|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote puppy: Ik zie nu roze vakjes om de namen heen maar ook dgrijs Quotes zijn donker gekleurd. ja en zoiezo ander lettertype, de avatars zijnveel kleiner... eh... jeej gewoon heel anders  Oke... En welke "grasduiner" geeft jouw die visie??...  |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Dacht dat Kpuc mij alijd deed plagen met die roze vakjes om de namen  |
|
nietmeer
|
Roze vakjes?? Pupske, geef mij ook es wat van dat spul, peace sister  |
|
puppy Erelid
|
Ach of ik kijk gewoon weer eens door mijn roze bril  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote puppy: Ach of ik kijk gewoon weer eens door mijn roze bril  *Hoskeu voelt aan puppy's voorhoofd* Gaat het wel goed met je??  ... |
|
puppy Erelid
|
Maar goed om even op het probleem terug te komen, mij msn doet t dus nog steeds niet |
|
nietmeer
|
Grinzz, Mickeysoft lust geen Mickeysoft product. Het moet niet veel gekker worden met dat Viezta  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Goeiemorgen iedereen, ik ben weder teruggekeerd   |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Kpuc: Grinzz, Mickeysoft lust geen Mickeysoft product. Het moet niet veel gekker worden met dat Viezta  Fietstas is niet bepaald ideaal nee.. |
|
nietmeer
|
Ik heb er gelukkig niets mee te maken, de deze houdt het wel op w2k. |
|
puppy Erelid
|
Iemand ooit wel eens van DEP gehoord? |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Cee-N-Cee: Goeiemorgen iedereen, ik ben weder teruggekeerd   Goede morgen...  Ben je weer heen gegaan??(dat klinkt drastich  ...) - maal - is + of hoe zat het ookalweer... Weder maal terug is heen of denk ik tever door??  ... |
|
Hoskeu Erelid
|
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Hoskeu: Quote Cee-N-Cee: Goeiemorgen iedereen, ik ben weder teruggekeerd   Goede morgen...  Ben je weer heen gegaan??(dat klinkt drastich  ...) - maal - is + of hoe zat het ookalweer... Weder maal terug is heen of denk ik tever door??  ... Weder maal terug is dus dat ik minstens voor de tweede keer terug ben, en dat kan kloppen want gister ben ik ook weggeweest  |
|
puppy Erelid
|
Ja dat ja... Daar krijg ik dus een melding van als ik msn wil aanmelden. Maar ik kan m ook niet uitzetten voor msn  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
DEP is een software en hardware technologieën die ervoor zorgen dat kwaadaardige codes (virussen, spyware etc) niet uitgevoerd kunnen worden. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@puppy, heb je heel toevallig MSN Plus! ? |
|
puppy Erelid
|
CNC, windows live messenger 8,1 ofzo Moet ik er een lagere opzetten? |
|
puppy Erelid
|
Offtopic: had beter een nieuw topic kunnen openen |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@puppy, ok, maar heb je heel toevallig de MSN add-on Messenger Plus! geïnstalleerd? die heeft namelijk de mogelijkheid tot scripting, en die scripts kunnen voor problemen zorgen. heb je dat er niet op staan, hoe lang heb je WLM 8.1 nu? |
|
puppy Erelid
|
Wauw het blokje van offtopic is helemaal rozig paars, op mijn andere comp was alleen het woord offtopic een andere kleur  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Cee-N-Cee: Weder maal terug is dus dat ik minstens voor de tweede keer terug ben, en dat kan kloppen want gister ben ik ook weggeweest  Hmmm... daar heb je wel een punt... Maar... Ik heb mijn vrind het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands er eens op nageslagen... Quote het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands.:
we·der (het ~) 1 [archa.] weer, de ter plaatse heersende gesteldheid van de atmosfeer
En het woord: Quote het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands.:
we·der·komst (de ~ (v.)) 1 [form.] terugkomst => terugkeer
Is 1 woord... dus weder mag dan volgens mij taalkundig niet los gebruik worden want dan heb je het over het weer... Of zit ik er nou naast??... (ik heb eigenlijk helemaal totaaaal geen tijd voor deze onzin  ...  ) EDIT: Of het woord
Quote:
we·der·keer (de ~ (m.)) 1 [form.] terugkeer
Maar dat is wederom 1 woord...
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Whahaha, ik ken t niet anders dan dat roze  |
|
puppy Erelid
|
CNC, is dat gewoon door zo'n automatsche update? Welke kan ik er dan het beste op zetten?
*Is ondertussen msn aan het verwijderen* |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Hoskeu, weder, het weer, maar weer betekent ook zoiets als voor de tweede keer of vaker. ik ben weder teruggekeert is niets anders dan zeggen dat ik weer teruggekeert ben ofterwijl ik ben er weer. En dat heeft ook niks met "de ter plaatse heersende gesteldheid van de atmosfeer" te maken toch  |
|