|
waatmaarraar Senior lid WMRindex: 76 OTindex: 341 Wnplts: doetinchem
|
hee allemaal.. nog wat raars gebeurt in het weekend of niet? |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Alweer haloo LQ |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
|
|
waatmaarraar Senior lid WMRindex: 76 OTindex: 341 Wnplts: doetinchem
|
@Hoskeuoch beter dan als pizzakoereur werken en (volgens mij) niet goed betaald krijgen... ben er opgestapt |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
@ Hoskeu... Ja, misschien maar echt alleen als ik geen andere baan kan vinden hoor! Dan wil ik terug naar Zuid-Afrika, waar ik nu ook heen ga van de zomer! Maar ja, ik zie het allemaal wel! Nu eerst deze maand doorkomen.. En gaan kijken waar ik m'n nieuwe brieven nu ga posten.. |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Hoskeu: Ik doe dat nu al 40uur per week werk wat me eigenlijk niet ligt... In mijn middelbare schooltijd altijd appeltjes sorteren aan de lopendeband... dus ik ben wel wat gewent... Haha  Ach ja.. Je moet wat heah soms  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
@waatmaarraar... Ik zou nou idd niet echt als pizza-koe-reur willen werken  ... Ik denk dat ik het dan toch wat technisch probeer te houden...  |
|
Kriebeltje Erelid
|
Ikke *boink* Alles goed met jullie?  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
@ Kriebeltje.. Jahaah ik ben klaar met mn toetsweek  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Kriebeltje: Ikke *boink* Alles goed met jullie?  Wat bedoel je met jullie  Ik ben niet schizo  |
|
Kriebeltje Erelid
|
Hmm, misschien zie ik wel dubbel...
*gaat even naar de oogarts* |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Kriebeltje: Hmm, misschien zie ik wel dubbel...
*gaat even naar de oogarts* Of je maakt nog 'n grapje over gisteren  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Liz87: Nu eerst deze maand doorkomen.. En gaan kijken waar ik m'n nieuwe brieven nu ga posten.. Het einde komt in zicht... Waar je je brieven kan posten??... is de volledige bus weg??... zetten ze geen nieuwe neer??... Mischien had iemand iets gepost waar die spijt van had??... |
|
Ikke
Oudgediende
Toen was 't stil  Niemand meer wat te melden? |
|
Liz87 Erelid
|
@ Hoskeu... Whahahaha.. Misschien had diegene idd wel spijt, dan hoop ik dat hij/zij mijn brieven wel netjes in een andere bus heeft gedaan!
Nou ja, de hele voorkant was eraf, dus daar kan niet veel in denk ik zo! Maar ja, ik vind wel een andere. En ik doe er een extra briefje bij met de mededeling dat het kan zijn dat ze deze brief dubbel hebben doordat dat ding opgeblazen was.. Niet dat ze denken dat ik ze stalk. |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
@ Ikke.. niet echt wat boeiends  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Ik was even bezig met het stil te krijgen van mijn appetijt  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Liz87: @ Hoskeu... Whahahaha.. Misschien had diegene idd wel spijt, dan hoop ik dat hij/zij mijn brieven wel netjes in een andere bus heeft gedaan!
Nou ja, de hele voorkant was eraf, dus daar kan niet veel in denk ik zo! Maar ja, ik vind wel een andere. En ik doe er een extra briefje bij met de mededeling dat het kan zijn dat ze deze brief dubbel hebben doordat dat ding opgeblazen was.. Niet dat ze denken dat ik ze stalk. Ja dat is een goed idee, je had die brieven waarschijnlijk ook wel gewoon op je pc staan toch? |
|
Ikke
Oudgediende
Manamana!   Ik ben nog steeds vrolijk  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Liz87: En ik doe er een extra briefje bij met de mededeling dat het kan zijn dat ze deze brief dubbel hebben doordat dat ding opgeblazen was.. Niet dat ze denken dat ik ze stalk. Jah lijkt mij een goed idee... stel dat ze nog een deel van de brieven gevonden hebben ofzo... en datie dan dubbel aankomt... |
|
Kriebeltje Erelid
|
Quote Ikke: Quote Kriebeltje: Hmm, misschien zie ik wel dubbel...
*gaat even naar de oogarts* Of je maakt nog 'n grapje over gisteren  De oogarts zag dat ik al een bril had, dus het zal wel over gister gaan  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Kriebeltje, misschien staan de glazen scheef  zie je alsnog dubbel |
|
Liz87 Erelid
|
@ Hoskeu.. Aan de andere kant zou ik ook best wel naar het buitenland willen, en dan komt het natuurlijk alleen maar goed uit dat ze weg zijn...  Maar ja.. Een studie doen wil ik ook wel weer... Heb alleen het nadeel dat ik bij allemaal kindertjes van 16 enzo in de klas kom omdat ik nog geen 21 ben mag ik niet in de volwassenen educatie meedraaien, en als ik nou een jaar naar het buitenland zou gaan, dan kan ik dat jaar daarna wel naar de volwassenen educatie, of een toelatingstest doen en meteen naar HBO.. Lastig allemaal! |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Kriebeltje: Quote Ikke: Quote Kriebeltje: Hmm, misschien zie ik wel dubbel...
*gaat even naar de oogarts* Of je maakt nog 'n grapje over gisteren  De oogarts zag dat ik al een bril had, dus het zal wel over gister gaan  Toevallig in de afgelopen 48uur overmatig alcohol gebruikt??... |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Hoskeu: Quote Kriebeltje: Quote Ikke: Quote Kriebeltje: Hmm, misschien zie ik wel dubbel...
*gaat even naar de oogarts* Of je maakt nog 'n grapje over gisteren  De oogarts zag dat ik al een bril had, dus het zal wel over gister gaan  Toevallig in de afgelopen 48uur overmatig alcohol gebruikt??... Met mn bezopen kop had ik nog niet eens aan die mogelijkheid gedacht  |
|