|
Zwelgje Erelid
 WMRindex: 236 OTindex: 3.863 T |
Quote blusgast: @ Gitte; wat een wereldvent. Wanneer gaan jullie trouwen?  uhm... moet eerst nog gevraagd worden. maar gaan wel heel romantisch op vakantie naar Sri Lanka in september. |
|
blusgast
Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 1.779
|
Quote Gitte: Quote blusgast: @ Gitte; wat een wereldvent. Wanneer gaan jullie trouwen?  uhm... moet eerst nog gevraagd worden. maar gaan wel heel romantisch op vakantie naar Sri Lanka in september. Wow dat is zeker romantisch  Misschien kom ie met dé vraag. Have fun |
|
blusgast
Erelid
|
@ Gitte; en andersom? Jij vraagt hem. Wel er geemancipeerd |
|
Zwelgje Erelid
Quote blusgast: @ Gitte; en andersom? Jij vraagt hem. Wel er geemancipeerd neuh. ben niet geemancipeerd, hij doet wel het meeste in het huishouden trouwens. hahaha, maar dat komt doordat ik het meeste werk. en hij wil het graag doen als ik het niet verwacht en wil dat heel romantisch doen... |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
*gaapt* |
|
blusgast
Erelid
|
Quote Gitte:
en hij wil het graag doen als ik het niet verwacht en wil dat heel romantisch doen... Op de blusgast manier? |
|
Zwelgje Erelid
Quote blusgast: Quote Gitte:
en hij wil het graag doen als ik het niet verwacht en wil dat heel romantisch doen... Op de blusgast manier? erm... wat is de blusgast manier dan? |
|
Zwelgje Erelid
*legt Jannick in bed met 3 katten boven op hem* zo en nu ga jij slapen! |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Met heel veel water  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@Gitte Dan zal het niet op die vakantie gebeuren, want je verwacht het wel een klein beetje  |
|
Roselien Erelid
 WMRindex: 342 OTindex: 2.737
|
Quote Jannick: *gaapt* Goede morgen Jannick! Heb je goed geslapen? Ik was vanmorgen net te laat je was weer weg  |
|
blusgast
Erelid
|
Quote Gitte: Quote blusgast: Quote Gitte:
en hij wil het graag doen als ik het niet verwacht en wil dat heel romantisch doen... Op de blusgast manier? erm... wat is de blusgast manier dan? doodziek in bed liggen en op het moment dat ze de BG komt vertroetelen, opmerken dat je wel graag wil trouwen..  |
|
blusgast
Erelid
|
Quote Roselien: Quote Jannick: *gaapt* Goede morgen Jannick! Heb je goed geslapen? Ik was vanmorgen net te laat je was weer weg  Ik zou zeggen lees blog jannick  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Roselien, heb je al antwoord gekregen op de vragen op je blog? |
|
Roselien Erelid
|
nee niet wat ik bedoelde
|
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
*zzzzzzzzzzzz* |
|
Roselien Erelid
|
ik wil eigenlijk weten of ik frondpage kan gebruiken.
|
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Zo te zien werkt het wel Gitte  Jannick slaapt |
|
Zwelgje Erelid
@blusgast: dat noem ik niet echt romantisch. en ach... ik merk het vanzelf wel. |
|
Roselien Erelid
|
Alweer?  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Ff kijken.. Quote: Goede dag beste Bloglezers! Kun je me uitleggen hoe ik een plaatje in mijn Blog krijg? Kan ik ergens lezen wat de mogelijkheden in een Blog zijn? Kan ik frontpage gebruiken voor het aanmaken van een blog, en kan ik kleurnummers gebruiken ipv de standaard kleuren. Verder iedereen natuurlijk een hele fijne dag en tot snel. 1: een plaatje gaat via afbeeldingfrontpage, weet ik niet, kan die met BB werken dan? kleurnummers kunnen gebruikt worden ja. |
|
Zwelgje Erelid
tuurlijk helpt het. Mijn katten zijn de beste. die trillen/purren je zo in slaap |
|
nietmeer
|
Quote Gitte: Quote blusgast: @ Gitte; en andersom? Jij vraagt hem. Wel er geemancipeerd neuh. ben niet geemancipeerd, hij doet wel het meeste in het huishouden trouwens. hahaha, maar dat komt doordat ik het meeste werk. en hij wil het graag doen als ik het niet verwacht en wil dat heel romantisch doen... zit gitte bij de zwartekater op het terras springt haar vriend met een paraglijder van de toren van de grote kerk en land bij haar op tafel. en schreeuwt bhet uit gitte wil je mj als man wat is hierop uw antwoord |
|
blusgast
Erelid
|
Quote Roselien: ik wil eigenlijk weten of ik frondpage kan gebruiken.
volgens mij niet. Je moet met tags werken. Ik kan alleen niet reageren op je blog om het nader uit te leggen. vreemd. Misschien dat 1 van de modjes kan onderzoeken hoe dat komt? |
|
Zwelgje Erelid
zit gitte bij de zwartekater op het terras springt haar vriend met een paraglijder van de toren van de grote kerk en land bij haar op tafel. en schreeuwt bhet uit gitte wil je mj als man
wat is hierop uw antwoord[/quote]
uhm... nee, ben al weggerend als hij naar beneden komt gegleden. |
|