|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
*Droomt over Cola* |
|
Roselien Erelid
 WMRindex: 342 OTindex: 2.737
|
Ik probeerde alis center maar dat werkt niet (helaas) Dat is een code om je plaatje in het midden te krijgen. CNC wat is BB?  |
|
blusgast
Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 1.779
|
Quote Gitte: tuurlijk helpt het. Mijn katten zijn de beste. die trillen/purren je zo in slaap Hopelijk zijn ze niet te dik, want in engeland komt een nieuwe wet dat je gestraft kan worden voor te dikke huisdieren  |
|
Zwelgje Erelid
 WMRindex: 236 OTindex: 3.863 T |
Quote blusgast: Hopelijk zijn ze niet te dik, want in engeland komt een nieuwe wet dat je gestraft kan worden voor te dikke huisdieren  ze zitten alle drie op dieet, 2 om dunner te worden en 1 om dikker te worden!  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
@Roselien, dat kan niet, ik denk dat je je blog het beste in WMR zelf kan opbouwen, BBcode is een afgeleide van HTML, het werkt ongeveer hetzelfde alleen zijn de mogelijkheden beperkt. BBcode werkt met tags zoals je onder je Reactie box wel ziet staan. Je hebt alleen een aantal opties zoals voor filmpjes en plaatjes, meer niet, geen opmaak opties anders dan kleur, tekstgrootte, cursief/vet/onderlijnt, etc |
|
Roselien Erelid
 WMRindex: 342 OTindex: 2.737
|
Bedankt CNC dat scheelt me een hoop werk!  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
M'n zusje weer hoor: 'Op welk knopje moet je drukken om de computer aan te krijgen?'  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Geen dank @Puck, tja, hopeloos hea  |
|
Jannick
Oudgediende
Cola..   |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Tralalalala... Nog 1 uur en 50 minuten...  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Jannick: Cola..   Urg.. Edit: Ja, zo kom ik ook wel aan zo'n OTindex..  |
|
blusgast
Erelid
|
Quote Liz87: Tralalalala... Nog 1 uur en 50 minuten...  En dan? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Puck: Quote Jannick: Cola..   Urg.. Edit: Ja, zo kom ik ook wel aan zo'n OTindex..  Net zoals jannick ja... |
|
blusgast
Erelid
|
Liz86? |
|
blusgast
Erelid
|
Ik doe mee aan de OT index wedstrijd. Oeff  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote blusgast: Quote Liz87: Tralalalala... Nog 1 uur en 50 minuten...  En dan? Weekend... Opa..   |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@blusgast, ja als je zo gaat beginnen, tis volgensmij de bedoeling dat je berichten zoveel mogelijk in elkaar drukt  |
|
nietmeer
|
Quote Cee-N-Cee: Quote Puck: Quote Jannick: Cola..   Urg.. Edit: Ja, zo kom ik ook wel aan zo'n OTindex..  Net zoals jannick ja... en jezelf |
|
Jannick
Oudgediende
Puck, niet kijken bij "Mededelingen", en dan ook niet kijken "WMR niet bereikbaar tussen 4 en 5" en dan niet onderaan de eerste pagina..  |
|
Liz87 Erelid
|
@ Hans.. Jij mag ook al bijna een avater uitkiezen...  ;) |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Jannick: Puck, niet kijken bij "Mededelingen", en dan ook niet kijken "WMR niet bereikbaar tussen 4 en 5" en dan niet onderaan de eerste pagina..  Zal ik niet doen  |
|
blusgast
Erelid
|
@TNT ok  @ Liz85; Dat is lekker voor je. ook nog een lang weekend. Ik moet nog even deze dag  |
|
blusgast
Erelid
|
aarrggh  |
|
Jannick
Oudgediende
|
|