|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Mmore: Quote DreamerTje: @ Mmore, dat heb je zelf gezegd.. Dat je baby's nog al eng vind...   Maar op baby's passen is toch juist leuk??   Och, over paar jaar is je zusje oud en wordt ze irritant.. Baby's zijn toch ook eng.. Niemand kan dat ontkenning.. Je weet niet wat ze denken en ze zijn zo lelijk  En de ouders maar zeggen van "Wat een scheetje!" Als je niet oppast knijpen ze in je neus |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Ja, en dan tegen die baby praten op zown zielig toontje.. Doe toch is normaal tegen dat kind, ik vind het toch ook niet fijn als iemand zo tegen me praat  |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Quote Cee-N-Cee: Quote Mmore: Quote DreamerTje: @ Mmore, dat heb je zelf gezegd.. Dat je baby's nog al eng vind...   Maar op baby's passen is toch juist leuk??   Och, over paar jaar is je zusje oud en wordt ze irritant.. Baby's zijn toch ook eng.. Niemand kan dat ontkenning.. Je weet niet wat ze denken en ze zijn zo lelijk  En de ouders maar zeggen van "Wat een scheetje!" Als je niet oppast knijpen ze in je neus Ik vind baby's niet lelijk, ze zijn alleen lelijk als ze net geboren zijn.. Na een week zijn ze zoo mooi! Wacht maar totdat jij kinderen krijgt..  |
|
Mmore
Administrator
|
Mijn kinderen worden mooi  Dûh  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@DreamerTjeHopelijk duurt dat nog wel even in mijn geval... |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Etenstijd  |
|
Mmore
Administrator
|
Quote Cee-N-Cee: @DreamerTjeHopelijk duurt dat nog wel even in mijn geval... Jij bent 18.. DreamerTje 17 Luna.. Zien wij hier een match?  Let maar niet op mij.. .. Of toch wel .. Heey? Hallo? Nou dan niet.. Hallo? Nouhou  Ik ga  |
|
Mmore
Administrator
|
Quote Cee-N-Cee: Etenstijd  Eet smakelijk |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ja, ik zie een match Mmore  |
|
DreamerTje Oudgediende
@ Cee-N-Cee K hoop dat ook in mijn geval hoor..   @ Mmore, Stelletje..  -  - |
|
nietmeer
|
Baby's zijn lief en knuffelig, niks engs aan  |
|
Mmore
Administrator
|
Quote DreamerTje: @ Mmore, Stelletje..  -  - Ja pas maar op tegen een Moderator en een Administrator  |
|
DreamerTje Oudgediende
Quote Kpuc: Baby's zijn lief en knuffelig, niks engs aan  Dat vind ik nou ook     Teminste nog wel iemand die baby's leuk vind..   |
|
Mmore
Administrator
|
Quote DreamerTje: Quote Kpuc: Baby's zijn lief en knuffelig, niks engs aan  Dat vind ik nou ook     Teminste nog wel iemand die baby's leuk vind..   Ik vind kinderen veel leuker als ze ouder zijn dan kan je tenminste dingen met ze doen |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
baby's daar kan ik geen genoeg van krijgen |
|
DreamerTje Oudgediende
Quote Mmore: Quote DreamerTje: @ Mmore, Stelletje..  -  - Ja pas maar op tegen een Moderator en een Administrator  Ahum...    Excusez moi, ik neem het terug..;) Hahahahah  |
|
nietmeer
|
Doe mij maar de luiertijd, voor Mmore den pubertijd, have fun mate  |
|
nietmeer
|
hoi mmore mier dreamertje en anderen
|
|
DreamerTje Oudgediende
Heeej Hans..  Wou je wat drinken..?? |
|
Lananq Erelid WMRindex: 465 OTindex: 4.018 S |
Quote Mmore: dan kan je tenminste dingen met ze doen Ik zeg maar niks... |
|
Mmore
Administrator
|
Quote Kpuc: Doe mij maar de luiertijd, voor Mmore den pubertijd, have fun mate  Nah Enkie krijgt ze al in de luiertijd  |
|
nietmeer
|
Quote DreamerTje: Heeej Hans..  Wou je wat drinken..?? bakkie koffie graag  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
hoii hans |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Heey hans  & en de rest  |
|
DreamerTje Oudgediende
*schenkt een lekker bakkie koffie in voor Hans* Suiker en Melk staat er naast..  Astublieft  |
|