|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
@ Pluppel Nietes! Ik zei 'Hoi  '  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
hoorde ik daar een kameel schijten? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Adje patatje, hoe gaat t met mn mede DUH'er? |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote alweerdood: hoorde ik daar een kameel schijten? Nee dat was ik  Denk ik  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Waar hebben we het over  |
|
Pluppel
Oudgediende
 WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
O zei je het tegen mij  Hoi Naaoomii   |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
nee, ik niet Vertel..
De zon breekt door.. Grijze grauwe wolken reflecteren het felle licht Langzaam lossen de bestraalde delen op de rest trekt verder als kolonisten in een net ontdekt land niets houd hen tegen.. Verder en verder landen ontdekken.. plekken verkennen.. overal laten ze een deel van zichzelf achter..
|
|
Naaoomii
Oudgediende
Jaaa die was voor jou bedoeld!  Ik had heel zorgvuldig mijn woorden uitgekozen hoor, voor je! Hoi leek me wel gepast  Hallo Pluppel  |
|
Lananq Erelid WMRindex: 465 OTindex: 4.018 S |
Hoi Pluppel, ik ben er maar half vandaag. |
|
heraux Oudgediende
hoi Naaoomii
hoe is het weer? |
|
Naaoomii
Oudgediende
Hallo Heraux Het weer is zonnig  Met mij is het weer goed  Met jou?  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Quote Cee-N-Cee: Adje patatje, hoe gaat t met mn mede DUH'er? Opzich best lekker tot best wel heel erg goed  Alleen economie begint irritant te worden..(is ook lastig concentreren met dat carnival of rust op de achtergrond  ) En met d'n andere DUH'er? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote alweerdood: Quote Cee-N-Cee: Adje patatje, hoe gaat t met mn mede DUH'er? Opzich best lekker tot best wel heel erg goed  Alleen economie begint irritant te worden..(is ook lastig concentreren met dat carnival of rust op de achtergrond  )  Is goed nummer hea  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Economie is stom. |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
@Conficus best wel ja, ga dadelijk maar eens wat donwloaden  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
strak plan Late Goodbye en Carnival of Rust zijn de beste vind ik, maar andere nummers zijn ook wel leuk verdorie ad, nu moet ik er ook weer naar luisteren  |
|
Naaoomii
Oudgediende
And we keep driving into the night. |
|
heraux Oudgediende
Quote Naaoomii: Hallo Heraux Het weer is zonnig  Met mij is het weer goed  Met jou?  met mij is het oki-doki-dodo en de zon breekt door.. prachtige beelden.. echt Schilders weer Een columulus staat als een schip aan wal - wiegend heen weer - ongeduldig om weer uit te varen.. de trossen knarsen.. het hout spreekt met de mensen aan de kant.. komt gaat uit.. Komt gaat uit.. Stroken wit en grijs met vlagen.. worden over het land uitgedragen Hier en daar een spatje blauw gemengt met grijs dat snel komen zou.. Wattebollen, endeldarmen, schapen en geitjes dat alles zweeft over ons heen. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
It's a late goodbye, such a late goodbye Ben ik ff blij dat ik ze nu op mn blog heb  lekker makkelijk kijken  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Quote Naaoomii: Economie is stom. Biologie ook hoor.. |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote heraux: Quote Naaoomii: Hallo Heraux Het weer is zonnig  Met mij is het weer goed  Met jou?  met mij is het oki-doki-dodo en de zon breekt door.. prachtige beelden.. echt Schilders weer Een columulus staat als een schip aan wal - wiegend heen weer - ongeduldig om weer uit te varen.. de trossen knarsen.. het hout spreekt met de mensen aan de kant.. komt gaat uit.. Komt gaat uit.. Stroken wit en grijs met vlagen.. worden over het land uitgedragen Hier en daar een spatje blauw gemengt met grijs dat snel komen zou.. Wattebollen, endeldarmen, schapen en geitjes dat alles zweeft over ons heen. Jahaaaa dat vind ik ook  |
|
Naaoomii
Oudgediende
and we keep driving into the night it's a late goodbye, such a late goodbye and we keep driving into the night it's a late goodbye |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Little Queen: Quote Naaoomii: Economie is stom. Biologie ook hoor.. Biologie heb ik niet meer. Natuurkunde wel. Bah.. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
your breath hot upon my cheeck, and we crossed, that line you made me strong when I was feeling weak, and we crossed, that one time screaming stop signs, staring wild eyes, keep on flashing, flashing by |
|
Naaoomii
Oudgediende
and we keep driving into the night it's a late goodbye, such a late goodbye and we keep driving into the night it's a late goodbye
the devil grins from ear to ear when he sees the hand he's dealt us points at your flaming hair, and then we're playing hide and seek I can't breathe easy here, less our trail's gone cold behind us till' in the john mirror you stare at yourself grown old and weak |
|