|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Jannick: Het ziet hier roze van de nieuwe berichten van topspammers It wasnt me  |
|
nietmeer
|
Quote Jannick: Waar is de kantine..?  bovenste etage |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Goedenmorge Thee en dromertje  En hoe staat het met Jannick?  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Quote Hans. Steen: Quote Jannick: Waar is de kantine..?  bovenste etage Op de 12de?  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
goedemorgen blend, hoe is het? |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Goeiemiddag over 5 minuten  Nog 5 uurtjes en ik ga richting mijn meissie  Lekker even doortypen aan mijn verslagjes! (Wat een lekker verschil kan zo'n toetsenbord maken zeg haha, gewoon weer helemaal gemotiveerd nu de RSI aan het wegzakken is! Take that laptop!  ) |
|
nietmeer
|
Quote Jannick: Quote Hans. Steen: Quote Jannick: Waar is de kantine..?  bovenste etage Op de 12de?  yup  |
|
Theetje
Oudgediende
@jive; hoiiiiiiiiii  hoe is het? |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote Jivebunny: Goeiemiddag over 5 minuten  Nog 5 uurtjes en ik ga richting mijn meissie  Lekker even doortypen aan mijn verslagjes! (Wat een lekker verschil kan zo'n toetsenbord maken zeg haha, gewoon weer helemaal gemotiveerd nu de RSI aan het wegzakken is! Take that laptop!  ) ahaaa... RSI toetsenbord... voor de lekkere krampjens |
|
Jannick
Oudgediende
NEEEEEEEEEEE, oh, we hebben liften..  |
|
Jivebunny
oud moderator
Den deze herauxIk had vroeger een kalere versie ervan, maar die is dankzij externe vloeistoffen in zijn/haar zenuwstelsel overleden helaas  |
|
Jannick
Oudgediende
@JIve, ik heb laptoptoetsenbord, op mijn laptop..  |
|
Blend
Oud Moderator
Jive Jij deelt je bier alijd met elektronische apparaten??  |
|
Jivebunny
oud moderator
Sterkte  6 maanden 8 uur per dag op zo'n krengetje moeten tikken was voor mij niet echt bijster gezond hehe. @Blend, mjaaah hij had dorst  (Was een Palmpje... wat plakt die troep trouwens!!!  ) |
|
Jannick
Oudgediende
Wie is de barman? |
|
nietmeer
|
u riep?
(môge overigens) |
|
Blend
Oud Moderator
jive Dat is idd niet het beste voor een toetsenbord  |
|
Jivebunny
oud moderator
Blend is de barman  |
|
Blend
Oud Moderator
Dank je Jive;)
*zucht* Iemand wat drinken? |
|
nietmeer
|
hoeveel barmannen/vrouwen hebben we dan ondertussen?
gister nam Mier de honeurs waar, ik loop ook al een paar weken te tappen... en we hebben Blend |
|
nietmeer
|
ja lekker, doe maar een bakkie koffie  |
|
Blend
Oud Moderator
@Muad Hte is gewoon wie er zin in heeft  En soms moet je als je geen zin heb.  Jive |
|
nietmeer
|
wil het wel ff van je overnemen hoor, voor een minuut of 20...  (heb toch niks te doen.....) |
|
Theetje
Oudgediende
nou blend, doe mij dan maar een halve liter gekookt water, met 1 theelepeltje honing (bijenhoning, geen bloemenhoning) een paar verse muntblaadje en een schijfje komkommer, dan zet ik mijn eigen thee  |
|
Jivebunny
oud moderator
Ik had vanochtend een Broodje gezond in de bestelling gedaan, iemand enig idee waar die gebleven is? Mijn maag rammelt  Quote Theemonster: (bijenhoning, geen bloemenhoning) Ben ik nou dement of is die naamgeving ongelukkig gekozen? Bloemen maken toch geen honing? Bijen maken honing van de nectar van bloemen? |
|