|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Quote Little Queen: *trek wit laken over haar hoofd en rent door het cafe heen* Boe ik ben een spook  Woow schrik  Quote Jannick: *Pakt een cola en smijt deze in Naaoomii's gezicht* Geitje!    Lananq, ga niet weg  |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ LQ, zonde van de cola? Als hij op mijn gezicht drupt niet  |
|
Lananq Erelid WMRindex: 465 OTindex: 4.018 S |
Quote: *Pakt een cola en smijt deze in Naaoomii's gezicht* Geitje! Elkaar bevechten met plakkerig goed en dan óók nog eens uitschelden voor een beest! Dat is de druppel, ik ben weg hier  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Lananq: Quote: *Pakt een cola en smijt deze in Naaoomii's gezicht* Geitje! Elkaar bevechten met plakkerig goed en dan óók nog eens uitschelden voor een beest! Dat is de druppel, ik ben weg hier   |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
*Groet Lananq* |
|
Jannick
Oudgediende
Letterlijk hé, de druppel?   |
|
Naaoomii
Oudgediende
Doeg dan Lananq  |
|
Vaarwel, respektloze we'ld, waar geen boom meer te zien is, waar de liefde ver te zoeken is! |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
*kmot binnenlopen, gooit meerdere kussens richting verschillende personen in 't cafe* |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Woeei heeft twee kussens te pakken.. *smijt kussen recht in gezicht van naomi*
*rent achter Jannick aan.. en gooit een kussen tegen em aan* |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Lananq: Vaarwel, respektloze we'ld, waar geen boom meer te zien is, waar de liefde ver te zoeken is! Latex   |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Lananq: Vaarwel, respektloze we'ld, waar geen boom meer te zien is, waar de liefde ver te zoeken is! Idd erg ver, 300 km ver weg  Hee Ikke LQ, dankjewel voor die kussen in mijn gezicht  *smijt er een terug!*  |
|
Jannick
Oudgediende
*Springt door de ramen* Muahah..  |
|
Quote Cee-N-Cee: Latex   Ha! Wordt er eerst gewacht tot den Lananque weg is, dan begint het sadomasochisme pas echt!  Seksistische martelkelder, dit café   |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
*Pakt een gattling kanon en begint 30 kussens per seconde af te vuren* Take that biatches! Whahahazzzzzzzaaa Oei, ik neem mn rol te serieus  |
|
Ikke
Oudgediende
*staat jannick in de zijsteeg op te wachten... Gooit kussen in z'n gezicht*   |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Ikke       .. * gaat lekker met deken om zich heengeslagen.. toe zitten kijken* *brrr ik heb t koud,*.. wie heeft in godsnaam dat raam zo ver open gezet.. JANNICK! |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: *Pakt een gattling kanon en begint 30 kussens per seconde af te vuren* Take that biatches! Whahahazzzzzzzaaa Oei, ik neem mn rol te serieus  Auw  |
|
Ikke
Oudgediende
@CNC: *gooit 'n tafel om en gebruikt 'm als dekking, gooit kussen terug richting Gattlingkanon  * |
|
Naaoomii
Oudgediende
*Gooit een kussen naar CNC* |
|
Ikke
Oudgediende
Iedereen tegen CNC!!! *gooit meerdere kussens terug richting CNC  * |
|
Jannick
Oudgediende
*Pakt z'n minigun en begint veertjes af te schieten* Doei Pinoo..!!!  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Ikke: Iedereen tegen CNC!!! *gooit meerdere kussens terug richting CNC  * Ja ja ja  *gooit er weer een naar hem* |
|
Little Queen
Oudgediende
|
whaaaaah *ikke bescherm me .. ik wordt bekogeld met veertjes  * |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Jannick: *Pakt z'n minigun en begint veertjes af te schieten* Doei Pinoo..!!!  Dan zijn het toch wel blauwe veertjes he  ? |
|