|
Roselien Erelid
 WMRindex: 342 OTindex: 2.737
|
Quote Staal: en wie heeft er nog boeiende plannen voor pasen?! Als ik het goed heb zoeken wij dit jaar naar de paashaas (ga je mee) |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
@Roosje, het komt wel goed met je blog  ik zou alleen maar even naar je Instellingen gaan en opnieuw een titel en bloguitleg invoeren, omdat je nu niet kunt reageren. |
|
Roselien Erelid
|
Oke ik ga meteen even kijken, bedankt
He dat is gek als ik naar instellingen ga en dan scrol zie ik alleen pp en geen blog? |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
@Roselien; zonder suiker  natuurlijk, suiker in je thee, blegh @cnc; leuk ding, dat rood met zilvere paard vanjou  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
|
|
Theetje
Oudgediende
hahaha, ik ging even langs jou pp en ging is even bekijken wat voor foto's er achter de links zaten  en toen zag ik een heel gaaf zwart met zilver met rood ding met deze tekst erbij: Specificaties Cilinder Origineel Carburateur / brandstof Origineel Uitlaat standaard Uitlaatdemper standaard Luchtfilter standaard Velgen Origineel Banden Origineel max. snelheid 70 km/h  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@TheE, Ohw! mn crossbrommer  Ja gaaf hea  |
|
Theetje
Oudgediende
jaaa, echt te gaaf  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
ik heb die foto's genomen op een bospaadje hier in de buurt, tis echt leuk om met 60 door het bos heen te kachelen  je zoeft dan over de hobbels heen, die vering is echt uberrelaxt  het is wel een probleemding geweest  (zie mn allereerste blogpost) maar ik heb ze allemaal op weten te lossen |
|
Theetje
Oudgediende
dat lijkt me inderdaad wel heel erg gaaf om te doen  ik ben wel jaloers op je nu  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@TheE, t is duur spul hoor, 1400 euro heb ik er tot nu toe aan uitgegeven  |
|
Theetje
Oudgediende
dat is ook de reden dat het mij niet gaat lukken zo'n ding kopen, bovendien wil ik later motor rijden, dus moet ik maar is wat gaan doen aan geld bij elkaar krigjen  |
|
Theetje
Oudgediende
wow het is echt doodstil op msn   |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@TheE, ach, tis wel leuk, je wordt nagekeken als je voorbij rijdt en als je voor het stoplicht staat zie je in je spiegels dat de mensen naar je brommer kijken  ik zou em niet kwijt willen iig  |
|
nietmeer
|
nou, dan moet je niet met dat ding tegen een boom aanrijde he! |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Staal: nou, dan moet je niet met dat ding tegen een boom aanrijde he! Nee dat zou dom zijn  Ik heb wel een keertje bijna een ongeluk gehad omdat een vrouw niet echt aan het opletten was, ze moest wachten voor een fietser (die, en ik ook, reed op een voorrangsweg), vervolgens begon zij te rijden toen de fietser voorbij was waardoor ze recht op mijn pad kwam... ik moest vol in de remmen schieten en kwam met gierende banden op 5 cm afstand van haar auto tot stilstand  domme trut  ging allemaal maar net goed |
|
nietmeer
|
ja, er zijn van die mensen die gewoon niet opletten.. beetje jammer, maar gelukkig is het allemaal wel zonder problemen gegaan! |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
op mijn profiel:
"Hoe ontstaat wind?
Google Trivia"
Door een aantal uur van tevoren bonen te eten natuurlijk! DUH! |
|
Theetje
Oudgediende
i neeeeeed some tea and some love |
|
nietmeer
|
nou, zal ik een bakkie thee voor je zette dan? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Ik duik ff de keuken in, ik heb honger als een paard, kan wel een koe op  |
|
Theetje
Oudgediende
@staal; jaaa, lekker |
|
nietmeer
|
 ook nog een voorkeur van smaakje? |
|
Theetje
Oudgediende
jaaaa, drop thee   |
|
Roselien Erelid
|
Quote Theemonster: i neeeeeed some tea and some love Is er misschien nog een zakje ergens? |
|