|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
@ Hoskeu... Hahaha... Hoezo poëtisch  Of hoe je t ook schrijft  Ja ja, waar je mee omgaat word je mee besmet;)  |
|
Pluppel
Oudgediende
 WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Hoi  |
|
Lananq Erelid WMRindex: 465 OTindex: 4.018 S |
Hallo |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
|
|
blusgast
Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 1.779
|
Quote Pluppel: Hoi   Haloha Plupske? Drinken? |
|
Theetje
Oudgediende
|
|
Liz87 Erelid
|
Quote blusgast: Misschien is het suggestie de jonghe deerne te verzoeken een afdruk der gevoelige digitale plaat op den blog te localiseren zodat wij allen geneugtelijk kennis kunnen nemen van haar uitmuntende schoonheid Nog zo'n iemand  Weet niet over wie je t hebt  Maar ik ben en blijf een vrouw, en weet niet hoe ik een foto dr op moet zetten.. Is me al vaker verteld.. Maar lukt me niet..  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Pluppel: Hoi  *Hoskeu fluistert naar Pluppel* Snel vlucht nu je nog kan!! Voor mij is het reeds telaat... red uwzelf!! |
|
Quote Theemonster: lananq!!!    Ja?  |
|
nietmeer
|
Hey luitjes, ben er weer, ik word vanaf nu gewoon streng bewaakt volgens mij  , er loopt om de zoveel tijd iemand langs om te kijken wat ik aan het doen ben. verdorie volgens mij heeft de systeembeheerder kunnen zien wat ik allemaal uitspook o_Ô |
|
blusgast
Erelid
|
Quote Liz87: Quote blusgast: Misschien is het suggestie de jonghe deerne te verzoeken een afdruk der gevoelige digitale plaat op den blog te localiseren zodat wij allen geneugtelijk kennis kunnen nemen van haar uitmuntende schoonheid Nog zo'n iemand  Weet niet over wie je t hebt  Maar ik ben en blijf een vrouw, en weet niet hoe ik een foto dr op moet zetten.. Is me al vaker verteld.. Maar lukt me niet..  Oh ranke freule, gij onderschat u zelf! Nederigheid is een deugd maar u doet uzelf te kort. zulks taalspinselen alhier in deze uitbaterij dragen bij aan het beeld dat in de hoofden van de aanwezige schandknapen leeft |
|
Theetje
Oudgediende
ik zie naakte mannen  |
|
blusgast
Erelid
|
Quote aimed: Hey luitjes, ben er weer, ik word vanaf nu gewoon streng bewaakt volgens mij  , er loopt om de zoveel tijd iemand langs om te kijken wat ik aan het doen ben. verdorie volgens mij heeft de systeembeheerder kunnen zien wat ik allemaal uitspook o_Ô Ontslag wegens ongeschiktheid. Ik zou maar oppassen |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Lananq: Quote Theemonster: lananq!!!    Ja?  hoe is het met je? |
|
blusgast
Erelid
|
Quote Theemonster: ik zie naakte mannen  Sorry ik zal mijn kostuum weer aantrekken |
|
nietmeer
|
o, wie naakte mensen wil zien moet eventjes op mijn bloggie kijken  , maar alleen voor de Die Hards onder ons ^^  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote blusgast: Quote Theemonster: ik zie naakte mannen  Sorry ik zal mijn kostuum weer aantrekken muhahahhahaah. nee ik zie een naakte paul de leeuw  |
|
blusgast
Erelid
|
Quote Theemonster: Quote blusgast: Quote Theemonster: ik zie naakte mannen  Sorry ik zal mijn kostuum weer aantrekken muhahahhahaah. nee ik zie een naakte paul de leeuw  EUWWW jakkes!!!  |
|
nietmeer
|
@ Blusgast hey blusgastje, even een vraagje  ben je een brandweerman of werk je bij de vrijwillige brandweer+als projectmanager?(ik ga voor de 2de  |
|
Pluppel
Oudgediende
 WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Blusgast, graag een cola..  |
|
Liz87 Erelid
|
@ Thee... Kan me wel een betere naakte man indenken  ;)  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote blusgast: Misschien is het suggestie de jonghe deerne te verzoeken een afdruk der gevoelige digitale plaat op den blog te localiseren zodat wij allen geneugtelijk kennis kunnen nemen van haar uitmuntende schoonheid Laat ons baden in de illusie... ons genieten van de mistiek van het onbekende... genieten van de schoonheid van deze virtuele gelachkamer waar niet geoordeeld wordt op het uiterlijke van de mens... laat ons hier leven zonder vooroordelen... in deze virtuele wereld der perfectheid... |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Liz87: @ Thee... Kan me wel een betere naakte man indenken  ;)  er zat een hele leuke naakte man naast    |
|
Quote Theemonster: hoe is het met je? Wel goed, afgezien van het feit dat mijn handen verschrikkelijk stinken en dat ik vandaag iets schokkends heb gehoord |
|
blusgast
Erelid
|
Quote aimed: @ Blusgast hey blusgastje, even een vraagje  ben je een brandweerman of werk je bij de vrijwillige brandweer+als projectmanager?(ik ga voor de 2de  Aimed je gaat door voor de wasmachine. Klopt dat ik vrijwilliger ben. Bij de brandweer woerden. |
|