|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Quote Mmore: Niets hier is voor me tijd.. *Spreekt als oudste nog actieve lid* Jij bent geen lid.. jij bent Administrator  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@ Enkie maar ik wist het wel haha er was toch ook een cafe voor smiddags als ik me niet vergis en een speciale nachtcafe ofzo |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Mmore: voogeltje telt als oprichter niet mee  Tuurlijk wel  |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Ik ben zowel lid als admin  |
|
Pluppel
Oudgediende
 WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Oja, die tijd dat we 5 minuten moesten wachten voor de site helemaal was geladen  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Pluppel: Toen de kinderen nog de kippen moesten onthoofden met een lantaarnpaal. Die goeie ouwe tijd. Toen de vrachtwagens nog op aardappelextract reden |
|
Mmore
Administrator
|
Quote Pluppel: Oja, die tijd dat we 5 minuten moesten wachten voor de site helemaal was geladen   Dat lag vast aan jouw  |
|
Pluppel
Oudgediende
Cafe de Ochtendglooren  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: Quote Pluppel: Toen de kinderen nog de kippen moesten onthoofden met een lantaarnpaal. Die goeie ouwe tijd. Toen de vrachtwagens nog op aardappelextract reden Toen we nog WMRden met Commodores  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Quote mier: @ Enkie maar ik wist het wel haha er was toch ook een cafe voor smiddags als ik me niet vergis en een speciale nachtcafe ofzo Café de Nachtvlucht  dat was de oorspronkelijke en die is later omgedoopt tot Café de Voogelvlucht  de andere cafés voor 's middags enzo werden gesloten. |
|
Mmore
Administrator
|
Quote mier: @ Enkie maar ik wist het wel haha er was toch ook een cafe voor smiddags als ik me niet vergis en een speciale nachtcafe ofzo Klopt  |
|
Pluppel
Oudgediende
Geef de schuld maar aan de oude mensen van dagen..  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Quote Mmore: Ik ben zowel lid als admin  Nietes.. dan is Voogeltje zowel oprichter als lid  |
|
Mmore
Administrator
|
Quote Ikke: Quote Cee-N-Cee: Quote Pluppel: Toen de kinderen nog de kippen moesten onthoofden met een lantaarnpaal. Die goeie ouwe tijd. Toen de vrachtwagens nog op aardappelextract reden Toen we nog WMRden met Commodores  Toen we de artikelen per telegraaf toegestuurd kregen en we moesten reageren met morsecode op een lage golfradio  i |
|
Enkie
Oudgediende
|
Okee zo kan ie wel weer  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
zie ik weet het wel  maar reageerde er alleen nooit maar las af en toe wel de berichtjes |
|
Mmore
Administrator
|
Quote Enkie: Quote Mmore: Ik ben zowel lid als admin  Nietes.. dan is Voogeltje zowel oprichter als lid  Voogeltje is oprichter en admin  |
|
Pluppel
Oudgediende
Toen we eén berichtje per week hadden  |
|
Mmore
Administrator
|
Quote mier: zie ik weet het wel  maar reageerde er alleen nooit maar las af en toe wel de berichtjes Ik reageer tegenwoordig ook niet veel... Vind het hier meestal maar een saaie boel  Vandaag niet  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Quote Mmore: Quote Enkie: Quote Mmore: Ik ben zowel lid als admin  Nietes.. dan is Voogeltje zowel oprichter als lid  Voogeltje is oprichter en admin  Oprichter, admin en lid  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Mmore: Quote Ikke: Quote Cee-N-Cee: Quote Pluppel: Toen de kinderen nog de kippen moesten onthoofden met een lantaarnpaal. Die goeie ouwe tijd. Toen de vrachtwagens nog op aardappelextract reden Toen we nog WMRden met Commodores  Toen we de artikelen per telegraaf toegestuurd kregen en we moesten reageren met morsecode op een lage golfradio  i Toen de data nog per koerier naar de centrale archieven (lees: server) verstuurd werden om daar handmatig in geschrifte opgeslagen te worden  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Quote Mmore: Ik reageer tegenwoordig ook niet veel... Vind het hier meestal maar een saaie boel  Vandaag niet  Ja logisch, ik heb ook 10 weken geen internet gehad  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Mmore: Quote Ikke: Quote Cee-N-Cee: Quote Pluppel: Toen de kinderen nog de kippen moesten onthoofden met een lantaarnpaal. Die goeie ouwe tijd. Toen de vrachtwagens nog op aardappelextract reden Toen we nog WMRden met Commodores  Toen we de artikelen per telegraaf toegestuurd kregen en we moesten reageren met morsecode op een lage golfradio  i Toen we aan de slinger moesten draaien om de PC aan te zetten |
|
Pluppel
Oudgediende
Toen Ikke nog in de wieg lag, een scheet liet waardoor Luna flauw viel. Waardoor Mmore op vakantie ging, Ikke uit de wieg kroop en ging dansen.. Als je wacht zoek ik de foto's  |
|
Mmore
Administrator
|
Quote Enkie: Oprichter, admin en lid Nee je kan maar 2 dingen tegelijk zijn  |
|