|
Lananq Erelid WMRindex: 465 OTindex: 4.018 S |
Quote Jatser: vast wel  Maar hem kwaad maken is meteen ook zo'n aggressief middel  |
|
Jatser Erelid WMRindex: 311 OTindex: 2.295 Wnplts: Maastricht
|
Quote Cee-N-Cee: @ikky, overdrijven is ook een vak  nee hoor, ik heb er geen les in  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
CnC, een vak waar jij best goed in bent  Vooral met de dames  Maar ik hou er nu over op, mijn punt is wel duidelijk denk ik zo . |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Jatser: Quote Cee-N-Cee: @ikky, overdrijven is ook een vak  nee hoor, ik heb er geen les in  droogkloot @ikky, ik had jou standpunt allang begrepen, ik vind t enigsinds overtrokken, zo vaak komt t niet voor, wat die knuffels betreft wel maar dat houden van dus echt niet  |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
mensen ben er weer  ben gek geworden van scheikunde   |
|
nietmeer
|
Quote Cee-N-Cee: @ikky, overdrijven is ook een vak  als het een vak was kon jij goed geld verdienen |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Ik vind dat ik nu klaar ben met leren  ik kan me nu weer helemaal aan WMR wijden  |
|
my-angel
Oudgediende
Ik heb nu een praatpaal nodig  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Ik stop, ik vind het te druk hier nu.. Ciaoo   |
|
ikky
Oudgediende
|
CnC, dat heb je wel een paar keer gezegt, maar oke, ik geef je al gelijk.  En die knuffels horen niet hier thuis, maar in het knuffeltopic, of het tortelduifjes topic, ik heb ook wel een paar keer die fout gemaakt , maar doe het nu niet meer zo extreem. En soms word het gewoon een beetje vervelend, al dat geslijm  |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
*pakt nog een biertje en kijkt weer verder naar de dicussie* |
|
|
Quote Jannick: Ik stop, ik vind het te druk hier nu.. Ciaoo   haha laters;) veel plezier met je film;) |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
@ikky, ok, ten eerste is t houden van gewoon een grap, niet serieus.. dat je t even weet  Jah, knuffels kunnen wel wat minder, is zo. maar goed, ik begrijp dat je t niet zo fijn vind |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Quote Jannick: Ik stop, ik vind het te druk hier nu.. Ciaoo   Zooo... het is meteen een stuk rustiger   |
|
ikky
Oudgediende
|
Quote my-angel: Ik heb nu een praatpaal nodig  Vertel het maar tegen mij  |
|
my-angel
Oudgediende
@ikky, nou waar moet ik nu beginnen   |
|
ikky
Oudgediende
|
CnC, okee dan is het goed, en ik ben trouwens niet de enige hoor, laat dat duidelijk zijn.. Maar nu hou ik er echt over op, subject closed. |
|
|
Quote my-angel: @ikky, nou waar moet ik nu beginnen   Bij het begin?  |
|
ikky
Oudgediende
|
|
|
my-angel
Oudgediende
@Jatser ja @ikky, kom dan gaan we even in een stil hoekje zitten  |
|
|
Quote ikky: subject closed. hee  ik heb morge engenls pw   |
|
ikky
Oudgediende
|
@my-angel, okee *gaat in een stil hoekje zitten met my-angel* @Jatser,  wat ben ik dan toch weer handig he, ik herrinner je eraan |
|
|
Quote ikky: @Jatser,  wat ben ik dan toch weer handig he, ik herrinner je eraan ja fijn   haha moet zo nog eik ff leren  |
|
ikky
Oudgediende
|
|
|
|
Quote ikky: @Jatser, ga dat gauw doen dan  nee liever niet   haha is dat erg?  |
|