten... Maar verder wel fun... |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Blend: Quote Hoskeu: CnC Ik heb ook wel eens koeie ogen moeten ontleden...
EDIT: Zit vies stinkend sap in trouwens voor de mensen die het weten willen En voor de mensen die het niet willen weten??? Doe moeten hun ogen dicht doen voordat het te laat is  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Hoskeu: Quote Little Queen: Gatver.. koeienogen ontleden mag ik ff gaan kotsen  ..... Die liggen je dan aantekijken op zo een schaaltje... doe je je handschoenen aan... scalpel in je hand... Voorzichtig pak je dan dat oog wat je aan ligt te staren vast... dan probeer je er in te snijden... Het is heel stug spul dat oog... dus druk je er steeds harder op... dan ineens... *SPLAT* Drek spettert in het rond en loopt over je tafel... een vieze rotte stink lucht dringt door in je neus... de eerste beginnen kokhalzend het lokaal uit te spurten... Maar verder wel fun... Hahahaha, ik moest daar even keihard lachen, prachtige beschrijving  |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
|
|