|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote Luna: Wat zit iedereen me weer te pesten emt mijn leeftijd...toevallig zei den ze gisteren op mijn werk dat ik totaal geen dertig lijk,iedereen schatte me jonger   offff, ze deden alsof en schatten je ver in de 40   |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Aaaahhh, Tim is zo lief ( of hij weet precies wat hij tegen vrouwen moet zeggen  ) |
|
Loempia finalist MPPV 06 WMRindex: 415 OTindex: 2.528
|
Quote Theemonster: offff, ze deden alsof en schatten je ver in de 40   Om Luna een goed gevoel te geven zeker  |
|
Tim-kun Erelid
 WMRindex: 238 OTindex: 1.981
|
ik ben gewoon heel lief natuurlijk, als je precies weet wat je moet zeggen betekent toch ook beetje dat je lief bent  een combinatie van beide dan |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Loempia: Quote Theemonster: offff, ze deden alsof en schatten je ver in de 40   Om Luna een goed gevoel te geven zeker  precies, ze hielden wel een beetje rekening met haar gevoels  ik weet zeker dat 'de heks' je ouder schatte, luna  |
|
Luna
Moderator
Zucht ...en ik moet me eigenlijk nu geestelijk voorbereiden,want ze willen een drinkwedstrijd met me aangaan...waarom mensen me nou altijd associeren met alcohol  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
of het kwam door het kinderachtige gedrag van Luna, dat ze haar daarom jonger in schatte   |
|
Theetje
Oudgediende
@Luna; ik zou het niet weten.....  |
|
Tim-kun Erelid
|
misschien is dat iets portugees, maar gewoon van te voren veel glazen water bestellen en zeggen dat het sterke wodka is luna |
|
Luna
Moderator
Dat kan wel,Alweerdood..ze noemen me vaak zat een kleuter haha  |
|
Loempia finalist MPPV 06 WMRindex: 415 OTindex: 2.528
|
Quote alweerdood: of het kwam door het kinderachtige gedrag van Luna, dat ze haar daarom jonger in schatte   Ze is in de pubertijd blijven hangen  qua gedrag dan  |
|
Luna
Moderator
Ik zit in mijn tweede jeugd  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Luna: Ik zit in mijn tweede jeugd  Dat noemt men ook wel dementie  Een typische ouderenkwaal  |
|
Tim-kun Erelid
|
|
|
Luna
Moderator
Zucht, en ik moet vanavond nog gaan bowlen  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Luna: Zucht, en ik moet vanavond nog gaan bowlen  Bedrijfsuitje van WMR?  |
|
Luna
Moderator
Van mijn werk  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Luna: Van mijn werk  Klinkt alsof je staat te trappelen om erheen te gaan  |
|
Luna
Moderator
Ik ga over half uurtje al weg  Hmm, maar ik moet dus wel Lost missen  |
|
Tim-kun Erelid
|
downloaden  Lost komt hier ook op rare tijden op tv, maar gister al seizoen 3 aflvering 10 gezien, was net op tv in amerika..vette aflevering |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Luna: Hmm, maar ik moet dus wel Lost missen  Quote House: There is this network of interconnected computers, otherwise called 'the interweb' En anders bestaan er ook nog dingen als PVR's  |
|
Luna
Moderator
Lalalalalalala, lekker stappen vanavond  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Quote Luna: Lalalalalalala, lekker stappen vanavond  veel plezier  Ik heb morgenavond weer filmavond  |
|
Theetje
Oudgediende
ik ga lekker aan de pannenkoeken vanaaf, moet ze wel zelf bakken  |
|
Luna
Moderator
Dat is ook leuk  |
|