|
Jazzamataz Senior lid WMRindex: 455 OTindex: 252 Wnplts: Utrecht
|
Rustig hier zeg |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Mjah, alle belangrijke gesprekken worden op het moment privé gevoerd heb ik het idee...  |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Ik heb jou msnadres niet, dus kan ook niet prive met je kletsen  |
|
Kriebeltje Erelid
|
Ik heb op het moment ook geen MSN, dus dat wordt sowieso lastig. Mijn adres staat trouwens op mijn PP...  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Ben trouwens vrijdag eens langs wat uitzendbureau's geweest...  CV en diploma's/certificaten naar binnen gesmeten... Ik "Heeft u werk voor mij??" "Ja... wanneer wilt u beginnen??" Ik "Ook partime??" "Nou... moeilijk... 32uur is bijna niet tedoen..." ik "en twee dagen in de week??... als studenten bijbaan??..." "2 DAGEN IN DE WEEK  ... nee... dan hebben we zeker geen werk... sorry... tot ziens...  " Is dat nou werkelijk zo een rare vraag??... of wat??...  |
|
Kriebeltje Erelid
|
Nou, das nogal lastig dan... Balen Huskey...  |
|
Kriebeltje Erelid
|
Rustig hier zeg.  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Hallo mensen!!!  Hallo jij Hallo ik rustig heh hier Ja zeg dat wel! Leuk zo'n gesprek in je eentje! Nou geweldig  |
|
Kriebeltje Erelid
|
Hehe, eindelijk weer iemand.. Hoi Lizz  Hoestie?  |
|
Liz87 Erelid
|
Haai Kriebel!  Snot snot snot verkouden.. Maar wel goed.. Met jij dan? |
|
Kriebeltje Erelid
|
Verkouden? Dat heerst geloof ik. Met mij gaat wel goed, maar lees mijn blog maar, ben een beetje teleurgesteld...  |
|
Hoskeu Erelid
|
Hee Lizz...  |
|
Liz87 Erelid
|
Haai Hoskeu!  @ Kriebel.. Dat is idd beetje irritant! Erg dom dat ze zich niet aan de afspraken houden zeg! |
|
Kriebeltje Erelid
|
Ja, nu zit ik met de gebakken peren, omdat er eigenlijk geen tijd meer is om een nieuwe afspraak in te plannen...  |
|
nietmeer
|
Hallo allemaal! |
|
Kriebeltje Erelid
|
oi Cootje!  |
|
nietmeer
|
 las net ff je blog. Wat zal jij balen zeg!  |
|
nietmeer
|
Is hoskeu er nog?  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Cootje68: Is hoskeu er nog?  Ja...  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Cootje68: Hallo allemaal! Hallo trouwens...  Tussendoor druk ik afentoe op F5...  |
|
nietmeer
|
@Hoskeu  Ik las net je opmerkingen over je trubbels met Uitzendbureaus... Ik ben sinds 4 april 2005 al bezig om geschikt werk te vinden voor twee dagen in de week... Uit ervaring kan ik je mededelen dat je vrij weinig succes zult hebben! Wat je nog kunt proberen is bij het CWI een gesprek aan te vragen, misschien dat hun wel moeite willen doen voor je. Het CWI is niet zo commercieel gericht als een UB.  |
|
Hoskeu Erelid
|
@Cootje... Ik weet het... ze staren  je gewoon de deur uit... ofdat je om hun pincode vraagt ofzo... Ja we hebben wel werk voor je... voor 40uur... maarja... ik heb een baan van 40uur... daar wil ik juist vanaf...  Ik ga me gewoon bij een studenten uitzend bureau inschrijven... vanaf september ben ik weer student... vandaar dat ik er een baantje bij zoek... want op studifinanciering alleen gan ik mijn hypotheek enzo niet gaan kunnen betalen  ... |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Hee, het café is weer in gebruik, het was zo non-druk..  |
|
nietmeer
|
@Hoskeu: Ik heb inmiddels wel een job gevonden! Helaas niet op mijn voorwaarden maar in ieder geval te combineren met de opvang voor de kleine!  Ik ga vanaf donderdag aan de slag bij in de keuken van Spareribexpres in Helmond.  Misschien dat je zelf ook eens kunt kijken naar een job in de horeca via werk.nl ofzo!  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Zo... Ik ruik weer fris, mijn gezicht is weer glad en m'n haar zit zo goed als ik 't kan krijgen (kapper is niet 'n beroep dat weggelegd is voor mij  ) |
|