|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Quote Little Queen: Ik heb zin in 21,28 en misschien 30 april  .. whaaha kunnen we de datums hiervoor niet overslaan? Gek, daar hadden Ikke en ik het gisteren nog over  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Enkie: Quote Little Queen: Ik heb zin in 21,28 en misschien 30 april  .. whaaha kunnen we de datums hiervoor niet overslaan? Gek, daar hadden Ikke en ik het gisteren nog over  O ja?  |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
@:Q, 5&6 april moeten er in blijven  |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
28 en 30 april okee, maar wat is er de 21e dan?  |
|
my-angel
Oudgediende
Quote Enkie: Quote Little Queen: Ik heb zin in 21,28 en misschien 30 april  .. whaaha kunnen we de datums hiervoor niet overslaan? Gek, daar hadden Ikke en ik het gisteren nog over  ow, vertel   |
|
Enkie
Oudgediende
|
Quote Ikke: O ja?  Ja  en ik wil dat het de 26ste is, dus laten we gewoon een sprong maken van 3 weken ofzo  |
|
nietmeer
|
Quote my-angel: @:Q, 5&6 april moeten er in blijven  4 april ook! |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Quote Hoskeu:  Go puppy!!... go puppy!!...  Is het vandaag nationale puppy dag??...  Quote Cootje68: Quote Hoskeu:  Go puppy!!... go puppy!!...  Is het vandaag nationale puppy dag??...  Anders roepen we die vandaag toch gewoon uit! Quote Enkie: we hebben de p we hebben de u  we hebben de p  we hebben de p  we hebben de y  we hebben puppyyyyyyyyyy         |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
@ Kriebeltje.. jaah  dat wil je wel weten he  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Cootje68: Quote Hoskeu:  Go puppy!!... go puppy!!...  Is het vandaag nationale puppy dag??...  Anders roepen we die vandaag toch gewoon uit! IEDEREEN GEFELICITEERD met nationale PUPPYDAG!!  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote my-angel: Quote Enkie: Quote Little Queen: Ik heb zin in 21,28 en misschien 30 april  .. whaaha kunnen we de datums hiervoor niet overslaan? Gek, daar hadden Ikke en ik het gisteren nog over  ow, vertel   Wat is er nog te vertellen..  |
|
Enkie
Oudgediende
|
 puppy, puppy is de man, zij kan doen wat niemand kan  |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
 LQ Tja, ik weet eigenlijk niet of ik het wil weten... Wil ik het weten?  |
|
my-angel
Oudgediende
Quote Enkie: Quote Ikke: O ja?  Ja  en ik wil dat het de 26ste is, dus laten we gewoon een sprong maken van 3 weken ofzo  nou, en die paar datums van ons hé  die zijn ook belangrijk  |
|
my-angel
Oudgediende
Quote Enkie:  puppy, puppy is de man, zij kan doen wat niemand kan  sinds wanneer is puppy een man ?  |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Quote Enkie:  puppy, puppy is de man, zij kan doen wat niemand kan  een man  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Quote my-angel: nou, en die paar datums van ons hé  die zijn ook belangrijk  Het meervoud van datum is data en die van jullie zijn niet belangrijk  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Enkie: Quote my-angel: nou, en die paar datums van ons hé  die zijn ook belangrijk  Het meervoud van datum is data en die van jullie zijn niet belangrijk  Die van mij wel    |
|
Enkie
Oudgediende
|
Quote puppy: Quote Enkie:  puppy, puppy is de man, zij kan doen wat niemand kan  een man  Anders rijmt het niet!  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Enkie:  puppy, puppy is de man, zij kan doen wat niemand kan  Waar is het feestvarken... uhmm... ons feest puppy??... |
|
Enkie
Oudgediende
|
Quote Ikke: Die van mij wel    Nou okee, die van jou mag blijven  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Quote Kriebeltje:  LQ Tja, ik weet eigenlijk niet of ik het wil weten... Wil ik het weten?  Nouwh zo shockerend is t niet.. alleen de foto's die worden gemaakt kunnen shockerend zijn  |
|
my-angel
Oudgediende
@Enkie, nou en kan mij nederlands schelen, heb de toets verknalt, dus dan kan dit er ook wel bij  En sinds wanneer ben jij de belangrijkste hier * rent gillende het café rond: "De wereld vergaat, enkie heeft het café overgenomen"  * |
|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
hallo allemaal waarom is puppy een man  |
|
my-angel
Oudgediende
@Enkie mooizo, dat scheelt, zijn ook groten deels mijn data  |
|