|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
|
|
nietmeer
|
Quote Jannick: Doei Hans..  allemaal truste    |
|
Styvon Erelid
 WMRindex: 764 OTindex: 2.444
|
Waar luister jij dan DreamerTje  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Read my blog, read my blog baby! |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@ Dreamer waar luister jij naar dan? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
|
|
DreamerTje Oudgediende
CnC, Styvon en Mier   Ik luister van alles, Meer de bekende liedjes dus van Top40.. en dan ook Dance, R&B enzo.. Meer van het populaire muziek  en dan Robbie Williams en James Morrison, want van hun 2 ben ik helemaal gek   En jij dan CnC ?? |
|
Styvon Erelid
|
ROBBIE  him ben bij zijn concert geweest in de Arena 3 jaar geleden. Ben breed georienteerd wat muziek betreft   |
|
Jannick
Oudgediende
*Wordt genegeerd    * *Gaat weer zielig weg* |
|
Jannick
Oudgediende
*Pakt nog een fles cola* |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@DreamerLinkin Park Rammstein Killing Joke DJ Tiësto ATB Aurora Breaking Benjamin Coldplay The Crystal Method Delerium Delta Goodrem Dido Enya Evanescence Frank Klepacki Korn Lacuna Coil Morcheeba Nightwish Overseer P.O.D. Poets of the Fall Porcupine Tree The Prodigy Tosca Zero 7 Zie PP  En dan nog een fix aantal anderen waar ik maar een paar nummertjes van heb |
|
DreamerTje Oudgediende
|
|
Mier Oudgediende
@ dreamer R&B gatver  HipHop ook gatver rap gatver. geef mij maar Nederlands(janner, Frans Bauer,Jan Smit en Nick & Simon) en Oude rock (Guns N roses, Ac/Dc zo af en toe) en Jaren 80,90 en de hits van nu (skyradio;)) Brian adams, UB40 en ga zo door eigelijks van alles zelfs elvis presley is leuk en john denver enya ook nog  |
|
DreamerTje Oudgediende
CnC dat zijn er nog al wat, en dat op Alfabetische volgorde   Ik ga ff je PP checken  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Dreamer, ja, gewoon overgenomen uit mn WMP he  |
|
DreamerTje Oudgediende
CnC, als ik dat moet doen dan ben ik over 'n uur nog niet klaar   |
|
Mier Oudgediende
@ CnC jij hebt ander smaak dan mij haha  somige dingne zijn hetzelfde zoals Enya en Nightwish en evanscence maar mee rook neit |
|
Styvon Erelid
|
@Dreamer, had toen mazzel met de kaartjes. Mijn schoonzuster had nog een paar kaartjes kunnen ritselen op haar werk toen, we zaten alleen met haar werkgever opgescheept, maar ach dat heeft de pret niet minder gemaakt  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Dreamer, ik heb ook niet alles genoteerd he  Ok, heb "ff" t aantal artiesten geteld in mn mediabieb, kom uit op 223 artiesten  |
|
DreamerTje Oudgediende
|
|
DreamerTje Oudgediende
CnC, zal ik dat ook eens doen   eens even tellen.. |
|
Styvon Erelid
|
Na de break met Take that hoorde ik hem voor het eerst op Pinkpop, was toen al helemaal gek van hem. Hij maakt er gewoon echt een show van |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
|
|
Mier Oudgediende
*zingt maar een liedje want iedereen negeert haar*
Ik dacht nooit aan morgen, vandaag was lang genoeg Totdat ik jou zag, en ik dacht ineens aan morgenvroeg Ik hield niet van de liefde, voor mij was er geen vrouw Totdat ik jou zag, en ik hield zomaar ineens van jou
Je hebt niet in de gaten, wat je allemaal met me doet En dat kun je ook niet weten, ik heb je pas 1 keer ontmoet En toen heb je mij misschien, niet eens gezien |
|
Styvon Erelid
|
Nee hoor mier   |
|