|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote puppy: Ben zo weer terug   Tot zo... @ikkyTot vanmiddag...  |
|
r03l Erelid
 WMRindex: 784 OTindex: 1.990
|
Goedemorgen |
|
nietmeer
|
h jij hetzelfde |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Jij ook Hans..;)  |
|
Jannick
Oudgediende
Is er nog ergens cola te drinken? Heb namelijk dorst, vanochtend een soort van afspraakje gemist..  |
|
NeaRoW
Erelid
 WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
Nooit cola in de ochtend  Dan heb je de hele dag last van je maag, neem een glas water  |
|
nietmeer
|
Quote Jannick: Jij ook Hans..;)  jannick jij ook   |
|
Hoskeu Erelid
|
@Jannick... Had je een date vanmorgen??... Als een date je laat zitten moet je je problemen niet proberen weg te drinken  ... |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Goeiemorgen, alles kits?  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Kriebeltje: Goeiemorgen, alles kits?  Nog ff geen kids aub   ... Maar verder alles wel  .... Met u ook alles wel??... |
|
Jannick
Oudgediende
@Hoskeu, nee, ik heb een vriendin, maar ik zou met iemand praten, misgelopen..   .. |
|
Hoskeu Erelid
|
@Jannick... Hmmmm... das niet zo mooi... maar je hebt er vast een goede reden voor... of heeft de ander je laten zitten??... |
|
nietmeer
|
ik ga weer ff klussen tot straks  |
|
nietmeer
|
Smorgens op deze bijzondere morgen. Voor wie gaat, tot later, voor wie blijft, *boink* en  Op weg naar de koffie, een bammetje en een lach. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Smorgens Kpuc  *boink* |
|
Jannick
Oudgediende
@Hoskeu, eh.... De ander was stipt op tijd.. Maar, ik had om 7 uur mijn wekker gezet, ben toen wakker geworden, wist ik niet meer wat ik moest doen, en toen ben ik maar weer gaan slapen..   |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Quote Kpuc: Smorgens op deze bijzondere morgen. Voor wie gaat, tot later, voor wie blijft, *boink* en  Op weg naar de koffie, een bammetje en een lach. je koffie stond al klaar, maar die zal ondertussen al wel koud zijn  Goedemorgen btw  |
|
Hoskeu Erelid
|
@Jannick... Dat is dan toch wel een... "mischien beetje minder inteligente"... actie  ... Maar dan is het toch niet super belangrijk voor je... als je er de vorige avond je wekker voor zet en het de volgende ochtend al vergeten bent... of niet??... |
|
Jannick
Oudgediende
@Hoskeu, nou, ik wou zelf ook, maar het is niks op sexuele aard ofzo, dus geen echt afspraakje..;) |
|
Hoskeu Erelid
|
Kpuc... Een zeer goede morgen... Wat stemd jouw zo vrolijk??... waarde vrind...
|
|
Hoskeu Erelid
|
@Jannick... Niet alles wat ik zeg heeft een sexueel geaarde bedoeling   ... Soms denk ik ook wel eens aan andere dingen  ...  |
|
Jannick
Oudgediende
Okee Hoskeu...  Nu die persoon maar eens proberen te bereiken..  |
|
Hoskeu Erelid
|
@Jannick... Lijkt me een strak plan  ... Ik zou als ik jouw was even een logisch klinkent verhaal er van maken voor je die persoon "bereikt"  Even bedenken wat je gaat zeggen...  |
|
Jannick
Oudgediende
"Yo, je was onbelangrijk, ben je vergeten, adios!"   |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Jannick: "Yo, je was onbelangrijk, ben je vergeten, adios!"   Uhmmm...  "Yo bitch... Je dacht toch zeker niet dat ik werkelijk voor jouw zo vroeg uit mijn nest ging komen... tssss... loser" Zo iets kan je er van maken... maar ik weet niet of je die persoon in de toekomst nog nodig hebt... maar ik kan me voorstellen dat die persoon het niet helemaal kan waarderen  ...  |
|