|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Naaoomii: Cnceetje ik hou van je  Kook van jou   |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Quote Lananq: Quote Naaoomii: Cnceetje ik hou van je  Nog zó jong en nu al slaat de jeugd zulke vulgaire taal uit! Die jeugd van tegenwoordig! Helemaal niet vulgair!! Weet je wat dat is.. Dat is liefde, en liefde is niet vulgair  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
|
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: Quote Naaoomii: Cnceetje ik hou van je  Kook van jou   Kook je voor mij? Spaghetti dan wel  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
KUSSENGEVECHT !!!!! |
|
Lananq Erelid WMRindex: 465 OTindex: 4.018 S |
Quote Cee-N-Cee: Kook van jou   Nu wordt het helemaal mooi, d'één maakt een pracht van een liefdesverklaring en de ander gaat ervan koken! De liede is niet meer wat het geweest is  |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Little Queen: KUSSENGEVECHT !!!!! *Pakt een donzen kussen en smijt deze in LQ's gezicht* |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Little Queen: KUSSENGEVECHT !!!!! Yeahh  Ik doe mee  |
|
Jannick
Oudgediende
*Gaat onder de dekens liggen* |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Lananq: Quote Cee-N-Cee: Kook van jou   Nu wordt het helemaal mooi, d'één maakt een pracht van een liefdesverklaring en de ander gaat ervan koken! De liede is niet meer wat het geweest is  Lananq, je snapt het niet, ik word zo warm van Nono dat ik ga koken |
|
Als men tussen sterretjes gaat spreken, ben ik weg. Ik heb een hekel aan dat *doet dit*, *doet dat*-gedoe  |
|
Jannick
Oudgediende
AAHWW NEEEE NIET KIETELEN!!! *Pakt een knuffel en smijt deze naar Lizz* |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Rukt de dekens van jannick af en smijt de 2 donzen kussens in zijn gezicht  *vliegen allemaal veertjes in het rond  * |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Jannick: *Gaat onder de dekens liggen* *trekt de dekens van je af en smijt een kussen in je gezicht * |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Lananq: Als men tussen sterretjes gaat spreken, ben ik weg. Ik heb een hekel aan dat *doet dit*, *doet dat*-gedoe  *Merkt op dat Lananq zo gaat* |
|
Jannick
Oudgediende
*Ziet veertjes vliegen* |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: Quote Lananq: Quote Cee-N-Cee: Kook van jou   Nu wordt het helemaal mooi, d'één maakt een pracht van een liefdesverklaring en de ander gaat ervan koken! De liede is niet meer wat het geweest is  Lananq, je snapt het niet, ik word zo warm van Nono dat ik ga koken Ja, dan kan ie een eitje op zijn buik bakken..  Zo warm  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
woeeei gooit een kussen richting naomi ... |
|
Quote Cee-N-Cee: Lananq, je snapt het niet, ik word zo warm van Nono dat ik ga koken Thermoopwekkende liefde. De liefde is zeker niet meer wat het geweest is  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Little Queen: woeeei gooit een kussen richting naomi ... Naomi vangt hem en gooit hem terug! |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Lananq: Quote Cee-N-Cee: Lananq, je snapt het niet, ik word zo warm van Nono dat ik ga koken Thermoopwekkende liefde. De liefde is zeker niet meer wat het geweest is  Hey, dit is de toekomst makker  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
*trek wit laken over haar hoofd en rent door het cafe heen* Boe ik ben een spook  |
|
Jannick
Oudgediende
*Pakt een cola en smijt deze in Naaoomii's gezicht* Geitje!   |
|
En dan gaan ze ook nog eens met kussens op elkaar rammen!  Die jeugd van tegenwoordig, géén respect meer voor de ouderen en zelfs niet voor elkaar!  Ik ben hier weg  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Jannick dat is zonde van de cola  |
|