|
Banaantje Senior lid WMRindex: 77 OTindex: 910 Wnplts: Arnhem
|
Quote Theemonster: ik heb paaseitjes  Ik ook!!! mjammie |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
nanananananan ik heb hier een zak liggen  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Theemonster: nanananananan ik heb hier een zak liggen  *kwijlt*  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Nee, niet ik zakkie of bakkie..  |
|
|
Quote Theemonster: nanananananan ik heb hier een zak liggen  Ik heb een lekkere kilozak  |
|
Lananq Erelid WMRindex: 465 OTindex: 4.018 S |
Quote Banaantje: Ik heb een lekkere kilozak  Een kilozak?  Wáár moet dat heen met deze samenleving? |
|
Ikke
Oudgediende
|
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote Banaantje: Quote Theemonster: nanananananan ik heb hier een zak liggen  Ik heb een lekkere kilozak  ik ook, die was gister vol, maar jannick houd van paaseitjes   |
|
Ikke
Oudgediende
Ik heb net 'n halve zak M&M's veroverd  |
|
Quote Ikke: Choco-eitje.... Postduif.... Stuur maar naar Blerick.. Ik schiet elke duif hier wel neer  . . Quote Waarmaarraar.nl 14-3-2007: BLERICK - Te deze plaats in de provincie Limburg heeft zich een dieronvriendelijk drama afgespeeld. Gistermiddag hoorden omwonenden rond 15:30 tientallen schoten van een nog onbekend geweer. Toen zij, allen geschokt, naar buiten gingen, lag de straat vol met duivenlijken. Een jongen wiens naam niet bekend is gemaakt door de politie werd gearresteerd en gaf als reden op dat er in één van de minstens 500 dode duiven een vanuit Amstelveen gestuurd chocoladeeitje zat. De verdachte is gecontroleerd op drugs en alcohol, maar bleek volkomen nuchter. Politiewoordvoerder P. van Holten: "Het is nog onduidelijk hoe de jongen aan het geweer kwam. Getuigen worden ondervraagd maar we kunnen nog niets met zekerheid zetten en houden u op de hoogte." "Wij zijn zeer geschokt en zullen alles op alles zetten om te voorkomen dat dit nog eens gebeurt," aldus een woordvoerdster van de Partij voor de Dieren. |
|
|
Quote Ikke: Ik heb net 'n halve zak M&M's veroverd  chocolade is chocolade he  |
|
Ikke
Oudgediende
@Lananq: Ik bouw m'n eigen kruisboog  Lekker stil  |
|
Ja maar dan is mijn toekomstbericht niet meer accuraat...  |
|
|
Quote Lananq: Quote Ikke: Choco-eitje.... Postduif.... Stuur maar naar Blerick.. Ik schiet elke duif hier wel neer  . . Quote Waarmaarraar.nl 14-3-2007: BLERICK - Te deze plaats in de provincie Limburg heeft zich een dieronvriendelijk drama afgespeeld. Gistermiddag hoorden omwonenden rond 15:30 tientallen schoten van een nog onbekend geweer. Toen zij, allen geschokt, naar buiten gingen, lag de straat vol met duivenlijken. Een jongen wiens naam niet bekend is gemaakt door de politie werd gearresteerd en gaf als reden op dat er in één van de minstens 500 dode duiven een vanuit Amstelveen gestuurd chocoladeeitje zat. De verdachte is gecontroleerd op drugs en alcohol, maar bleek volkomen nuchter. Politiewoordvoerder P. van Holten: "Het is nog onduidelijk hoe de jongen aan het geweer kwam. Getuigen worden ondervraagd maar we kunnen nog niets met zekerheid zetten en houden u op de hoogte." "Wij zijn zeer geschokt en zullen alles op alles zetten om te voorkomen dat dit nog eens gebeurt," aldus een woordvoerdster van de Partij voor de Dieren. lol  |
|
Jannick
Oudgediende
Ook goedemorgen Banaantje..  |
|
|
Quote Jannick: Ook goedemorgen Banaantje..  ?  |
|
 Wat een werk voor zo'n klein verhaaltje  |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Banaantje: Quote Jannick: Ook goedemorgen Banaantje..  ?  Quote: .......a afgespeeld. Gistermiddag hoorden omwonenden rond 15:30 tientallen schoten van een nog onbekend geweer. Toen zij, allen geschokt, naar buiten gingen, lag de straat vol met dui..... |
|
|
Quote Jannick: Quote Banaantje: Quote Jannick: Ook goedemorgen Banaantje..  ?  Quote: .......a afgespeeld. Gistermiddag hoorden omwonenden rond 15:30 tientallen schoten van een nog onbekend geweer. Toen zij, allen geschokt, naar buiten gingen, lag de straat vol met dui..... Moet het daardoor duidelijker worden? EDIT: houd er rekening mee dat ik ziek en moe ben. Dus misschien snap ik het daarom niet. |
|
Ik snap er nu nog minder van hoor  |
|
|
Jannick gaat het nu uitleggen. |
|
Graag  |
|
Jannick
Oudgediende
|
|
nietmeer
|
Goedenavond allen
*verlangt naar een kilozak paaseitjes* |
|
Quote Muaddhib: *verlangt naar een kilozak paaseitjes* Ik smak mijzelf maar even tegen het hoofd  |
|