|
Whiteley Erelid
 WMRindex: 615 OTindex: 2.529
|
Maar mijn verblijf is van korte duur. Ik ga weer, later  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Oeh, tosti *maakt twee tosti's voor zichzelf* |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Nou, sociaal hoor Jannick...  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Wie wil er een hostie??? |
|
Kriebeltje Erelid
|
Doe toch maar een tosti  |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Quote heraux: Wie wil er een hostie??? Die krijg ik as zondag al aangeboden  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote heraux: Wie wil er een hostie??? Doe mij die wijn maar...  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
|
|
Kriebeltje Erelid
|
Hmm, wijn op de maandagochtend...  |
|
puppy Erelid
|
Ik neem een...eh... pepermuntje... |
|
heraux Oudgediende
Quote puppy: Quote heraux: Wie wil er een hostie??? Die krijg ik as zondag al aangeboden  Das ook niet sociaal.. Quote Hoskeu: Quote heraux: Wie wil er een hostie??? Doe mij die wijn maar...  slappe waterige wijn.. hopeloos gezegend.. maar geen elke tik overgebleven.. |
|
puppy Erelid
|
@heraux; Ik neem hem dan ook niet aan  Ben niet katholiek... |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote heraux: Quote Hoskeu: Quote heraux: Wie wil er een hostie??? Doe mij die wijn maar...  slappe waterige wijn.. hopeloos gezegend.. maar geen elke tik overgebleven.. Hmmm...  Dan moeten ze toch maar eens over op wat sterkers... jenever... juttertje... mischien een wijnarangement of een keuzemenu bij de ingang?? Dive-in anders bij de parkeerplaats... eerst bestellen, gaat de slagboom open en dan mag u de auto parkeren... |
|
puppy Erelid
|
Misschien als ze wat beter spul dronken werden de preken wat leuker  |
|
Kriebeltje Erelid
|
Ze zouden misschien leuker lijken...  |
|
puppy Erelid
|
@Hoskeu; wat ben je stilletjes vandaag  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote puppy: @Hoskeu; wat ben je stilletjes vandaag  Jah... Zit een beetje in een dipje... veel plannen... dingen om aftesluiten... dingen om te beginnen... maar kan nog nergens mee beginnen... voel me beetje overbodig op dit moment... mijn tentamen van afgelopen vrijdag heb ik ook verkloot... maar verder gaat het goed...  En ik krijg zin om te roken...  |
|
puppy Erelid
|
|
|
heraux Oudgediende
ik mis gewoon koffie in de kerk lekker samen zitten.. debateren...
nee, de schaapjens krijgen hun hersentumor instructies en vertrekken weer.. verlicht en berust.. vooral niets veranderen.. introspectie is des duivels..
|
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@HoskeuNiet je zorgen eruit roken jongen, dan zal het nieuwe blijven steken. Dat is niet e bedoeling, juist fris moet je zijn. Kom op, kijk naar de toekomst daar kan je wat aan doen, leer van het verleden en geniet van het heden  |
|
Hoskeu Erelid
|
@puppy... Oowja... en ik begin aan mijn plannen te twijfelen... dus ik zit nu weer in dubio of ik het wel moet doen... maar wat ik nu doe wordt ik ook langzaam gek van... en wil in ieder geval niet... dusja...  Maar daar zit toch niemant op te wachten...  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Blend: @HoskeuNiet je zorgen eruit roken jongen, dan zal het nieuwe blijven steken. Dat is niet e bedoeling, juist fris moet je zijn. Kom op, kijk naar de toekomst daar kan je wat aan doen, leer van het verleden en geniet van het heden  Tjakaaaaa...  Ik weet... ik weet... Ik overleef het ook wel... het is niet dat ik van een brug ga springen ofzo...  hehehe... |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@HoskeuZelf net een doorstart gemaakt zullen we maar zeggen, heb mijn leven redelijk omgegooit. allemaal nieuwe dingen, dus ik ben misschien wat te optimistisch  Dus veranderingen hoeven niet slecht te zijn  (ik moet eigenlijk nog afwachten wat mijn veranderingen teweeg brengen, maar dat terzijde  ) |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Beryl is back!   |
|
puppy Erelid
|
@Hoskeu; kan je op msn komen? Of lukt dat niet? |
|