|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
MSN Plus! is geen automatische update, en het kan zijn dat MSN heeft gevraagd om upgedate te worden, als je daarvoor hebt gekozen (of iemand anders) dan kan t zijn dat de nieuwere versie van MSN voor problemen zorgt. Het lijkt me namelijk niet dat MSN zomaar ineens voor problemen zorgt... |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Goedenmorgen ouwe kroeggangers  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
CnC Zo staat het in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands... Als het een sysnoniem voor weer geweest was... zou die uitleg niet achter die komma gestaan hebben denk ik zo... had er geen [archa.] voor gestaan... maar alleen "weer"... Dus of die kerels van van de Van Dale snappen het niet... of ik interpreteer het niet goed... maar ik haal hier uit dat het niet taalkundig correct is om weder als los woord voor iets anders te gebruiken dan de ter plaatse heersende gesteldheid van de atmosfeer...  Quote het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands.:
we·der (het ~) 1 [archa.] weer, de ter plaatse heersende gesteldheid van de atmosfeer
Maar ik hou er over op... druk druk druk  ... |
|
Hoskeu Erelid
|
Heej Blend... Hoe staat het leven??... |
|
Blend
Oud Moderator
Ik probeer mezelf redelijk staande te houden. Nou ik probeer het juist heel erg, maar het lukt redelijk  Ik mag niet klagen, dat mag dan weer niet  Hoe staat het verder met jou? |
|
Hoskeu Erelid
|
CnC Maar wat heb jij trouwens voor een archaïstisch taalgebruik??... Zo een jonge god is toch niet archaïsch??  ... |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Hoskeu, ach, soms heb je dat hea  Ik gebruik t eigenlijk alleen op WMR, of als onderdeel van mijn droogheid  |
|
Hoskeu Erelid
|
@Blend... Kijk... nouja... we proberen ons allen staande te houden in deze woelige en kille maatschappij... Klagen mag ik ook niet... dus doe ik het maar niet   ... Met mij??... ik wankel... maar kom tot nu toe uit eindelijk altijd nog op de pootjes terecht... heb soms wat moeite om mij te schikken binnen de door de maatschapij opgelegde regels en verplichtingen... but I'll live;)...  |
|
Blend
Oud Moderator
@Hoskeuregels van de maatschappij...de maatschappij dat ben jij.... Als je dus leeft zoals je zelf wilt, je eigen regeltjes maakt, dan leef je toch naar de regels van de maatschappij?? Want de maatschappij dat ben jij. Of werkt dat niet zo?  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Cee-N-Cee: @Hoskeu, ach, soms heb je dat hea  Ik gebruik t eigenlijk alleen op WMR, of als onderdeel van mijn droogheid  Het fenomeen is mij niet geheel onbekend... ook ondergetekende is bij tijd en wijlen archaïstisch van tong...  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Blend: @Hoskeuregels van de maatschappij...de maatschappij dat ben jij.... Als je dus leeft zoals je zelf wilt, je eigen regeltjes maakt, dan leef je toch naar de regels van de maatschappij?? Want de maatschappij dat ben jij. Of werkt dat niet zo?  Ik ben bang... dat je dan toch tegen wat problemen aanloopt  ... De maatschapij legt mij op dat ik naar school moet en later gaan werken... belasting moet betalen en netjes met kleren aan over straat moet... en bij de supermarkt netjes met euritjes moet betalen wat ik in mijn karretje gemikt heb... enzzz... enzzz... enzzz... (dat stukje van dat je met kleren aan over straat moet... sta ik dan weer wel achter   ...) Ik bedoel als ik daar allemaal mee stop dan ga ik toch tegen problemen oplopen ben ik bang  ... |
|
Blend
Oud Moderator
@HoskeuDaar gaan mijn illusies  Maar niet in elke land moet je betalen voor je spulletjes. Er zijn stammen waar je gewoon een taak ehbt binnen de stam en die doe je, dan zorgen ze allemaal voor elkaar en als iedereen doet wat die moet doen dan heeft iedereen eten en spullen (spullen in de zin van, hutje enzo  ) Maar ik denk dat het een beetje ver gaat om dat weer in te voeren in Nederland;) |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Maar goed ik ben er weer ik heb maar even wat van msn gedownload en nu doet ie t idd. Bedankt CNC Dat verdiend een  |
|
nietmeer
|
hallo mensen |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Geen dank hoor pup  |
|
nietmeer
|
hey puppy  |
|
Hoskeu Erelid
|
Maar ik ga jullie weer met rust laten... De kurk kan van de champagne fles want die vervelende Hoskeu is met weekend... Ik wens iedereen alvast een prettig weekend... want morgen zit ik weer de hele dag op school ipv dat ik hier hard zit te werken;).... Dag dag...  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Later hoskeu   en je bent niet vervelend  |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Dag den H. Tot snel  |
|
nietmeer
|
tot later Hoskeu |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Hallooo, kom ik ook weer eens binden..  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Blend: @HoskeuDaar gaan mijn illusies  Maar niet in elke land moet je betalen voor je spulletjes. Er zijn stammen waar je gewoon een taak ehbt binnen de stam en die doe je, dan zorgen ze allemaal voor elkaar en als iedereen doet wat die moet doen dan heeft iedereen eten en spullen (spullen in de zin van, hutje enzo  ) Maar ik denk dat het een beetje ver gaat om dat weer in te voeren in Nederland;) Ja maar binnen die stam heb je ook weer een maatschapij...;) Maargoed.... ik ben er vandoor...  |
|
NeaRoW
Erelid
 WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
Hey, alles goed met iedereen? |
|
AcidCranberry 1e plek SL 2006
 WMRindex: 136 OTindex: 1.397
|
Goedemiddag!  |
|
Blend