|
Crash Erelid
 WMRindex: 1.817 OTindex: 133
|
|
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
ik heb lekker geslapen hoor  ging om half 11 naar bed  en werd er om kwart over 8 weer uitgehaald  |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
@ Theee, waarom zo vroeg  Hihi ik werd ook eerst om kwart voor acht wakker, maar ik was iets later gaan slapen dus ben blijven liggen totdat ik een smsje van iemand kreeg  Die iemand weet het wel  Waarom werd je er om kwart voor acht uitgehaald  |
|
Roselien Erelid
 WMRindex: 342 OTindex: 2.737
|
Link is leeg alleen plaatje van msn geen overview? |
|
Theetje
Oudgediende
@Naaoomii; toen werden de meeste gasten van het huis wakker, dus moest ik er ook uit, om vragen te beantwoorden enzo  |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Thee, stom  Edit: ik ben hier de enigste die wakker is.. Mijn zus is op de bank in slaap gevallen en paps en mams liggen nog boven  |
|
Theetje
Oudgediende
ach niets aan te doen  morgen zelfde ritme, maandag ook weer, en dinsdag weer naar school  |
|
Crash Erelid
|
?? dat is vreemd Om het te downloaden moet deze link werken klikIk snap alleen niet waarom de overview niet werkt, werkt bij mij wel namelijk  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Ja bah, een hele week vakantie gehad, ik, en moet dinsdag naar mijn praktijkexamen  |
|
Roselien Erelid
 WMRindex: 342 OTindex: 2.737
|
Lieve mensjes ik ga er even tussen uit voor de boodschappen. Info over msn mag via bericht bij profiel. Tot later!! Kusje voor iedereen. |
|
Crash Erelid
|
ik bedoel dezeedit: ow juist, op het forum kan je dus wel je tekst aanpassen. Nouja, vorige is nu ook goed |
|
Theetje
Oudgediende
ik moest vorige week gewoon naar school, maar was maandag vrij, had dinsdag 2 uur les woensdag ook 2 uur, donderdag en vrijdag vrij  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
MSN downloadbladiebla.. ik ben chatman, ik ben handig met msn... ofzo |
|
Jatser Erelid WMRindex: 311 OTindex: 2.295 Wnplts: Maastricht
|
|
|
nietmeer
|
ik vind hem werkelijk enig!... |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Hallooo iedereen   |
|
Chocolate Erelid
 WMRindex: 30 OTindex: 2.414
|
Goeiemorgen allemaal! Quote Staal: ik vind hem werkelijk enig!... Wat doe jij hier? |
|
|
Quote Chocolate: Goeiemorgen allemaal! Wat doe jij hier? dat mag ze toch zelf wete  Hee LQ  |
|
Chocolate Erelid
|
@ Jatser Staal weet hopelijk wel wat ik bedoel, want ze is hier zeg maar.. nooit |
|
nietmeer
|
Quote Chocolate: Goeiemorgen allemaal! Quote Staal: ik vind hem werkelijk enig!... Wat doe jij hier? ja, hee, wat moet ik anders doen.. verveel me verschrikkelijk! |
|
nietmeer
|
haha nee dat klopt ja.. maar ik dacht laat ik weer eens wat actiever zijn vandaag! mag tog wel? |
|
|
@Choco ja dat weet ik wel  maar dan mag ze hier tog nog wel zijn, En kijk even om mijn blog en zeg wat je van dat liedje vind  |
|
Chocolate Erelid
|
@ Staal Ik vind het best hoor! Altijd gezellie! Als je je verveelt, dan maar even spelletje doen? |
|
nietmeer
|
ja is goed;) |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: MSN downloadbladiebla.. ik ben chatman, ik ben handig met msn... ofzo Hij is irritant  Ik ben even mijn PP aanpassen en we zijn alweer kei veel verder  |
|