|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Ik ben nu zo onwijs pissed op mijn ouders  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Muad Wat je ook tegen muggen kan doen, is een ventilator aanzetten tijdens het slapen, muggen kunnen niet tegen wind. Dan blijven ze weg  Niet op je blote lijf dan he;) Krijg je spierpijn van de volgende dag  |
|
nietmeer
|
*Gooit nog een rodeo naar Pluppel*
@CnC: ik heb gaas voor de ramen, maar m'n ventilatierooster lekt muggen.... (zit nu ondertussen ook wel dicht, maar ik zit nogsteeds met die krengen...)
en prikweg helpt niet tegen dat irritante gezoem om je kop... |
|
Pluppel
Oudgediende
 WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Bij de trekpleister zijn die stiften goedkoop. Al is dat voor na de beet.. Horren? Die blauwe lamp? (een of andere blauwe lamp dus  , tegen insecten en andere gevaartes) |
|
nietmeer
|
Ik spuit morgen wel weer wat gif m'n kamer in... en de trekplijster is momenteel een beetje gesloten.... Daarna plak ik wel wat gaas tegen m'n rooster, en dan zien we wel verder... en daar komt bij dat ik toch geen last meer heb van muggensteken... ben immuun voor dat gif geworden geloof ik... word alleen gek van dat gezoem...
|
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Quote Muaddhib: *Gooit nog een rodeo naar Pluppel* En ik dan  |
|
Marc747 Senior lid WMRindex: 6 OTindex: 494 Wnplts: Belfeld
|
Lavendel naastt je bed leggen...;) |
|
nietmeer
|
@marc: Lavendel?!?! ehm... dat houd muggen niet tegen... das citroengras... *gooit ook nog een Rodeo naar Enkie* als je niet bestelt, krijg je ook niets Enkie... |
|
|
Quote Muaddhib: @marc: Lavendel?!?! ehm... dat houd muggen niet tegen... das citroengras... *gooit ook nog een Rodeo naar Enkie* als je niet bestelt, krijg je ook niets Enkie... Serieus! Lavendel helpt ook.. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Muaddhib: *Gooit nog een rodeo naar Pluppel*
CnC: ik heb gaas voor de ramen, maar m'n ventilatierooster lekt muggen.... (zit nu ondertussen ook wel dicht, maar ik zit nogsteeds met die krengen...)
en prikweg helpt niet tegen dat irritante gezoem om je kop... Prikweg is tegen de BEET, niet om die beesten van je af te houden  |
|
|
@Pluppel die foto,, heb ik ook wel eens gezien, en nee, ben het echt niet..  |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Quote Muaddhib: *gooit ook nog een Rodeo naar Enkie*
als je niet bestelt, krijg je ook niets Enkie... Oh, ik dacht dat je zomaar uit vrije wil eentje aan Plup gaf.. sorry dan  geef me maar meteen een.. een.. een..... *denkt* popcorn  |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
|
|
Pluppel
Oudgediende
@ Marc Heb ooit eens dankzij Google Images een foto van mijn buurvrouw gevonden. Niet dat ik er iets aan heb ofzo..  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Ik pak zelf wel een HJ dan  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ my angel... weetje hoe gevaarlijk mijn pa is als ie kwaad op me is.. |
|
nietmeer
|
*Duikt de kelder in*
*hoop gerommel, gestommel en gescheld stijgt op uit de kelder*
Het is maar 3 maanden over de datum, is dat goed?
*komt weer uit de kelder met een heeeeeel stoffig pakje popcorn in mijn handen*
dit is het beste wat we hebben... de rest is al weggelopen...
kan natuurlijk wel nog ff naar de avondwinkel lopen...
*ziet Blend achter de bar een biertje tappen*
hey! |
|
|
Quote Pluppel: @ Marc Heb ooit eens dankzij Google Images een foto van mijn buurvrouw gevonden. Niet dat ik er iets aan heb ofzo..  Als het een mooie buurvrouw is...  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Little Queen: @ my angel... weetje hoe gevaarlijk mijn pa is als ie kwaad op me is.. Kanon? |
|
Pluppel
Oudgediende
Nee, ze is 54  Ach snot, vanavond die zomer/wintertijd  |
|
|
Kan ik een foto in mijn pp zetten die op mijn pc staat, of moet ie foto al ergens op internet staan..? |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ CnC.. nouwh dan wil ik altijd keihard wegrennen jah.. t heeft wel een beetje een kanon effect |
|
|
@Pluppel,, hmm daar wordt je niet echt vrolijk van..  |
|
Pluppel
Oudgediende
@ Marc De foto moet al online staan. Niet echt nee  .. Ze heet Maria.. 't is maar dat je het weet  |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
LQ, nee, maar probeer het gewoon rustig te brengen.. als ze niet willen, dan zeg je gewoon dat je nu wel oud & wij genoeg bent om zelf te bepalen dat je thuis kan blijven  |
|