|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
@ Liz, het valt over het algemeen wel mee met de leeftijden. Het ligt er ook aan wat je gaat doen natuurlijk. Ik was met mijn 17 op HBO veruit de jongste. Misschien is het wel leuk, krijg je allemaal jongetjes achter je aan die jou helemaal geweldig vinden...  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
ManaManaa Tututuuututuu  |
|
Kriebeltje Erelid
|
Quote Hoskeu: Quote Kriebeltje: Quote Ikke: Quote Kriebeltje: Hmm, misschien zie ik wel dubbel...
*gaat even naar de oogarts* Of je maakt nog 'n grapje over gisteren  De oogarts zag dat ik al een bril had, dus het zal wel over gister gaan  Toevallig in de afgelopen 48uur overmatig alcohol gebruikt??... Ik heb gedurende het hele weekend 6 biertje gehad, waarvan de laatste gister om 4 uur 's middags. Daar zal het niet aan liggen denk ik.  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Liz... Hmmm... dilemma's... moeilijk...  Jij wilde toch deeltijd gaan doen??... dan valt dat toch reuze mee??... |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Little Queen: ManaManaa Tututuuututuu  Don't worry... Be Happy  |
|
Kriebeltje Erelid
|
Quote Little Queen: ManaManaa Tututuuututuu  Vrolijk? Heb je je haar geverfd? Ik ga even pauzeren.... tot zo  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Quote Ikke: Quote Little Queen: ManaManaa Tututuuututuu  Don't worry... Be Happy  Ik ben al happy-er dan in het weekend  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Little Queen: Quote Ikke: Quote Little Queen: ManaManaa Tututuuututuu  Don't worry... Be Happy  Ik ben al happy-er dan in het weekend     Ik ben al meer dan 'n week vrolijk  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Kriebeltje: Quote Little Queen: ManaManaa Tututuuututuu  Vrolijk? Heb je je haar geverfd? Ik ga even pauzeren.... tot zo  Huh??  ... dat snap ik niet... Ik zou nou niet zo vrolijk worden hoor  ... als mijn haar geverft zou zijn  ... |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ Ikke, najaah ik heb zeg maar niet zo last meer van die ruzie's enzo  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Quote Kriebeltje: @ Liz, het valt over het algemeen wel mee met de leeftijden. Het ligt er ook aan wat je gaat doen natuurlijk. Ik was met mijn 17 op HBO veruit de jongste. Misschien is het wel leuk, krijg je allemaal jongetjes achter je aan die jou helemaal geweldig vinden...  Bij de school bij mij in de buurd zitten er echt alleen maar jonkies, en daar zit ik niet zo op te wachten! Quote Hoskeu: Liz... Hmmm... dilemma's... moeilijk...  Jij wilde toch deeltijd gaan doen??... dan valt dat toch reuze mee??... Ja dat wel... Maar dan is het alsnog 1 dag.. Dilemma's zijn idd zo moeilijk! ik word gewoon gek van al dat nadenken zeg!! Niet normaal! |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Liz, daarom zijn het ook dilemma's, ik heb ook voor een aantal zware dilemma's gestaan, maanden heb ik zitten wikken en wegen |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
hallo iedereen, wie lust er een pannekoek? |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Little Queen: @ Ikke, najaah ik heb zeg maar niet zo last meer van die ruzie's enzo  Goed zo  Denk aan je bloeddruk  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ Puppy... pannekoek,pannekoek..*kwijlkwijl* |
|
Hoskeu Erelid
|
@puppy... Ik lust wel een panne Nkoek...  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Quote Cee-N-Cee: Liz, daarom zijn het ook dilemma's, ik heb ook voor een aantal zware dilemma's gestaan, maanden heb ik zitten wikken en wegen Ik word er scheit ziek van zeg! Niet normaal! |
|
puppy Erelid
|
@Hoskeu; ben ik weer lekker aan het typen  Maar goed dan bak ik er nog wat extra. Ik hou tijd over  |
|
nietmeer
|
Je bakt 1 koek in een koekenpan, dat zijn dan koeken uit een pan als je die koek halveert. Nieuwe spelling? Bahh, wie dat heeft uitgevonden, aan een hoge boom met een kort touwtje  |
|
Hoskeu Erelid
|
@puppy... Eigenlijk mag ik niets van een ander zijn spelling zeggen... gezien ik het nou zelf ook niet helemaal onder de knie heb... Tegen de tijd dat ik full time ga studeren ga ik eens een dislectie test laten doen...  Tijd over??...  |
|
puppy Erelid
|
|
|
puppy Erelid
|
@Hoskeu; ja tijd over, omdat ik nu niet rook hou ik tijd over  Ben wel stiksago, maar dat is een ander verhaal  |
|
Hoskeu Erelid
|
Tsjah... tijd over...  Wat moet je ineens met al die tijd...  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Mensen, ik stap op mijn crossert en ga maar eens richting stad  |
|
puppy Erelid
|
Quote Hoskeu: Tsjah... tijd over...  Wat moet je ineens met al die tijd...  WMRen  |
|