|
nietmeer
|
M'n oor fluit al de ganse morgen, tig bakken koffie om de bloeddruk wat op te krikken werkt ook niet, grrr  |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Quote puppy: Quote Hoskeu: Tsjah... tijd over...  Wat moet je ineens met al die tijd...  WMRen  Ja, duh  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Quote Cee-N-Cee: Mensen, ik stap op mijn crossert en ga maar eens richting stad  Doei Doei!!   |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
kpuc Misschien is je bloeddruk wel te hoog;) Glaasje water om af te koelen dan  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Kpuc: M'n oor fluit al de ganse morgen, tig bakken koffie om de bloeddruk wat op te krikken werkt ook niet, grrr  Bloed druk telaag?? Zullen we dan nog even over onze vriend Geertje beginnen Kpuc??... dan stijgt de bloed druk toch wel aanzienlijk??... |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Quote Kpuc: M'n oor fluit al de ganse morgen, tig bakken koffie om de bloeddruk wat op te krikken werkt ook niet, grrr  Dan zal een pannenkoek je goed doen  *Geeft iedereen die een pannenkoek wil een pannenkoek* Stroop, suiker, jam en weet ik veel wat je er lekker op vind staat op tafel. |
|
Hoskeu Erelid
|
@puppyHeb je ook pannenkoek met spek??...  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Enkie!   Puppy!   Blend *boink* Kpuc *boink* |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Tjeeh dr ligt hier een boek voor me van 270 bladzijdes  ... en 10 april moet ik daar een boekverslag over inleveren mijn god zeg |
|
Enkie
Oudgediende
|
|
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Succes LQ. Welk boek is het?  |
|
nietmeer
|
Een pintje zal ik maar niet nemen, vanuit de krochten van WMR waart er een zucht, een ach en steun en wee. Maar ik geef niet mee, het weekend was er één van overvloed, het gerste en perziksap vloeide als vanouds, de kippen waren m gesmeerd maar zonder veren kwamen ze geen pennestreek verder  Iemand een bakkie leut? |
|
puppy Erelid
|
Quote Hoskeu: @puppyHeb je ook pannenkoek met spek??...  Als je teveel pannenkoeken eet krijg je vanzelf genoeg spek  Heej Ikke    |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ Kriebeltje de bruiloft van nicholas sparks.. legde me moeder net voor mn neus.. deze is wel leuk (zocht nogsteeds een boek voor mn boekverslag.. geeft mn ma zo'n dik boek  ) |
|
nietmeer
|
*verschijnt*
*Zet een kop koffie voor Kpuc neer*
*verdwijnt* |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Kpuc: you've got mail  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Muaddhib: *verschijnt*
*verdwijnt* U bent ingewijde in de hogere magie??... |
|
Enkie
Oudgediende
|
Quote Hoskeu: U bent ingewijde in de hogere magie??... Verschijnselen en Verdwijnselen  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Quote Muaddhib: *verschijnt*
*verdwijnt* He krijg ik niks  .. ik lust wel een kopje thee |
|
puppy Erelid
|
@Enkie; heb je PotC 3 al gezien? |
|
nietmeer
|
s'middags mensuh, is er nog een bakkie leut te scoren?  (met melk en suiker aub) *ploft neer op kruk en zucht eens luidruchtig* |
|
Enkie
Oudgediende
|
Quote puppy: @Enkie; heb je PotC 3 al gezien? Waar waar waar    |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Quote Little Queen: @ Kriebeltje de bruiloft van nicholas sparks.. legde me moeder net voor mn neus.. deze is wel leuk (zocht nogsteeds een boek voor mn boekverslag.. geeft mn ma zo'n dik boek  ) Nooit van gehoord, sorry...  En ik lees nog wel vrij veel.  |
|
puppy Erelid
|
|
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
mensen ben er weer  |
|