|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@ hans bedoel je da tik moet zingen nu? |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Pff, die tequila is wel lekker  |
|
Styvon Erelid
 WMRindex: 764 OTindex: 2.444
|
@Mier er zijn meerdere nr's van Guns 'n roses die ik goed vind, waaronder patience, live an let die, don't cry and so on   |
|
nietmeer
|
Quote mier: @ hans bedoel je da tik moet zingen nu? als je bij stem bent  |
|
Mier Oudgediende
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote DreamerTje: Pff, die tequila is wel lekker  Jazeker  Vond ook nog een fles wodka op mn kamer, jammer genoeg was ie leeg  |
|
DreamerTje Oudgediende
Ooohw.. Wat jammer, nou jah.. Hier staan er ook nog genoeg flessen vodka hoor..   |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote DreamerTje: Ooohw.. Wat jammer, nou jah.. Hier staan er ook nog genoeg flessen vodka hoor..    beters, mind if I take one? |
|
Mier Oudgediende
@ hans had vanmidag een beetje keelpijn maar ik kan natuurlijk altijd zingen hoor  moet wel ff muziek opzetten. *zet Guns 'N Roses op* |
|
Styvon Erelid
|
@Mier ze hebben goede nummers gemaakt, ik vind het jammer dat axl rose roet in het eten gooide, maar ja, als je een album als spaghetti incedent maakt kan ik me voorstellen dat ze de stekker eruit hebben getrokken |
|
DreamerTje Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: Quote DreamerTje: Ooohw.. Wat jammer, nou jah.. Hier staan er ook nog genoeg flessen vodka hoor..    beters, mind if I take one? Neej hoor, pak maar  @ mier Patience van Take That??? Och laat maar, ik lees t verkeerd whhaaa  |
|
nietmeer
|
Quote mier: @ hans had vanmidag een beetje keelpijn maar ik kan natuurlijk altijd zingen hoor  moet wel ff muziek opzetten. *zet Guns 'N Roses op* hij komt er aan |
|
Mier Oudgediende
@ Dreamertje nee niet van take that  van Guns N roses @ Styvon ja echt wel en Slash is zo'n goede gitarist jammer da thij eruit is  alleen maar door Axl zo doet. *zingt* She` got a smile that it seems to me Reminds me of childhood memories Where evrything Was as fresh as the bright blue sky Now and then when I see her face She takes me away to that special place And if I stared too long I`d probably break down and cry Sweet child o` mine Sweet love of mine |
|
Styvon Erelid
|
Slash zit nu samen met duff en Matt in velvet revolver |
|
nietmeer
|
|
|
Mier Oudgediende
@ styvon ja dat weet ik maar die zijn toch niet zo goed als Guns hoor vind ik hoor. @ hans ja gezien don't cry |
|
Styvon Erelid
|
Nee dat is waar, maar ach Slash blijft een super goede gitarist, ook bij velvet, heb ze gehoord op lowlands een aantal jaar geleden, het klonk leuk, maar idd niet zo goed als Guns |
|
Mier Oudgediende
@ styvon Slash is en blijft mijn gitaarheld  met zijn mooie solo's in November rain en Patience  |
|
DreamerTje Oudgediende
CnC Waar zullen wij het eens over gaan houden??  Ik heb namelijk helemaal geen Verstand van Guns 'n Roses..  |
|
nietmeer
|
|
|
Styvon Erelid
|
Dag Hans   Slaap lekker |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote DreamerTje: CnC Waar zullen wij het eens over gaan houden??  Ik heb namelijk helemaal geen Verstand van Guns 'n Roses..  Ik ook niet, luister alleen een enkele keer naar AC/DC en dat is het wel wat betreft aftandse rock |
|
Mier Oudgediende
|
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Doei Hans..  |
|
nietmeer
|