|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
@ CnC, mwaah wel ok hoor heb de natuurkunde toets overleeft  .. alleen ben dus weer wat vergeten...zit nu gezellie met my angel hier achter de pc  , die heeft me ff met mn scheikunde verslag gehelpt  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Lama, natuurkunde dus  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Liz87: Quote Hoskeu: Goeden morgen Lizz....  Ik heb mij door je laten inspireren afgelopen weekend liz...  Huh? Verklaar je nader  Nou om mij nader te verklaren... ik ben vanplan binnenkort (Hoskeu kijkt rond of niemand hier meeleest...) mijn werk op te zeggen en ook wat totaal anders te gaan doen... ik wil fulltime aan de studie...  |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
|
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Der Bel geht  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Quote my-angel: CnC natuurkunde  rot vak  Ahumn  .. natuurkunde is nog altijd beter dan CKV, geschiedenis, aardrijkskunde, ANW en maatschappijleer  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@my angel, ja, ik begreep t al van LQ  whaha, natuurkunde is prachtig  scheikunde is leuker, maar ja  |
|
my-angel
Oudgediende
CnC precies  Scheikunde is echt goed  @LQ, Gs & Ma vallen wel mee  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
@ Hoskeu!  Wow  Dat is wel een grote stap  Maar ik geef je zeker geen ongelijk...! En weet je al wat voor studie je wilt gaan doen dan? Of je fulltime gaan richten op de studie die je nu doet? |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ MA, scheikunde is gemiddeld leuk... niet echt fantastisch  .. Gs is zwaar *pieeep* en maatschappijleer toch wel  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Ik moet zo maar ff gaan eten..hmm, eitje bakken met spek |
|
my-angel
Oudgediende
CnC, ga ik denk ik ook doen als ik thuis ben  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ cnc, mag ik ook een hapjeee   |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
dan moet ik maar 2 eitjes gaan bakken, want ik moet minimaal 1 achterover drukken om de ochtend een beetje door te komen  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ cnc ist zo erg dan  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
@Liz... Jah ik dacht dat het onmogelijk was... ik bedoel... mijn vriendin waar ik mee samen woon studeerd... heb een huis gekocht vorig jaar... enz... enz... Maar afgelopen weekend... toen dacht ik van... fuck it... dan maar een fulltime student met studie financiering en een koophuis op zijn naam...  Ik hoef in ieder geval niet opzoek naar een kamer...  Ik heb altijd in de techniek gezeten... doe nu HBO deeltijd technische bedrijfskunde... is toch eigenlijk geen reet aan... dus nu wil in fulltime psichologie gaan doen op de universiteit... Het zijn nog maar eerste plannen... nog niets is zeker... eerst nog even kijken of het financieel mogelijk is allemaal... maar het plan is er  ... mijn omgeving staat er achter... dus waarom niet??  ... Die schijtbaan aan de kant... dan maar geen zekerheid van een maandelijks salaris...  Dusja... zo doende... ik heb me door jouw plannen laten inspireren!!...  |
|
my-angel
Oudgediende
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Little Queen: @ cnc ist zo erg dan  Jah  dus ik ga zo eten, wanneer mn nieuwe avatar me bevalt  Whaha |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ CnC.. moet je nog steeds leren  ? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Ugh, ja, ik moet 100 pagina's uit mn hoofd kennen voor KPN  |
|
my-angel
Oudgediende
|
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ Cnc, nouw dat valt toch wel mee  voor natuurkunde waren er een stuk of 150 ofzo  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Doeg angel   dan ga ik ff eten  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Doegh Engeltjee en CnC  .. dus dan zit ik helemaal alleen hier  .. najaah dan ga ik maar wiskunde masterclass doen he  |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
 Ik ben er nog...  |
|