|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Kind..  |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Cee N Cee
Hou je er even buiten, niet kwaad bedoeld, maar dit was niet tegen jou maar tegen banaantje..... |
|
Lananq Erelid WMRindex: 465 OTindex: 4.018 S |
Quote: *twijfelt of ik die fles mede open moet maken...* Mede, dat ken ik, nooit geproefd. Is dat geen honingwijn of zoiets? |
|
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote LessienElensar: Cee N Cee
Hou je er even buiten, niet kwaad bedoeld, maar dit was niet tegen jou maar tegen banaantje..... Sorry, ik heb niks gezegt, ik kwam alleen zo binnen met dat bericht... vandaar... |
|
nietmeer Erelid
|
Ja oké.....ik kwam ook op die manier binnen, maar hou me er dan ook buiten.... Ze kunnen het samen wel oplossen, zijn ze groot genoeg voor  |
|
nietmeer
|
@Lananq: Mede is inderdaad honingwijn  Ik heb hier de woudhoning versie naast me staan... Nu weet ik weer wat Wasabi is... mij te scherp... |
|
Eet Drink smakelijk.
|
|
Jannick
Oudgediende
Cola? |
|
Banaantje Senior lid WMRindex: 77 OTindex: 910 Wnplts: Arnhem
|
Quote: Banaantje, f*k op met die reactie, ik ben niet in de stemming om zoiets te horen.. Sorry zal het niet meer doen. |
|
nietmeer
|
Als ik heb besloten of ik die fles nu wel of niet open ga maken.... Fles open =fles leeg, snappie.... En er zit toch 11.5% alcohol in... |
|
Zelfdiscipline...  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote Lananq: Zelfdiscipline...  dat heb ik niet  choco eitjes  |
|
nietmeer
|
Een ongeopende fles bier is een marteling  |
|
nietmeer Erelid
|
Chocotoff  |
|
nietmeer
|
nee, niet zelfdiscipline.... Zit gewoon maar 0.2 l in die fles... En het is een wijn, die kan je niet bewaren na opening... |
|
Quote Theemonster: Quote Lananq: Zelfdiscipline...  dat heb ik niet  choco eitjes  Kom, zeg tegen jezelf: nog ééntje waar ik vijf minuten over doe en dan de zak dicht! |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Muaddhib: nee, niet zelfdiscipline.... Zit gewoon maar 0.2 l in die fles... En het is een wijn, die kan je niet bewaren na opening... Zeker wel... Wordt vanzelf azijn  |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Ikke: Quote Muaddhib: nee, niet zelfdiscipline.... Zit gewoon maar 0.2 l in die fles... En het is een wijn, die kan je niet bewaren na opening... Zeker wel... Wordt vanzelf azijn  Sambuca..  |
|
nietmeer
|
5 minuten over een eitje? dan is bij mij die zak al leeg hoor @Ikke: ik lust geen pure azijn... |
|
nietmeer Erelid
|
5 minuten gaan er bij mij een stuk of 10 chocotoff door   |
|
Quote Muaddhib: 5 minuten over een eitje? danis bij mij die zak al leeg hoor  Nee, je moet ervan Genieten. Geen genieten, maar Genieten, zodat je de smeltende chocola als een tedere streling langs voelt gaan, als een zachte hand die je nek masseert. En als je nu paaseitjes in je nek zit uit te smeren heb je wat verkeerd gedaan  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Muaddhib: @Ikke: ik lust geen pure azijn... dan gebruik je 't als ingredient in 'n dressing  Of om de waterkoker mee te ontkalken  |
|
nietmeer
|
Ik dacht al... wat is dat voor smerige bruine smurrie in m'n nek, maar dat was 't dus... @Ikke: neh, das zonde... drink het liever op... *twijfelt nogsteeds over die mede...* |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
|
|