|
tmind Senior lid WMRindex: 161 OTindex: 97 Wnplts: Nijnsel S |
Misschien moet WMR eigenlijk een chat maken misschien wel handiger dan deze thread  ? of is dit gewoon OTindex farmen  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
@Cootje... Oowja... van de 5uitzend bureau's was er 1 die wel wat voor me had... voor twee dagen in de week... Detentie medewerker  ... bij een uitzet centrum... voor het in de gaten houden en transporteren van uitgeprocedeerde assielzoekers... Nou nee dank u... ik ga niet aan zulke praktijken meewerken... |
|
nietmeer
|
 Hey Ikke, wat zie je er weer lekker fris uit!  |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Quote Hoskeu: @Cootje... Oowja... van de 5uitzend bureau's was er 1 die wel wat voor me had... voor twee dagen in de week... Detentie medewerker  ... bij een uitzet centrum... voor het in de gaten houden en transporteren van uitgeprocedeerde assielzoekers... Nou nee dank u... ik ga niet aan zulke praktijken meewerken... Dat klinkit inderdaad als een gezellig bijbaantje  |
|
Hoskeu Erelid
|
@Cootje... nouja... het is voor twee dagen per week ofzo... naast de studie... dus sparerips bakken zou kunnen voor mij... op voorwaarde dat ik leuke collega's heb waar ik mee kan lachen... Ik heb jaren in de weekenden en vakanties appeltjes gesorteerd aan de lopende band... dodelijk saai werk... maar met een leuk team... dus dan maakt het niet uit...  |
|
nietmeer
|
 Goeie instelling  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Cootje68:  Goeie instelling  Geld is waar ik het voor doe... en mijn secondaire arbeits voorwaarde is leuke collega's waar ik mee kan lachen... Thats all... Maar niet als bewaker in een uitzetcentrum voor uitgeprocedeerde assielzoekers...  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Ik ben er zo weer vandoor... Tijd om vakken leeg te halen  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
@ Hoskeu, kun je niet een baan zoeken maar dan niet via een uitzendbureau? Wil je een baan naar je 'stand' Of maakt het je niet zo heel veel uit? |
|
Hoskeu Erelid
|
@IkkeLeeg te halen?? Succes... en tot laters...  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Liz87: @ Hoskeu, kun je niet een baan zoeken maar dan niet via een uitzendbureau? Wil je een baan naar je 'stand' Of maakt het je niet zo heel veel uit? Naar mijn "stand" zit ik niet mee... ik bedoel het is als bijbaan naast de studie... Ik heb al een vacature gezien bij een palmkwekerij... lijkt me ook wel oke... palmpjes verpotten enzo... met goeie collega's is dat goed tedoen hoor... |
|
Liz87 Erelid
|
@ Hos... Dat is zeker waar.. Bijna alle banen zijn wel te doen als je maar leuke collega's hebt! Goed weekend gehad trouwens? |
|
Hoskeu Erelid
|
@Liz... Het was meer als orientatie dat ik eens bij zo een uitzendbureau ging kijken... ik bedoel het is pas voor in september... maargoed... op internet heb je van die studenten baantjes sites...
Maar ik vind het wel vreemd dat ze zo vreemd op je kijken als je iets zoekt voor minder dat 32uur... dan kijken ze je echt raar aan... |
|
Hoskeu Erelid
|
Liz... Jup... goed weekend gehad...  Zaterdag grote schoonmaak... zondag mijn ouders en broertjes op bezoek... Gebeurt niet zo vaak... dus wel erg gezellig...  Jij ook een goed weekend gehad??... |
|
nietmeer
|
 Ga er weer vandoor, zie jullie later wel weer! Mazzel  |
|
Hoskeu Erelid
|
Dag Cootje  |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Doei Cootje  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Hoskeu: Liz... Jup... goed weekend gehad...  Zaterdag grote schoonmaak... zondag mijn ouders en broertjes op bezoek... Gebeurt niet zo vaak... dus wel erg gezellig...  Jij ook een goed weekend gehad??... Behalve dat ik het hele weekend beroerd was, wel een goed weekend gehad. Het hele weekend geoefend voor toneelstuk voor komende donderdag, vrijdag en zaterdag! Dus dat was best wel heeeeel erg intensief... |
|
Hoskeu Erelid
|
Liz... Voor aankomende week??... Gaat dat goed komen met je bijna ziek zijn??  ... |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Lizz..   hoe gaat het met jou?  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Hoskeu: Liz... Voor aankomende week??... Gaat dat goed komen met je bijna ziek zijn??  ... Ik hoop het.. Ik doe gewoon rustig aan, en heb al mn dingen van deze week afgezegt.. Dus in de avonden kan ik heerlijk uitrusten.. En even kijken of ik donderdag een uur eerder naar huis kan.. En vrijdag ben ik de halve dag vrij dus heb ik ook een middag rust.. Quote Jannick: Lizz..   hoe gaat het met jou?  Hoi lievvie!!  Met mij gaat het wel! Met jou dan? |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
|
|
Hoskeu Erelid
|
Hallo Thee...  Ik ken het idee ongeveer... ik heb thuis zo een vogel die als die op het toetsenbord zit het leuk vind om er een spelletje van te maken... het spelletje "als jij een toets aan durft te raken bijt ik in je vingers"  ... |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
hahahah, ik zit met de laptop op mijn bovenbenen, mijn voeten op de tafel, kat tegen mijn laptop aan, met haar pootje op de mousepath   |
|
Liz87 Erelid
|
LYNN??????  |
|