|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
@TheEDat si ook makkelijk ja... dan verschien steeds je focus zeker??... ben je aan het typen en type je ineens ergens anders in een scherm verder omdat die kat dat schermpje selecteerd... Of niet??... |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
|
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Quote Hoskeu: Hallo Thee...  Ik ken het idee ongeveer... ik heb thuis zo een vogel die als die op het toetsenbord zit het leuk vind om er een spelletje van te maken... het spelletje "als jij een toets aan durft te raken bijt ik in je vingers"  ... Mijne knabbelde aan mijn haar. ging altijd bovenop de muis zitten.  Hij deed de tune van windows na, de telefoon... maar nu is ie niet meer... |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
OEHH! Thee, ik wil ook een stukje lynn..  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
@ Thee... Ik mis dr echt   Het is dat ik nu weet dat ze het leuk heeft, anders had ik het mezelf niet vergeven dat ik haar weg heb gedaan.. Het is zo saai en stil in m'n eentje zonder haar lieve koppie...  |
|
Jannick
Oudgediende
@Liz, Een andere poes? |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Jannick: OEHH! Thee, ik wil ook een stukje lynn..  Lynn niet in stukjes hakken   |
|
Theetje
Oudgediende
liz; vandaag heeft ze kattekwaad uitgehaald, ze is onder het bed van elro en lessien gedoken, want een andere kat had de deur opengemaakt, en ze wilde er niet meer onder vandaan  uiteindelijk heb ik haar gelokt met snoepjes |
|
puppy Erelid
|
Lieve Liz, ik weet wat je bedoeld. Ik heb mijn kat opgegeven omdat ie liever ergens anders wilde wonen. Vond het niet leuk, maar hij had het goed daar... Soms zijn beslissingen niet makkelijk om te nemen, maar zijn ze wel beter... |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Jannick: Liz, Een andere poes? Nee.. Alleen Lynn.. Ik wil geen andere, anders had ik Lynn ook niet weg hoeven doen... |
|
Jannick
Oudgediende
Aaahw.. Wat lief Thee!   |
|
Theetje
Oudgediende
nu kan ik niet meer bij de N, de B, de V en de spatiebalk  ow, nu mweer wel  alleen zit ze nu rechtop en zie ik mijn scherm amper   vaag beestje  maar wel lief  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Theemonster: liz; vandaag heeft ze kattekwaad uitgehaald, ze is onder het bed van elro en lessien gedoken, want een andere kat had de deur opengemaakt, en ze wilde er niet meer onder vandaan  uiteindelijk heb ik haar gelokt met snoepjes hahaha... Dat deed ze bij mij ook altijd... En met snoepjes kreeg ik haar er onder vandaan hihihahaha... Quote puppy: Lieve Liz, ik weet wat je bedoeld. Ik heb mijn kat opgegeven omdat ie liever ergens anders wilde wonen. Vond het niet leuk, maar hij had het goed daar... Soms is het beter voor het beestje! Maar niet voor mij   |
|
Jannick
Oudgediende
't Kriebelt wanneer er haren in je neus zit..  |
|
Theetje
Oudgediende
hahahha, duhhhh das best logisch jannick  Mijn schoot is weer kat vrij  |
|
Jannick
Oudgediende
Oeh, kom maar Lynn..  |
|
Theetje
Oudgediende
helemaal naar Aalten   |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Theemonster: nu kan ik niet meer bij de N, de B, de V en de spatiebalk  ow, nu mweer wel  alleen zit ze nu rechtop en zie ik mijn scherm amper   vaag beestje  maar wel lief  Bij mij heeft ze een keer vanalles opgestart op mn laptop.. Ik kreeg het daarna niet meer weg.. Maar het was lekker warm mn laptop, dus dan ging ze dr gewoon lekker op liggen slapen.. Is ze al groter geworden? |
|
Jannick
Oudgediende
Mag ik een video maken, via allemaal kleine wegen van jouw naar hier, en dat Lynn laten zien?   |
|
Theetje
Oudgediende
volgens mij is ze wel wat groter geworden, maar ik zit hier al 2 weken, dus dan valt dat niet zo op... |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Theemonster: volgens mij is ze wel wat groter geworden, maar ik zit hier al 2 weken, dus dan valt dat niet zo op... Maak een foto, en leg er een meetlat bij?  |
|
puppy Erelid
|
@Bg;    Nog langs de afslag gekomen? |
|
Theetje
Oudgediende
oke, mijn laptop en schoot WAREN kat vrij  |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Dat is vast een knuffel van tevoren?  |
|
puppy Erelid
|
Quote Kriebeltje: Dat is vast een knuffel van tevoren?  solliciteer je er ook naar 1? |
|