|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Ik heb 'n keer 'n verzadigde thee/suiker-oplossing over m'n toetsenbord heengegooid... Was mijn favoriete toetsenbord  Lekker geluid, geen mediakeys, goede positie van enter en backslash toetsen... Heb alle toetsen eraf gewipt en alles heel voorzichtich schoongemaakt... Toen heeftie 't nog even gedaan... 2 weken later beet m'n hond de PS/2 kabel kapot  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Die wil ik ook hebben, heb nu een 7 jaar oude Microsoft Natural Keyboard, als je dr eenmaal aan gewend bent kun je niet meer zonder  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
*komt mijn zijn armen vol spullen uit de keuken, hier Jive en Thee  * |
|
nietmeer
|
*gaat zijn eigen koffie maar even zetten*
Waar heb je de suiker gelaten, Blend? |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
CnC, die 7-jarige van jouw is twee keer zo oud als de mijne geworden ...  Hulde  haha. Ik vond em destijds inderdaad echt super, maar kon niet zo 1 2 3 een nieuwe krijgen in de buurt, dus ben ik maar voor een Logitech gewone gegaan. Ik zag ook een ergonomische van hen, maar die is weer niet te krijgen bij de lokale computerboer hehe. |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
dankje blend  *doet haar honing in het hete water, voegt daar het schijfje komkommer bij, roert even. haalt de komkommer eruit, doet de muntblaadjes erin en begint te drinken* Heeeeerlijk  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Mensen ik ga me maar weer een nuttig maken. Ik groet u later  |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Ja, tap er eens een paar  Hey! Hier blijven... wat ga je doen?  Geintje hehe, tot later... Ik ga lekker lunchen  PS: Mag ook nu wel groeten hoor  |
|
Theetje
Oudgediende
dag blend, bedankt voor de thee  |
|
nietmeer
|
*gaat de bar overhoop halen om de suikerpot te vinden* ah daar, recht voor m'n neus....  Doei Blend, eet smakelijk Jive |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Jive, nou, mn keyboard is nogal sloop resistent, hij heeft mn vader overleeft (lees: kettingroker) dus de brandgaten staan in t plastic, maar hij doet t nog steeds geweldig  ma ik wil eigenlijk wel die 4000 hebben, die is zo mooi En hardstikke goed voor je armen |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Ik denk dat ik weet wat voor schootdoos ik wil hebben  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
iedereen, ik gaat er vandoor, ik spreek uwen oksellenties wieder na den weekeinde. Wees gegroet en schreeuw in stilte  |
|
nietmeer
|
CU CnC tijd om ff als een gek te spammen  heb een heel weekend  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Muaddhib: CU CnC tijd om ff als een gek te spammen  heb een heel weekend  Whahahahahahahaha, je doet je best maar, je hebt een achterstand van meer dan 1000 berichten  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
groeten   |
|
nietmeer
|
*kraakt z'n vingers* CHARGE!!!  alleen jammer dat ik bijna heel het weekend ook bezig ben... |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Muad, hahahahaha  succes  |
|
nietmeer
|
dank je  maar ja... zal het wel niet redden... |
|
Theetje
Oudgediende