|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
@ My angel.. ze willen me meehebben omdat ze vinden dat ik teveel aan school doe.. ik heb vandaag zo'n heel CKV verslag in mekaar gedraaid.. en een beetje ge msnt en ge wmrt.. zegt ze jah in die tijd had je ook wel kunnen leren.. hallo wie wou er nou dat ik rustig aan deed dan.. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Little Queen: @ CnC.. nouwh dan wil ik altijd keihard wegrennen jah.. t heeft wel een beetje een kanon effect Boem!  Sorry  |
|
nietmeer
|
LQ: ehm wacht even... Je ouders vinden dat je te veel aan school doet?!? Dat hoor je niet vaak... |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
LQ, dan laat je het nu even rusten, en begin je er later vandaag/morgen ochtend over  |
|
nietmeer
|
*staat glazen te poetsen, terwijl ik naar de gasten kijk die allemaal met hun eigen ding bezig zijn*
Was iedereen plotseling rustig geworden... |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
*ziet een stofbal door de ruimte heen dwarrelen* *trekt een pistool* *knalt in de roos van het dartboard* *wandelt naar de bar* Zo, ik lust wel een biertje |
|
Marc747 Senior lid WMRindex: 6 OTindex: 494 Wnplts: Belfeld
|
Quote Cee-N-Cee: *ziet een stofbal door de ruimte heen dwarrelen* *trekt een pistool* *knalt in de roos van het dartboard* *wandelt naar de bar* Zo, ik lust wel een biertje Wie zei er bier,,?? |
|
Pluppel
Oudgediende
 WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
*struikelt over de bar* |
|
nietmeer
|
*nogsteeds een glas op aan het poetsen* goh, je eerste van vanavond hier, ik dacht al...  *bekijkt het glas, en ziet het perfect glanzen* perfect *tapt het biertje in het zojuist gepolijste glas* proost jongen @marc: Jij ook een? CnC: oh ja, je weet de wapen policy hier CnC, dus... lever maar in die gun... |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Gunshots and the word beer are the only two things I really love to hear There is nothing better than the smell of gunpowder in the morning, mixed with the bad breath of my loyal horse. It intoxicates me, life is good. |
|
Pluppel
Oudgediende
*staat op, en wandelt over de bar* |
|
nietmeer
|
ehm... Pluppel, je nog geen eens alcohol op... zou je misschien van de bar af willen gaan? |
|
Pluppel
Oudgediende
*komt van de bar af, en trekt stalen klompen aan* |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@PluppelKom van die bar af jong, je vormt een leuk doelwit en dat zou zonde zijn  |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Wil iemand me even uitleggen waar we het over hebben dan kan ik ook meepraten  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
|
|
nietmeer
|
hm... ben benieuwd wat ie met die stalen klompen van plan is... *gaat naar de wapenkamer, en haalt er een katana uit, voor het geval dat...* hm.. lang geleden dat ik hier iets mee gedaan heb... @Naomi: das heel makelijk, we zijn een beetje aan het roleplayen, dus kom gewoon de bar maar in lopen  drankje? |
|
Pluppel
Oudgediende
*klimt stiekem op de bar, en danst de tanga met zichzelf* Hoezo dronken?  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
|
|
|
|
|
|
@Muaddhib: doe mij maar een biertje.. |
|
nietmeer
|
hey Mier
*Klimt ook op de bar, en trapt Pluppel van de bar*
hm... denk dat dit weer een typisch gevalletje Heiniken ziekte is...
*springt van de bar, en gooit een emmer water in Pluppels gezicht*
*Tapt een biertje voor Marc*
proost jongen... |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Pluppel, ik dacht dat je zei "*klimt stiekem op de bar, en danst in een tanga met zichzelf*"  |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
|
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
hoi Muad wat ben je aan het doen op de bar? |
|