|
nietmeer
|
oeps... typfoutje.. kan gebeuren...  (toch maar wat minder bier naar binnen gieten op den nuchteren maag...) |
|
Pluppel
Oudgediende
 WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Quote Enkie: Late reactie: ik als gothic is hetzelfde als Sinterklaas zonder baard  Of als de paashaas zonder pootje. Lijkt me moeilijk huppelen dan.Of als roodkapje zonder oma  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
he plup wil je me naam wel ff weghalen  of met hoofdletter schrijven |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Enkie: Late reactie: ik als gothic is hetzelfde als Sinterklaas zonder baard  Zien! Zien! Zien!  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Enkie: Late reactie: ik als gothic is hetzelfde als Sinterklaas zonder baard  De meeste sinterklazen hebben toch geen baard  |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Quote Ikke: Quote Enkie: Late reactie: ik als gothic is hetzelfde als Sinterklaas zonder baard  Zien! Zien! Zien!  Ja dat was dus de grap.. dat bestaat niet @Pluppel, precies ja  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Muaddhib: (toch maar wat minder bier naar binnen gieten op den nuchteren maag...) Of je maag nou leeg of vol is maakt helemaal niks uit, alcohol diffundeert toch rechtstreeks door de maagwand naar 't bloed  |
|
nietmeer
|
niet?  bestaat ie dan niet? @Ikke: je maagwand kan alleen niets opnemen... alcohol komt pas in je darmen je lichaam in. Helaas is alcohol wel een vloeistof, waardoor het dus binnen een minuut of 10 in je darmen zit (neemt de binnenbocht....) |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Quote Cee-N-Cee: Quote Enkie: Late reactie: ik als gothic is hetzelfde als Sinterklaas zonder baard  De meeste sinterklazen hebben toch geen baard  Scherp  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Quote Cee-N-Cee: Quote Enkie: Late reactie: ik als gothic is hetzelfde als Sinterklaas zonder baard  De meeste sinterklazen hebben toch geen baard  Nee.. dat was mn hele punt  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Ikke: Quote Muaddhib: (toch maar wat minder bier naar binnen gieten op den nuchteren maag...) Of je maag nou leeg of vol is maakt helemaal niks uit, alcohol diffundeert toch rechtstreeks door de maagwand naar 't bloed  Daarom helpt kotsen nog wel es  |
|
Pluppel
Oudgediende
Bij wie moet roodkapje koekjes brengen als Oma eens dood gaat? De huisarts?  |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
CNC hou je niet meer van me  |
|
Mier Oudgediende
*gaat op de bank zitten en kijkt naar de andere gasten* |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Enkie: Quote Cee-N-Cee: Quote Enkie: Late reactie: ik als gothic is hetzelfde als Sinterklaas zonder baard  De meeste sinterklazen hebben toch geen baard  Nee.. dat was mn hele punt  Wat ik net zei betekent dat het realistisch is dat jij een gothic bent Een sinterklaas zonder baard is als jij als gothic Aangezien de meeste sinterklazen in nederland allemaal een nepbaard hebben is het hoogst plausibel dat jij gothic bent  |
|
Ikke
Oudgediende
Wie zijn er lastiger? Jongens of meisjes? Nu stemmen graag!  |
|
Pluppel
Oudgediende
Heeft de oma van roodkapje wel een pensioen? Zo'n bouwvallige krot in een bos is ook niet alles. |
|
Enkie
Oudgediende
|
Jongens  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Dat is gemeen om te vragen op een plaats waar alleen maar jongens zijn  |
|
Ikke
Oudgediende
meisjes  |
|
Pluppel
Oudgediende
roodkapjes  OMG, ik spoor echt niet. |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Enkie: Dat is gemeen om te vragen op een plaats waar alleen maar jongens zijn  de juiste benaming daarvoor is 'tactiek'  |
|
nietmeer
|
meisjes (die komen immers van Venus, en wij (de mannen) van Mars, dus snappen we geen bal van mekaar...) |
|
Mier Oudgediende
he Enkie ben ik een jongen? de laatste keer dat ik naar de wc ging was ik echt nog een meisje hoor. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Naaoomii: CNC hou je niet meer van me  Jawel      waarom dacht je van niet laiverd  |
|