|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Theemonster: @Hoskeu; nee, die heb ik al een paar dagen niet gezien... Hij heeft wel een auto kwam ik achter gister  Mischien logeert hij bij zijn vriendin een paar dagen... |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Quote Blend: Je neemt dus je laptop mee naar buiten Puppy   ehh, twijfel nog...  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
|
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
*Pakt de emmer met sop en gaat dwijlen onder Theemonster's mond* |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
@ Thee.. Miss kan ik een flat met meerdere kamers huren  Dan kun je dr bij in trekken als je wil;)  Dan ben je altijd dicht bij Elro en Lessien  ;) |
|
Hoskeu Erelid
|
Wanneer gaat die wieckse witte fabriek weer open??  ... (voor wie die reclame nog kent...) |
|
Theetje
Oudgediende
@Hoskeu; dat waren inderdaad mooie meiden in die reclame liz; JAAAA, en dan nemen we een kat  |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Quote Hoskeu: Wanneer gaat die wieckse witte fabriek weer open??  ... (voor wie die reclame nog kent...) Waarom zegt het me niets? |
|
Jannick
Oudgediende
Willen jullie in dat geval ook nog een Jannick nemen? |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Ok ik heb nu besloten wat ik ga doen  Ik ga even een uurtje skeeleren  Nou fijne dag verders en vergeet niet wat vitamine Z te nemen vandaag  DOEIII  |
|
Hoskeu Erelid
|
Tot hoelaat moet iedereen vandaag??  ... Ik tot kwart over vier... |
|
Hoskeu Erelid
|
Dag puppy... skeelerse..  |
|
Theetje
Oudgediende
ik ben vrij vandaag  moet wel om 3 uur het zoontje van Elro en Lessien ophalen van school, gaan we denk ik wel even ergens een ijsje eten  |
|
Kriebeltje Erelid
|
Doei Pups. @ Huskey, ik moet tot half 5, maar ik denk dat ik om 4 uur wegga...  |
|
Hoskeu Erelid
|
@Kriebeltje... En dat kan zomaar??... sjonge... die jeugd van tegenwoordig... het is niet meer de jeugd van vroeger...   |
|
Liz87 Erelid
|
Thee... Een Jannick erbij nemen?? |
|
Kriebeltje Erelid
|
Tja, ik werk flexibel. Ben aan het afstuderen, dus mag mijn eigen tijd indelen. Ik werk ook veel pauzes en avonden en weekenden door, dus dat half uurtje eerder weg moet wel kunnen. Niemand die er over zeurt hoor.   |
|
Theetje
Oudgediende
liz; moettie wel een eigen kamer hoor! maar ik woon liever ergens tussen zwijndrecht en amstelveen, gezien het feit dat in amstelveen een heeeeeeeeeeeeeele leuke jongen woont  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Liz87: Thee... Een Jannick erbij nemen?? Is die zindelijk??... |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Theemonster: liz; moettie wel een eigen kamer hoor! maar ik woon liever ergens tussen zwijndrecht en amstelveen, gezien het feit dat in amstelveen een heeeeeeeeeeeeeele leuke jongen woont  Nou ok.. Zou best leuk zijn denk ik  Het 1e WMR huis;)  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Hoskeu: Quote Liz87: Thee... Een Jannick erbij nemen?? Is die zindelijk??... Ja, gelukkig wel;) |
|
Jannick
Oudgediende
Ja, heb al 2 dagen niet meer gegeten, eh.. Geplast!  |
|
Hoskeu Erelid
|
Een studentenhuis opkopen... het wmr huis van maken...  |
|
Kriebeltje Erelid