|
blusgast
Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 1.779
|
Quote Cootje68:  Hey BG, ouwe l*l!  AL antiek blonde haren? zie pp blusgast voor foto's. weinig haar en een paar grijze. Maakt mij niets uit. |
|
nietmeer
|
|
|
blusgast
Erelid
|
Gelukkig maar, ik hoop niet dat er van die soort mensen zich op wmr begeven (of heb ik nu iemand beledigd) en iedereen bedankt voor de felicitaties  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Er zijn er eigenlijk best veel jarig vandaag!  KlaasMug, MaartenTM, R0bb3rt, patje_fire83, Braakvis, spacer, Celine_ en Bram Eggens.. GEFELICITEEEERD! (Ik ben ff sociaal vandaag.. (Ahum)) |
|
nietmeer
|
BG: Heb er een paar, sinds ik getrouwd ben  Geintje natuurlijk! Voel me nog jong, komt waarschijnlijk door die kleine spetter van me!  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Quote Gitte: Quote Liz87: @ Hans.. Jij mag ook al bijna een avater uitkiezen...  ;) hmmm in dit tempo duurt het voor mij nog wel een jaartje of zo. Het gaat sneller dan dat je denkt!! Het is verslavend joh! |
|
nietmeer
|
Quote Liz87: Quote Gitte: Quote Liz87: @ Hans.. Jij mag ook al bijna een avater uitkiezen...  ;) hmmm in dit tempo duurt het voor mij nog wel een jaartje of zo. Het gaat sneller dan dat je denkt!! Het is verslavend joh! Jaaaaaaaaaaaaaaa, ik hoef er nog maar 1440! |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Cootje68: Jaaaaaaaaaaaaaaa, ik hoef er nog maar 1440! Kan je tellen?  |
|
nietmeer
|
Ja ja, zag het ook! Correctie dus: ik moet er nog 1460 |
|
Zwelgje Erelid
 WMRindex: 236 OTindex: 3.863 T |
Quote Liz87: Het gaat sneller dan dat je denkt!! Het is verslavend joh! dat het verslavend is weet ik. ben er in 3 dagen verslaafd aangeraakt, terwijl ik al 2 jaar de WMR site lees. moet er nog 1792 |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Cootje68: Ja ja, zag het ook! Correctie dus: ik moet er nog 1460  Maar ik heb een nieuw knopje op de radio ontdekt  : Midnight, extra veel bas!  |
|
nietmeer
|
Mijn zoontje heeft ook een knopje ontdekt op de radio.... HARDER!  |
|
Liz87 Erelid
|
Zijn er nog mensen met leuke plannen dit weekend? |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Cootje68: Mijn zoontje heeft ook een knopje ontdekt op de radio.... HARDER!  Die wist ik al te vinden  |
|
blusgast
Erelid
|
Quote Gitte: Quote Liz87: Het gaat sneller dan dat je denkt!! Het is verslavend joh! dat het verslavend is weet ik. ben er in 3 dagen verslaafd aangeraakt, terwijl ik al 2 jaar de WMR site lees. moet er nog 1792 Je kunt ook een t-shirt aanschaffen... dan heb je er gelijk 1  |
|
blusgast
Erelid
|
Quote Liz87: Zijn er nog mensen met leuke plannen dit weekend? Vanavond feestje, morgen afzwemmen van de oudste, zondag uitrusten, maandag weer aan de klus bij mijn zwager in zijn nieuwe hut. MAW SAAI  |
|
Zwelgje Erelid
Quote Cootje68: Mijn zoontje heeft ook een knopje ontdekt op de radio.... HARDER!  woooooooohh! goed zo knul! en vooral de liedjes die mama leuk vind keihard zetten! |
|
Puck Oudgediende
|
Hopeloos: het eerste telefoontje van vandaag, m'n zusje neemt hem meteen op (Ze sleept 'm de hele tijd achter zich aan  ) En neemt ze heel vrolijk op: 'Hallooo!' dacht ze dat ze voor haar belden.. Was het zo'n enquete  |
|
Zwelgje Erelid
Quote blusgast: Je kunt ook een t-shirt aanschaffen... dan heb je er gelijk 1  haha, dat kan ook ja. moet misschien maar eens kijken.... |
|
nietmeer
|
Quote Gitte: Quote Cootje68: Mijn zoontje heeft ook een knopje ontdekt op de radio.... HARDER!  woooooooohh! goed zo knul! en vooral de liedjes die mama leuk vind keihard zetten! Vind Mama niet erg, alleen de buurtjes vinden het niet zo gezellig. Tja, da's natuurlijk HUN probleem! |
|
Zwelgje Erelid
Quote Cootje68: Vind Mama niet erg, alleen de buurtjes vinden het niet zo gezellig. Tja, da's natuurlijk HUN probleem! schijt aan de buren. zij zullen ook echt geen rekening houden met jou. (die van mij tenminste niet) |
|
Zwelgje Erelid
Quote Gitte: Quote blusgast: Je kunt ook een t-shirt aanschaffen... dan heb je er gelijk 1  haha, dat kan ook ja. moet misschien maar eens kijken.... best leuke shirts. heb er gelijk een voor mij en een voor mijn vriend besteld. |
|
nietmeer
|
Quote Gitte: schijt aan de buren. zij zullen ook echt geen rekening houden met jou. (die van mij tenminste niet) Nou, ik moet zeggen dat we hier allemaal heel sociaal zijn! Er word altijd gemeld als er een verjaardag is of als iemand wil gaan boren enzo... Veel kleine kindjes, dat scheelt natuurlijk! |
|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
Quote Puck: Hopeloos: het eerste telefoontje van vandaag, m'n zusje neemt hem meteen op (Ze sleept 'm de hele tijd achter zich aan  ) En neemt ze heel vrolijk op: 'Hallooo!' dacht ze dat ze voor haar belden.. Was het zo'n enquete  Ghehe vervelende callcenters ook  |
|
Liz87 Erelid
|
Jannick, ben je dr nog?? |
|