|
Jatser Erelid WMRindex: 311 OTindex: 2.295 Wnplts: Maastricht
|
Quote Cee-N-Cee: Whahaha, ok dat is zinloos, dat doet niemand  nee ik dnek dat somige mense er wel gebruik van zoude maken, als zich tot het indrukken van de knop konden zetten  |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Haha dat is punt 2 inderdaad, Jatser  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Jatser: Quote Cee-N-Cee: Whahaha, ok dat is zinloos, dat doet niemand  nee ik dnek dat somige mense er wel gebruik van zoude maken, als zich tot het indrukken van de knop konden zetten  net zoiets als zelfmoord plegen, maar dan zonder bloed te vergieten  |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Tja, de optie is goed, alleen zal je hem echt benutten?  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Ik wel in elk geval  maargoed ik zal vast een van de weinigen zijn. Het was ook zomaar een ingeving  |
|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
Nouu, dan ga ik maar weer aan mn toetsen ofzo hea  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Quote Kriebeltje: Tja, de optie is goed, alleen zal je hem echt benutten?  Ik ben al eens geband omdat ik het vroeg.. Kon WMR gewoon niet loslaten  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Quote Jatser: Quote Enkie: Haha we hebben zelfs een zelf-ban-functie overwogen  ik was er nog bij toen dat gebeurde  Wanneer was dat dan  Dat heb ik zeker gemist |
|
Enkie
Oudgediende
|
Quote brie: Nouu, dan ga ik maar weer aan mn toetsen ofzo hea  Goed idee! *Klikt WMR vastberaden weg* |
|
Enkie
Oudgediende
|
Quote ikky: Wanneer was dat dan  Dat heb ik zeker gemist Ik weet ook niet hoe Jatser erbij komt, want ik had het over het mod-forum. Maar het zal best wel es een keer te sprake zijn geweest. |
|
|
Quote ikky: ] Wanneer was dat dan  Dat heb ik zeker gemist haha blij dat je er weer bent  jaa heb je gemist ja dnek ik  |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Quote Enkie: Quote brie: Nouu, dan ga ik maar weer aan mn toetsen ofzo hea  Goed idee! *Klikt WMR vastberaden weg* *en opent het weer;)* |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
@Lananq je mocht het wel ff zeggen dat je een blog voor me had gemaakt;) |
|
Enkie
Oudgediende
|
Quote Twaggy: *en opent het weer;)* Heb t nog niet weggeklikt  Doe het nu wel. 1... 2... *klik* |
|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
@Enkie; wil je me weg hebben ofzo..  heb mn leerwerk voor vandaag al gedaanVan mij kom je voorlopig niet meer af  |
|
Lananq Erelid WMRindex: 465 OTindex: 4.018 S |
Quote alweerdood: @Lananq je mocht het wel ff zeggen dat je een blog voor me had gemaakt;) Toen was je wel nog online, maar je was weg voor ... |
|
Enkie
Oudgediende
|
@Brie, wat bedoel je? Ik zei gewoon dat ik ook maar es aan mn huiswerk moest  ( @Twaggy, er stond nog een scherm van WMR open  ) |
|
|
@Enkie, weet je hoe dat heet? SMOESJES xD |
|
Enkie
Oudgediende
|
@Jatser, het is echt waar  maar ik ga m nu wel wegklikken. 1.. 2.. *klik* |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Doei Enkie |
|
|
Quote Enkie: @Jatser, het is echt waar  maar ik ga m nu wel wegklikken. 1.. 2.. *klik* je bent er nog steeds.. |
|
Lananq Erelid WMRindex: 465 OTindex: 4.018 S |
Kan ik niet geband worden voor drie dagen? Dan doe ik tenminste iets nuttigs  |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Tis ook moeilijk he  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Quote Lananq: Kan ik niet geband worden voor drie dagen? Dan doe ik tenminste iets nuttigs  Je zou wmr heel erg gaan missen;) |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
dubbeltje  |
|