|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Hallo ijzerlegering met minder dan 0.4% koolstof  |
|
nietmeer
|
haha , wat zijn we wakker vandaag zeg  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Altijd  Hoe gaat t? "Blog van Staal" klinkt massief  |
|
nietmeer
|
haha,, ja t gaat goed.. kijk alleen nog beetje duf uit mn ogen.. maar dat komt wel goed in de loop van de dag.. en met jou? |
|
nietmeer
|
haha nou he! |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Staal: haha,, ja t gaat goed.. kijk alleen nog beetje duf uit mn ogen.. maar dat komt wel goed in de loop van de dag.. en met jou? Kijk maar eens een pagina terug en dat doorlezen  dan weet je t |
|
nietmeer
|
*zucht* momentje dan.. |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
lalallala lang leven het corvee  |
|
Roselien Erelid
 WMRindex: 342 OTindex: 2.737
|
goede morgen iedereen, kan ik nog snel een koffie krijgen voor ik boodschappen ga doen?
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Staal: *zucht* momentje dan.. sorry hoor  Edit: Hey roos   hoe gaat het? |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
|
|
nietmeer
|
ow.. nou Cee-N-Cee kusje op je hoofd dan? misschien gaat het dan een beetje over.. en aan die andere dinge kan ik niks doen! maar wel heel vervelend. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
|
|
nietmeer
|
oke.. doe je goed! |
|
Theetje
Oudgediende
heeft er iemand nog een kop thee voor mij? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Staal: ow.. nou Cee-N-Cee kusje op je hoofd dan? misschien gaat het dan een beetje over.. en aan die andere dinge kan ik niks doen! maar wel heel vervelend. Zeg dat wel, een kusje op mn hoofd mag best    leuk is anders |
|
Roselien Erelid
|
@CNC Ja alles goed hoor, alleen dat met die blog heb ik nog niet helemaal onder de knie geloof ik  |
|
Theetje
Oudgediende
 kusje op het hoofd van cnc  |
|
nietmeer
|
Quote Cee-N-Cee: Quote Staal: ow.. nou Cee-N-Cee kusje op je hoofd dan? misschien gaat het dan een beetje over.. en aan die andere dinge kan ik niks doen! maar wel heel vervelend. Zeg dat wel, een kusje op mn hoofd mag best    leuk is anders *gooit je een kusje toe* |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Roselien: Ja alles goed hoor, alleen dat met die blog heb ik nog niet helemaal onder de knie geloof ik  Dat komt wel  alles op zn tijd het is gewoon zo dat je in je profielinstellingen je PP opbouwt, maar ook je blog, je blognaam, etc. die heb je waarschijnlijk verwijderd. Het maken van artikeltjes doe je door op "Mijn Blog te kiezen en dan op "nieuwe blog-post maken"(ofzoiets) te klikken  |
|
Roselien Erelid
|
@ theemonster Met suiker? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Theemonster:  kusje op het hoofd van cnc  Quote Staal:
*gooit je een kusje toe*
Dank jullie wel   |
|
nietmeer
|
en wie heeft er nog boeiende plannen voor pasen?! |
|
Roselien Erelid
|
@ CNC Ik kan me herinneren dat ik inderdaad een keer op verwijderen gedrukt heb. Hij was wel 75 keer bekeken, maar veel stond er niet.  |
|
nietmeer
|
even telefoneren! brb |
|