|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
|
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Best druk hier  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Dat valt toch wel mee pup |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
@Jannick... Sms... kan het nog onpersoonlijker??  ... Ik geloof dat je het toch niet zo heeel erg vind  ... of zit ik er nou naast??... |
|
puppy Erelid
|
Heej CNC, ook goedemorgen |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Quote Jannick: "Talk to the hand because my head's to busy  "    Nahh.. Ze is wel lief, en ik wil d'r niks doen, dus ik denk dat ik maar een smsje stuur ofzo, alleen, mijn smstegoed is bijna op..  Hmm, is er geen andere manier om degene te bereiken? Goh net zoals gezegd, het is niet echt persoonlijk: "Ik was je vergeten." Klinkt geintereseerd. |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote puppy: Best druk hier  Hier als in deze topic??... Of hier als in waar jij je fisiek bevind??... |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Goeiemorgen pup  , hoe gaat het met je? |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Tis hier niet echt druk.  |
|
puppy Erelid
|
Quote Hoskeu: Quote puppy: Best druk hier  Hier als in deze topic??... Of hier als in waar jij je fisiek bevind??... ik bevind me in volledige rust  met de greatest hits van madonna op de achtergrond... |
|
puppy Erelid
|
Quote Cee-N-Cee: Goeiemorgen pup  , hoe gaat het met je? met slechte mensen gaat t altijd goed  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote puppy: Quote Hoskeu: Quote puppy: Best druk hier  Hier als in deze topic??... Of hier als in waar jij je fisiek bevind??... ik bevind me in volledige rust  met de greatest hits van madonna op de achtergrond... Oow... ons pups zit hier...  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
met goede mensen gaat t altijd slecht ook? Hm.. Nou ik weet niet of ik je daar nou mee moet feliciteren dan  Maar ik moet er zo ook alweer vandoor  moet om 10 uur in de stad wezen |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote puppy: Quote Cee-N-Cee: Goeiemorgen pup  , hoe gaat het met je? met slechte mensen gaat t altijd goed  Zegt de beste puppy van stal  ...  |
|
puppy Erelid
|
@Hoskeu; dat je die nog gevonden hebt  |
|
puppy Erelid
|
Quote Hoskeu: Quote puppy: Quote Cee-N-Cee: Goeiemorgen pup  , hoe gaat het met je? met slechte mensen gaat t altijd goed  Zegt de beste puppy van stal  ...     Doe je t weer  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Hoskeu vind je gewoon lief puppy  Ik gaat ervandoor, tot ooit  |
|
puppy Erelid
|
Vaarwel CNC |
|
NeaRoW
Erelid
 WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
De technische recherge is geweest, ik ga nu naar school, ik spreek jullie laters  |
|
Hoskeu Erelid
|
Tot ziens CNC en succes NeaRoW...  |
|
r03l Erelid
 WMRindex: 784 OTindex: 1.990
|
Hoi alles goed?
|
|
Hoskeu Erelid
|
Oowjeej... Hoskeu in trouble  ... Moet morgen een presentatie geven... moet ik nog maken... daabij hoor ik net dat het project voor de studie maandag definitief ingeleverd moet zijn... moet ook nog veelsteveel aan gebeuren eigenlijk... Wat ben ik het eigenlijk beu zeg... dat stomme HBO gezeur... ik heb er gewoon geen zin meer in... Maargoed... weer even genoeg geklaag  ... ik zal me dan vandaag maar weer eens in beweging moeten gaan zetten  ... Sjonge  ... eerst maar eens een irl bakkie koffie halen... |
|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
hallo allemaal!
|
|
puppy Erelid
|
KairA  Je bent er weer  |
|