|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Oei... dat geeft ook weer een heel misschien wel verkeerd beeld  Ik denk dat ik me er verder maar niet mee ga bemoeien...   |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
Hey kair   |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Enkie: Quote Ikke: Die van mij wel    Nou okee, die van jou mag blijven  ghehe... Ik ben ook belangrijk    |
|
nietmeer
|
Quote Enkie: Quote Ikke: Die van mij wel    Nou okee, die van jou mag blijven  En die van mij ook ?  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Enkie: Quote puppy: Quote Enkie:  puppy, puppy is de man, zij kan doen wat niemand kan  een man  Anders rijmt het niet!  Puppy... puppy... is geen man, maar toch kan zij wat niemand kan...  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Quote Ikke: Quote Enkie: Quote Ikke: Die van mij wel    Nou okee, die van jou mag blijven  ghehe... Ik ben ook belangrijk    Jaah zeker voor die foto's  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Little Queen: Jaah zeker voor die foto's  Ghehe.. ik neem gewoon 'n elektromagneetje mee... Even bij de camera en de geheugenkaart houden... En foetsie zijn de foto's    |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
@Cootje, okee die van jou ook  maar verder echt niet hoor! |
|
my-angel
Oudgediende
|
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Quote Hoskeu: Quote Enkie: Quote puppy: Quote Enkie:  puppy, puppy is de man, zij kan doen wat niemand kan  een man  Anders rijmt het niet!  Puppy... puppy... is geen man, maar toch kan zij wat niemand kan...     |
|
Enkie
Oudgediende
|
|
|
nietmeer
|
Hey LQ, heb je de clip van the Howling al gezien? Staat op mīn Blog als je īm zoekt! Is en blijft een mooi nummer, de clip is speciaal voor Spellborn opgenomen. Retevet!  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Quote Ikke: Quote Little Queen: Jaah zeker voor die foto's  Ghehe.. ik neem gewoon 'n elektromagneetje mee... Even bij de camera en de geheugenkaart houden... En foetsie zijn de foto's    Heb ik een geheugenkaart dan  ..  |
|
my-angel
Oudgediende
@Enkie, die van mij,-5 april-, kan er toch wel tussen ?  |
|
Ikke
Oudgediende
|
|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
Nationale quotedag.... |
|
Enkie
Oudgediende
|
Quote my-angel: @Enkie, die van mij,-5 april-, kan er toch wel tussen ?  Nee sorry  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Quote Cootje68: Hey LQ, heb je de clip van the Howling al gezien? Staat op mīn Blog als je īm zoekt! Is en blijft een mooi nummer, de clip is speciaal voor Spellborn opgenomen. Retevet!  Dahaah.. die heb ik al gesiejn hoor  |
|
Ikke
Oudgediende
Enkie.. You've got mail  |
|
nietmeer
|
Quote Ikke: Mensen: ik ben over 6 minuten weer weg... Naar school voor 2 hele spannende uurtjes CKV    Dus als er iemand is die nog wat dringends aan mij kwijt wil... Now's the oppertune moment  Heel belangrijk...    Doei doei voor iede  reen die ons weer moet verlaten! |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote KairA: Nationale quotedag.... Neej... nationale puppydag...  |
|
my-angel
Oudgediende
|
|
puppy Erelid