|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Quote Hoskeu: We hebben de small... dat is van dat poppenservies waar ik koffie uit krijg bij mijn oma...
We hebben medium... de normale maat mok...
We hebben large... de halve liter beker...
We hebben de extra large... de 5 liter laars koffie... Cool  |
|
nietmeer
|
Quote Hoskeu: @Hans... We hebben de extra large... de 5 liter laars koffie... doe deze maar heb ik 5 nminuten wat te doen |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Puck: Cool  Nee...  Niet cool... al onze koffie wordt warm geserveerd... We hebben wel cafiato (of hoe heet dat spul) ijskoffie... die is wel cool...  |
|
nietmeer
|
|
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Ik ga hard aan het werk  Ik denk dat ik er over 5 minuten wel weer ben  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Goedemorgen hardwerkende mensen  |
|
Puck Oudgediende
|
She's Miss California, hottest thing in West LA House down by the water, sails her yacht across the bay Drives a Marinello, Hollywood's her favorite scene Loves to be surrounded with superstars that know her nameVreselijk  Heeeee ikky  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Hans. Steen: Quote Hoskeu: @Hans... We hebben de extra large... de 5 liter laars koffie... doe deze maar heb ik 5 nminuten wat te doen Mag ik daaruit afleiden dat jij een liter koffie per minuut drinkt...  *Hoskeu trekt de koffie-tap open...* Een laars koffie voor hans... pasop hij is heet... er zit geen oor aan... Rietje er bij tegen het verbranden van de handen anders??...  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Ja ja, nu weten we het wel Ikky  Maar ik ga weer goed van start hier, lekker WMR  |
|
ikky
Oudgediende
|
@Blend, haha het is 9 uur en jij bent gelijk al weer hier  Dat hoort niet he;) Wil je koffie? |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Hans. Steen: @Hoskeu je hebt een mail Ik zie het  ...  |
|
Puck Oudgediende
|
Oeh, vergeten te eten..  |
|
ikky
Oudgediende
|
Quote Puck: Oeh, vergeten te eten..  Ik ben vergeten te douchen  Laat ik dat maar eens gaan doen dan  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Goedenmoregn  |
|
Liz87 Erelid
|
Wat een stilte  *Pakt een mega mok thee met honing en gaat op de bank liggen* Uche uche* |
|
Kriebeltje Erelid
|
Goeiemorgen Schoonheid Lekker geslapen? Heb je trouwens al een ambtenaar van de burgerlijke stand gevonden?  |
|
ikky
Oudgediende
|
Goeiemorgen liz  *gaat bij liz zitten met een boterham met kaas  * |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Kriebeltje: Goeiemorgen Schoonheid Lekker geslapen? Heb je trouwens al een ambtenaar van de burgerlijke stand gevonden?  Haai   Ik heb verrot geslapen  Hele nacht liggen hoesten en  Heb me maar ziek gemeld vanmorgen! Ik heb nog niemand van de burgelijke stand gevonden  En jij dan?;) |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
|
|
Liz87 Erelid
|
Quote ikky: Goeiemorgen liz  *gaat bij liz zitten met een boterham met kaas  * Eetze..! Lekker geslapen? EDIT: Heey Jannick!   Hoe is het? |
|
ikky
Oudgediende
|
Liz, ja hoor  Alleen ben best wel weer vroeg op Haaay Jannick   Hoe is het met je? |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Kriebeltje: Goeiemorgen Schoonheid Lekker geslapen? Heb je trouwens al een ambtenaar van de burgerlijke stand gevonden?  Mis ik iets??... ga je trouwen??.. Liz... Goeie morgen... nogsteeds ziekjes?? Hoe gingen de voorstellingen?? |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
|
|
Kriebeltje Erelid
|
Quote Liz87: Quote Kriebeltje: ... Haai   Ik heb verrot geslapen  Hele nacht liggen hoesten en  Heb me maar ziek gemeld vanmorgen! Ik heb nog niemand van de burgelijke stand gevonden  En jij dan?;) Ik heb wel lekker geslapen, moest er alleen te vroeg uit vanmorgen... ik had 4 wekkers nodig voordat ik mezelf kon overtuigen dat ik er echt uit moest... Balen dat je nog steeds ziek bent. Misschien doet een beetje rust je goed  Ik ben trouwens nog niemand tegengekomen die ons kan trouwen...  |
|
Liz87 Erelid
|
Hai Hoskeu! Ik ben echt dood ziek  Hihi.. Is alleen maar erger geworden! De voostellingen gingen zo ontzettend mega goed! Ik was de laatste avond alleen ziek, ik had onwijse koortst enzo maar niemand heeft dat kunnen zien door de dikke laag make-up  En hoe issie met jou? @ Kriebeltje.. Ach het is nog geen 1 uur  Wie weet wie er nog op wmr komen vandaag  |
|