|
nietmeer
|
Jups C&C, gelezen en gereplied, geloof ik  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Ok, ik zie em, via mn normale mail  mijn wmr mail heeft niks van jou gekregen |
|
nietmeer
|
Zo, tiet veur een Duveltjen, alste Hans, op het leven! |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@ CnC aan wie ben je noig meer gekoppeld behalve Choco en Dreamertje? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Mier niemand nog gelukkig  |
|
Baaten Actief lid WMRindex: 77 OTindex: 23 Wnplts: limburg S |
dat liejde was in het limburgs;) |
|
Mier Oudgediende
@ CnC oh ngelukkig maar ja ik ben gelukkig nog aan niemand gekioppeld tenminste neit da tikw eet |
|
nietmeer
|
Klopt C&C, als ik m via gmail beantwoord komt ie niet in wmr terecht. Misschien dat dit nog gekoppeld kan worden in de loop der tijd, dat is dan weer een mooi eitje voor den Voogel om uit te gaan broeden. |
|
nietmeer
|
Quote Kpuc: Zo, tiet veur een Duveltjen, alste Hans, op het leven! heb je nog gebraad heb wel trek |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote mier: @ CnC oh ngelukkig maar ja ik ben gelukkig nog aan niemand gekioppeld tenminste neit da tikw eet Ach, ik laat ze maar, luister er toch niet naar  Edit: Kpuc Okee, had wel verwacht dat je het gewoon via de wmr mail zou doen, maar goed. Weet ik ook meteen weer wat er aan de hand is |
|
Mier Oudgediende
@ CnC haha vindt ik ook |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Een datingforum op wmr... dat wordt nog wat... standaard bezetting: Jannick, thee, ikke, ikky, blend |
|
Mier Oudgediende
@ CnC haha da tis een goei |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
dat spul is echt te klef  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
KLIK NIET OP DEZE LINK ALS JE HARTPROBLEMEN HEBT, OF ALS JE SCHRIKACHTIG BENT!!!!lees de tekst, open de video en blijf ff op de mainpage hangen... hier dusKLIK NIET OP DEZE LINK ALS JE HARTPROBLEMEN HEBT, OF ALS JE SCHRIKACHTIG BENT!!!!dit is serieus eng gemaakt... |
|
Mier Oudgediende
@ CnC ja daar heb je gelijk in  ik wordt er af en toe wel gek van al dat geknuffel enzo |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote alweerdood: KLIK NIET OP DEZE LINK ALS JE HARTPROBLEMEN HEBT, OF ALS JE SCHRIKACHTIG BENT!!!!lees de tekst, open de video en blijf ff op de mainpage hangen... hier dusKLIK NIET OP DEZE LINK ALS JE HARTPROBLEMEN HEBT, OF ALS JE SCHRIKACHTIG BENT!!!!dit is serieus eng gemaakt... Is dit wel veilig? |
|
nietmeer
|
Waarom nou alweerdood, nou maak je me nieuwsgierig maar ik mag niet kijken  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
C&C geen virus iig, wel een mooi schrikmoment |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote alweerdood: C&C geen virus iig, wel een mooi schrikmoment je hart gaat er bij voorbaat al sneller van kloppen  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Kpuc als je tegen die schrikdingen in dat andere topic kunt zonder problemen, dan zal deze ook wel lukken.. Maar deze is echt erg... |
|
nietmeer
|
Damn, shut up, ik moet me rustig houden en nu mag ik niet klikken  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Kpuc bewaar de link dan;) |
|
nietmeer
|
Quote alweerdood: C&C geen virus iig, wel een mooi schrikmoment en dan alweer dood? |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
@Hans nope, dood nog niet... Ik schrok me wel bijna dood... niet dat filmpje zelf, eerder wat erna komt... |
|