|
Chocolate Erelid
 WMRindex: 30 OTindex: 2.414
|
Quote Cee-N-Cee: Quote Chocolate: @ CnC Hahaha goeie!  Ga je dan mee Kan je vast heel goed  Whaha, wat kan ik heel goed? Een kwekerij opzoeken die talent kweekt. Anders moet je er een beginnen  |
|
Pluppel
Oudgediende
 WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Quote Jannick: Stelletje spammers..  8844  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Whiteley: What is up met die otindex en wmrindex? Waarom is dat niet realtime? Niet echt... ik zweef al een uur of wat op 69, en daarvoor op 12 |
|
Bras
Erelid
 WMRindex: 162 OTindex: 2.021 S |
@ De meisjes... (Mier en Choco) Wij kweken van alles op de kwekerij, maar geen talent....    En neej, niet op onszelf en neej, al helemaal geen schimmels! |
|
Whiteley Erelid
 WMRindex: 615 OTindex: 2.529
|
What is up met die otindex en wmrindex? Waarom is dat niet realtime? |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote Cee-N-Cee: Quote Whiteley: What is up met die otindex en wmrindex? Waarom is dat niet realtime? Niet echt... ik zweef al een uur of wat op 69, en daarvoor op 12 worden ieder uur ge-update, rond 10 over het gehele uur |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Bras: @ De meisjes... (Mier en Choco) Wij kweken van alles op de kwekerij, maar geen talent....    En neej, niet op onszelf en neej, al helemaal geen schimmels! Ik kweek RSI bij mezelf als ik zo door ga |
|
Whiteley Erelid
|
Kan dat door het grote aantal leden niet realtime zijn ofzo of is daar een andere reden voor? |
|
Bras
Erelid
@ Whiteley Duh.... ben jij gek ofzo... als de server dat realtime bij moest houden, liep ie gelijk vast.... Alle gegevens worden opgeslagen, en eens in het uur bij gewerkt!  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Thee de wijze heeft gesproken Unsere antwoorden sind vervult |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote Cee-N-Cee: Quote Whiteley: What is up met die otindex en wmrindex? Waarom is dat niet realtime? Niet echt... ik zweef al een uur of wat op 69, en daarvoor op 12 Quote Whiteley: What is up met die otindex en wmrindex? Waarom is dat niet realtime? je hoeft jezelf niet te herhalen...  |
|
Pluppel
Oudgediende
Lees anders de FAQ even  |
|
Whiteley Erelid
|
Quote Bras: @ Whiteley Duh.... ben jij gek ofzo... als de server dat realtime bij moest houden, liep ie gelijk vast.... Alle gegevens worden opgeslagen, en eens in het uur bij gewerkt!  Excuse moi! Zo technisch ben ik nou ook weer niet. |
|
Bras
Erelid
Tja, dat zou ook kunnen.. |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Het is gewoon hier te druk nu, zo is het niet meer gezellig.. |
|
Pluppel
Oudgediende
WMR groeit he   |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@ bras wel maden die kan je wel opjezelf kweken maar of dat lekker is . |
|
Whiteley Erelid
|
Quote Jannick: Het is gewoon hier te druk nu, zo is het niet meer gezellig.. Jammer dat je dat vindt. |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Rondje van ikke  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Whiteley: Quote Jannick: Het is gewoon hier te druk nu, zo is het niet meer gezellig.. Jammer dat je dat vindt. Idd... |
|
Whiteley Erelid
|
I dont know about you guys,
maar ik ga later |
|
Pluppel
Oudgediende
Geld teveel?  |
|
Bras
Erelid
@ Mier..... Geen denken aan!!!!! Dan moet ik eerst een wond hebben, en dat idee staat me al niet aan....  |
|
Chocolate Erelid
 WMRindex: 30 OTindex: 2.414
|
Doei White   Doe mij maar een biertje  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Pluppel: Geld teveel?  Nee, goede bui  |
|