|
nietmeer
|
hey Nearow en Acid, ja hoor hier gaat het goed, en daaro? |
|
NeaRoW
Erelid
 WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
Oh, hier perfect, ik mis alleen de tv die hier normaal staat  Maar gaat verder lekker hoor, wat moe, maar ik red het wel  |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
|
|
nietmeer
|
hoezo, je TV meegenomen door de deurwaarder  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
@Pup Als maandag snel genoeg is??...;) (Nou ben ik echt weg... ik ben niet verslaafd... hoop ik  ...) |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
@CNC; weet jij toevallig ook waar ik dat programmaatje kan vinden dat je meerdere msn accounts naast elkaar open kan hebben staan? |
|
NeaRoW
Erelid
Puppy, probeer messenger live Plus  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
MSN Plus! is dat, er is ook een programmatje voor te krijgen op www.mastaline.com Downloadmet dat programmatje kun je ook alle reclame verwijderen, en die tabbladen |
|
NeaRoW
Erelid
Quote aimed: hoezo, je TV meegenomen door de deurwaarder  Zie blog  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
|
|
nietmeer
|
Quote NeaRoW: Quote aimed: hoezo, je TV meegenomen door de deurwaarder  Zie blog  oh srry  , maar had mij dan gebeld, dan had ik dit allemaal in een handomdraai voor je uit kunnen zoeken   |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
CNC; Is dat toevallig niet de patcher waardoor ik elke keer een beveilingsmelding kreeg? |
|
NeaRoW
Erelid
aimed, Dat dacht de technische recherge ook  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@puppy, dat kan, ik heb het als mogelijkheid genoemt ja, maar ik weet niet of jij hem er ook op hebt staan |
|
nietmeer
|
Quote NeaRoW: aimed, Dat dacht de technische recherge ook  hoe laat gebeurde het? waar gebeurde het? Hoeveel daders kunnen het er geweest zijn? is er nog iets van een credit card achtergebleven  ?;) |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Ik kreeg met de nieuwste MSG Plus! een waarschuwing van Norton, die had de computer stopgezet vanwege potentieel gevaarlijke scripts. Was niks mis met de scripts maar dat weet de PC niet. |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Mag ik een tosti ham-kaas?  |
|
NeaRoW
Erelid
Niets achtergebeleven, iets voor half 5 gebeurde het, hier aan de voorkant van on huis, waarschijnlijk 2 man... |
|
NeaRoW
Erelid
Quote Kriebeltje: Mag ik een tosti ham-kaas?  Die heb ik vanmorgen al opgegeten  hij zou nu al koud zijn, helaas en de ham is op. |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
tosti ham/kaas, oooow, lekkkkkker  wil ik ooook  |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
Mag ik een frikandel speciaal ? |
|
nietmeer
|
Quote NeaRoW: Niets achtergebeleven, iets voor half 5 gebeurde het, hier aan de voorkant van on huis, waarschijnlijk 2 man... oh, laat de recherche het maar uitzoeken. ik ga nu naar huis, is genoeg geweest voor vandaag  groetjes allemaal |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
En een kopje thee?
Waar is de bediening gebleven? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Muad is er even niet |
|
Kriebeltje Erelid